Ollie schreef:Bij deze, ik ben er zeker weten NIET
hahaha,ik heb eens gesproken met personen die zeiden,maak je niet zo druk.
het is zeker niet leuk als je zo een stuk moet rijden en dan een beetje voor lul staat,maar dit is weer zo een voorbeeld van,ik zie wel als IK zin heb dan kom ik wel.
hoe laat zie ik wel,als ik kom heet dat dan,tja....ik woon om de hoek en het is ff om de hoek kijken of er iemand is of niet.
ik heb er ook een aantal keren gestaan om 8 uur en om 9 vindt ik het wel leuk geweest het wachten.
tja,dat het schools overkomt...dat kan...maar het is wel fijn om te weten dat er iemand komt en wie er dan komt en hoelaat deze personen dan kunnen komen.
het is aan je zelf om daar een draai aan te geven,of je vindt dat je wat moet laten weten of niet,of je iets wilt laten weten of niet...niets is verplicht niets moet,maar het is wel zo fijn om iets te weten.
voor mensen die van verder komen,mijn excuses voor al die keren dat ik niets van me heb laten horen.
ze zeggen wel eens een goed begin begint bij jezelf..........kijk maar wat jullie er voor een draai aan willen geven,
groet pat.
ps,dat wijf dat nu bij monster house aan het verbouwen is is me echt een stoot zeg,en ik al die jaren met mijn pa gewerkt hahahhaa
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87