En na dit weekend rijdt ie gewoon weer met een beetje geluk jah!

Volgens mij heeft Lamda van een CLio 2x wit en 1 x zwart, dus dat wordt gokken?Fastchip schreef:Tis idd een goed idee om even te kijken of de motor voldoende sap krijgt bij die hoge belasting.
Hang even een voltmeter aan de signaaldraad van je lambda sonde en kijk of het signaal boven de 0.8V blijft bij vollast. De signaaldraad is de witte draad als ik het goed heb.
Dan weet je ieg. dat het met de afstelling/brandstofdruk snor zit. Vergeet ook niet het brandstoffilter regelmatig te vernieuwen.
de zwarte draad moet je hebben.Rick D. schreef:Volgens mij heeft Lamda van een CLio 2x wit en 1 x zwart, dus dat wordt gokken?Fastchip schreef:Tis idd een goed idee om even te kijken of de motor voldoende sap krijgt bij die hoge belasting.
Hang even een voltmeter aan de signaaldraad van je lambda sonde en kijk of het signaal boven de 0.8V blijft bij vollast. De signaaldraad is de witte draad als ik het goed heb.
Dan weet je ieg. dat het met de afstelling/brandstofdruk snor zit. Vergeet ook niet het brandstoffilter regelmatig te vernieuwen.