Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Riël
Über-Spammer

pttm schreef:tis ff te ver voor mij mensen!!

Sorry Hesselpttm
Zeurpiet :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

Sorry jongens dat ik er gisteren niet was. Ik zit weer vol in de kerst drukte. Het was de eninge avond dat ik nog even bij de vriendin kon zijn. Alle kerstdagen moet ik werken inc kerstavond.
Het idee van de ene week TNM en de andere week TNS bevalt me wel. Ook al zal de afstand niet zoveel verschillen.

Ik wens iedereen een fijne kerst en een gelukkig 2005 waar onze renaultjes het mogen overleven zonder ongelukken.

Is volgende week wel TNM of TNS?
Bram (vospower)

Vandaag de clio van rik verlaagd! ziet er weer een beetje beter uit, en rijd ook weer wat beter :p maar waarom zat die ene bout zo vast? :) :) :)

Mensen fijne kerst! en ook de mensen die zich niet aan de afspraken houden :wink:
Patrick

Ollie schreef:Bij deze, ik ben er zeker weten NIET

hahaha,ik heb eens gesproken met personen die zeiden,maak je niet zo druk.
het is zeker niet leuk als je zo een stuk moet rijden en dan een beetje voor lul staat,maar dit is weer zo een voorbeeld van,ik zie wel als IK zin heb dan kom ik wel.
hoe laat zie ik wel,als ik kom heet dat dan,tja....ik woon om de hoek en het is ff om de hoek kijken of er iemand is of niet.
ik heb er ook een aantal keren gestaan om 8 uur en om 9 vindt ik het wel leuk geweest het wachten.
tja,dat het schools overkomt...dat kan...maar het is wel fijn om te weten dat er iemand komt en wie er dan komt en hoelaat deze personen dan kunnen komen.
het is aan je zelf om daar een draai aan te geven,of je vindt dat je wat moet laten weten of niet,of je iets wilt laten weten of niet...niets is verplicht niets moet,maar het is wel zo fijn om iets te weten.
voor mensen die van verder komen,mijn excuses voor al die keren dat ik niets van me heb laten horen.
ze zeggen wel eens een goed begin begint bij jezelf..........kijk maar wat jullie er voor een draai aan willen geven,

groet pat.

ps,dat wijf dat nu bij monster house aan het verbouwen is is me echt een stoot zeg,en ik al die jaren met mijn pa gewerkt hahahhaa
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

Ik heb mijn goede voornemens voor 2005 al klaar :)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

mensen de beste wensen en een super 2005 :beer:
Riël
Über-Spammer

Die film van die avatar gezien wilco, The Grudge is ruig. Tering die vond ik nog wel creepy !
Rob

Mensen, beste wensen. En unne gooje roetsj!
wilco blue

ach valt mee ik was zo moe dat ik de helft niet eens heb mee gekregen dus eigenlijk kan ik niet echt oordelen.
wilco blue

he heeft iemand van jullie nog 4 baggere banden 13 inch liggen voor op mijn 5 .is voor het staan alleen maar .dus profiel mag van mij 0 of -1 zijn boeit mij niet.dus wie o wie.alvast bedankt.wilco
Marcel J.

wilco blue schreef:he heeft iemand van jullie nog 4 baggere banden 13 inch liggen voor op mijn 5 .is voor het staan alleen maar .dus profiel mag van mij 0 of -1 zijn boeit mij niet.dus wie o wie.alvast bedankt.wilco
Kheb volgens mij nog vier velgen met banden liggen...kzal strax eens kijken hoor je het wel (Y)

Jij luistert?! liggen vier banden plus velgen te wachten op je...
MarcoG
Contacteer:

Weet iemand waar ik hier in de regio lagers kan krijgen bij een lagerboer? Dus niet bij de dealert of zoiets...maar gewoon bij een industrie ofzo?
Me lager voor is op... :(
Ollie

Vraag MJ eens of kijk eens op http://www.wimkoetsier.com
Rob

MarcoG schreef:Weet iemand waar ik hier in de regio lagers kan krijgen bij een lagerboer? Dus niet bij de dealert of zoiets...maar gewoon bij een industrie ofzo?
Me lager voor is op... :(
Het Kogellagerhuis in Maastricht :wink: Voor meer info :

Het Kogellagerhuis
Graanmolen 20
6229 PA Maastricht
Telefoon: 043-3560707
Fax: 043-3613030
http://www.kogellagerhuis.nl
MarcoG
Contacteer:

Ja maar Ollie, die pimkoetsier probeer ik nu net te omzeilen. Ik wil het es op een alternatieve manier oplossen...aangezien inderdaad de meeste lagertjes toch allemaal uit dezelfde fabriek komen...dacht ik...ondersteun es de alternatieve ehhh dinges, handel :beer:
Marcel J.

MarcoG schreef:Ja maar Ollie, die pimkoetsier probeer ik nu net te omzeilen.
Enneuh bedankt hè :@ :@

:wink:

IDD gewoon lagerhuis of een beetje ijzerhandel bellen met de maten. Wel ff kijken dat het gesloten is :D

[edit] klees net wiellager, succes (Y) [edit]

@Riël: is het gelukt?!
Laatst gewijzigd door Marcel J. op di 28 dec 2004 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
wilco blue

koetsier gewoon bestellen dat omzeilen kost maar 1 ding en dat is tijd en nog eens tijd.gewoon bij wimke en alles komt goed (Y)
voske

en mensen is er vanavond iets te doen?? enzo ja waar?? en wie komt ?? :D
Bram (vospower)

Ik kom, maakt me niet uit waar.

9 uur maastricht?
Riël
Über-Spammer

MJ schreef:
MarcoG schreef:Ja maar Ollie, die pimkoetsier probeer ik nu net te omzeilen.
Enneuh bedankt hè :@ :@

:wink:

IDD gewoon lagerhuis of een beetje ijzerhandel bellen met de maten. Wel ff kijken dat het gesloten is :D

[edit] klees net wiellager, succes (Y) [edit]

@Riël: is het gelukt?!
Jah, alleen was ik net te laat. Bij heuts is het voor half 1 bestellen dan om 15u binnen. En jawel, ben maar weer bij de oude vertrouwde heuts geweest :) Ligt ook 5min van me af, dat scheelt.
Patrick L.

tussen het bakken van de oliebollen door, wens ik jullie alvast een goeie roetsj een de beste wensen voor 2005! (Y)
Bram (vospower)

@ danny: :lol: hahaha fucker!
voske

@ bram: hahahahaha EIKEL!!!
voske

ff update:

apk zit weer op de auto jipiie jippie jippie

moet een nieuwe radiateur minder minder minder

groetjes
Ollie

APK, herinner me er niet aan :(
Mijne moet ook komende maand gekeurd, eens kijken hoe glansrijk we er deze keer doorheen komen :lol:

Deze vrijdag hebben we thuis trouwens een nieuwe aanwinst in de Renault familie. Pa heeft de Scenic ingeruild en er komt een 5drs Megane 1.6 16V Tech Line voor terug :D
Marcel J.

Ollie schreef:APK, herinner me er niet aan :(

Euhm die shjink van jou zal dat toch wel ineens halen zekerz :wink: iig succes (Y) trouwens is die wagen van je pa binnenkort eens te bewonderen?! :D
Ollie

Vrijdag wordt ie opgehaald :D
MarcoG
Contacteer:

Papa's auto haha! :lol:

Wij hebben thuis nog een nieuwe laguna station diesel...wat een klotebak. Dieselmotor lijkt wel uit het jaar Jezus, en het interieur kraakt, en de knopjes in het interieur zijn flut. Rij toch liever in de Clio, MET sleutel :wink:

Trouwens, ik heb weer een nieuw wiellager EN naaf rechtsvoren...was nog een heel gerace om dat op oudjaardag bij elkaar te krijgen. Nu ben ik helemaal paranoide voor zoemende geluiden...hoorde ik daar links een lager? Of was het achter? "zzzzgrgrzzzzzgrzzzz"
Patrick

zo blok ligt er maar es uit,bak ernaast,hij heeft het nu dus echt begeven.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
marco

patrick 21TURBO schreef:zo blok ligt er maar es uit,bak ernaast,hij heeft het nu dus echt begeven.

pat je gaat me nu niet vertellen dat de 19 het alweer heeft begeven he!!!?.Laats de steekas over en nu weer de bak :( ,het zit je niet mee man ,mocht je hulp nodig hebben you know my number

greetz marc
Patrick L.

Ollie schreef:APK, herinner me er niet aan :(
Mijne moet ook komende maand gekeurd, eens kijken hoe glansrijk we er deze keer doorheen komen :lol:

Deze vrijdag hebben we thuis trouwens een nieuwe aanwinst in de Renault familie. Pa heeft de Scenic ingeruild en er komt een 5drs Megane 1.6 16V Tech Line voor terug :D
hey mooi man,
zo`n Tech Line is een leuke uitvoering,
sam en ik hebben ook bijna een megane2 gekocht maar is net aan onze neus voorbij gegaan, te lang gewacht, maar wie weet binnenkort... :)
Marcel J.

patrick 21TURBO schreef:zo blok ligt er maar es uit,bak ernaast,hij heeft het nu dus echt begeven.
(N) :evil: Bert van reno zei het mij vandaag :@ succes man (Y) onder het mom: Wenn does the hurting stop...
Patrick L.

Mj, hoe is het met de 21?
al terug van hersteller?
voske

nou ff weer een update:

als et goed is zit de radiateur er vanavond weer in.

en ga ik me morgen bezig houden met de muziek erin te leggen wel eerst alleen maar achter want voor word wat moeilijker inbouwen..

lekker rustig hiero ik kom vanavond niet ga wokken met de familie.

zondag ga ik waarschijnlijk met wilco naar de meern weet nie of er nog meer mensen geintreseert zijn om mee te gaan??

groetjes
Patrick L.

naar de Meern had me wel leuk geleken, maar ik kan helaas niet , moet werken.
Gesloten