pic:
[img]http://www.xs4all.nl/~bestsoft/clio/clio8.JPG[/img]
Hoe is die van jouw dan gemonteerd??? oftewel kan je de uitlaat wel of niet bewegen?spitsoor schreef:idd klopt heb ook een zwarte clioII alleen een ph3 uitvoering die ik heb is een dynamique + . Maar om ff on topic te blijven heb ik helaas geen ervaring met remus heb er nl een van de concurrent onderhangen![]()
mooi bak is het trouwens wel klasse
bij veel jappen is dat wel het geval hoorTom schreef:tja, dat een uitlaat in het rubber hangt is niet zo gek, je kunt hem moeilijk aan de bodem vast lassen. Misschien zijn de rubbers alleen wat lang of soepel waardoor de uitlaat wat veel kan schommelen.
jawel hij kan iets bewegen hoe ie verder gemonteerd zit zou ik eerlijk gezegt niet wetensebas-tiaan schreef:
Hoe is die van jouw dan gemonteerd??? oftewel kan je de uitlaat wel of niet bewegen?
als je dat wilt doen; graagspitsoor schreef:jawel hij kan iets bewegen hoe ie verder gemonteerd zit zou ik eerlijk gezegt niet wetensebas-tiaan schreef:
Hoe is die van jouw dan gemonteerd??? oftewel kan je de uitlaat wel of niet bewegen?heb er nooit egt opgelet zal zondag of maandag als het weer ff mee werkt eens kijken voor je
vink deze prijs nog wel meevallen heb zelf een ander soort uitlaat die moest speciaal gemaakt worden voor men wagensebas-tiaan schreef:uhm ja; was niet echt goedkoop. 389 euro om precies te zijn inclusief montage dat wel (alleen hadden die knuppels hem niet goed in het rubber gedaan zodat ik zelf onder mijn auto kon kruipen ). En ik moet nog een keer terug om hem exact recht te hangen.
Dus als het goed is, is die van jou wel in kleur gespoten!!spitsoor schreef:idd klopt heb ook een zwarte clioII alleen een ph3 uitvoering die ik heb is een dynamique +
Lijkt me sterk!!! ivm trillingen en uitzetten door warmte van een uitlaat. Die schijnen best wel wat te "werken"sebas-tiaan schreef:bij veel jappen is dat wel het geval hoorTom schreef:tja, dat een uitlaat in het rubber hangt is niet zo gek, je kunt hem moeilijk aan de bodem vast lassen. Misschien zijn de rubbers alleen wat lang of soepel waardoor de uitlaat wat veel kan schommelen.. Ken iemand met een impreza en daar krijg je echt geen beweging in
Volgens mij is het spiolertje gewoon ongespoten bij de mijne heb geen schrijfjes achter dat zal te maken hebben met het kleine vermogen dat ik heb. Rij de versie met een 1.2 16V moter en daar is het een en ander aan gedaan check het topic even voorstellen spitsoor(mike) maar voor verdere detialsRémi clio ph3 schreef:Dus als het goed is, is die van jou wel in kleur gespoten!!
Welke motor heb jij erin liggen?
Ik heb ook een ph3 dynamique luxe, maar dan blauwen met dus het in kleur gespoten spoilertje en schijfjes achter.
Misschien eens een langer stuk achter elkaar rijden, stukje duitsland ofzo, dat hij eens goed warm kan worden (langer stuk meer dan 4500/5000 toeren rijden). Heb wel eens gemerkt dat als je een oudere uitlaat hebt, en 1000 km op een dag rijdt (op vakantie ofzo) dat dat de uitlaat behoorlijk veranderdRemy schreef:Omdat deze ook nieuw is en dus het dempingsmateriaal nog wat moet inbranden en dergelijke vraag ik mij af, hoe lang het duurt voordat deze echt een mooie brom laat horen.
Dus een nagenoeg standaard uitlaat met een sierstukje eropRiël schreef:Ik vond een remus altijd een heerlijk stille uitlaat, zacht donkere brom stationair maar onder het rijden zal ie niet veel lawaai maken.
nope not yetClio16vTR schreef:Hey mike heb je die chiptuning nu al gerealiseerd?
Oké, helemaal mee eensClio16vTR schreef:Dat is niet duur remy voor een gloedje nieuwe remus.
Heb je er ook eenvan?
Volgens mij is dat dus ook met de sebring die er bij mij onderhangtRemy schreef:Nog even een vraagje omtrent uitlaten.
Mijn Remus hangt op dit moment een beetje scheef![]()
![]()
Uiteraard komt daardoor de schoonheid van de Clio in het gedrang (het is geen oude afgeragde golf of opel met scheve uitlaat, jullie kennen ze ook wel
![]()
![]()
)
Nu had ik eens zitten kijken onder de auto, maar mijn uitlaat hangt dus maar aan 1 kant in zo'n rubberen kruis geval (standaard Renault). En daar zit volgens mij het probleem. Dat rubberen ding is aardig verweerd en hangt flink door. Nu zou je zeggen ff vervangen en probleem opgelost.
Maar ik ben bang dat het dan over een tijd je weer de kop komt opsteken vanwege een slechte gewichtsverdeling (1 ophangpunt).
1. Hebben jullie daar ook last van?
2. Zo ja, hoe heb je het opgelost?
(PS. zelfs bij die oude Citroen AX van mij had de uitlaat 2 rubberen ophangpunten (links en rechts) om de uitlaat netjes recht te houden)