ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Bram

veronica, vrijdagavond om half 10, en gisteravond ( maandag) laat was de herhaling...
Frits Clio 16v

Heb het gister voor het eerst gezien, was hij in Duitsland.
Op zich wel lache, beetje duitsers belachelijk maken :)

Jammer dat ik niet gezien heb dat hij in Nederland was.

Gr, Frits.
Remi

Gisteren heb ik trouwens een autoongeluk gehad man. Zat met een vriend van mij in zn astra. Rijden we 50 ongeveer door de bebouwde kom een flauwe bocht in, maar door een hoge heg van een tuin zag hij niet dat er in die bocht een drempel lag. Dus al sturend met 50 over die drempel en links van die weg waar we dan in gingen was een stoep met paaltjes. Auto gaat over de drempel en werd onbestuurbaar, ook mede doordat het wegdek vochtig was maja zo net met links voor tegen dat laatste paaltje geschoven, was niks meer aan te doen :( Vet balen maja doe je niks aan. Paaltje compleet afgebroken bij de voet, maar erger. Voorbumper kapot, koplamp, moterkap, grille en spatbord... Dat schut je toch wel wakker zeg. We hadden zelf gelukkig niks!
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden :@

vuile hufters hadden het ook wel iets eerder mogen zeggen,
zit dus vanaf morgen thuis...

Verder ben ik er niet echt rouwig om, want was al druk aan het solliciteren, alleen niet echt iets kunnen vinden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Remi

Erik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden :@

Verder ben ik er niet echt rouwig om, want was al druk aan het solliciteren, alleen niet echt iets kunnen vinden.
Suc6 ermee!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Volgens mij mag dit officieel niet! Als je een rechtsbijstandverzekering hebt zou ik eens gaan praten, want ook dit soort dingen zijn wettelijk vastgelegd, geloof ik.

Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik zo me echt effe laten informeren als ik jou was!
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Erik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden :@
je hoopte toch al dat je contract niet verlengt zou worden :~
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Merijn
Über-Spammer

Check! :) Echt een vet filmpje, vind ik! (Y)

http://www.yonkis.com/media/futbolin.wmv
-jacco-
Über-Spammer

Merijn schreef:Check! :) Echt een vet filmpje, vind ik! (Y)

:worship:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Merijn
Über-Spammer

Nog maar eens iets leuks... :)

Geef Mohammed B. zijn balkje terug... ;)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:
Dat klopt, maar hoor dat liever een maand eerder
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Merijn schreef:Check! :) Echt een vet filmpje, vind ik! (Y)

Hoezo teveel achter de tafelvoetbaltafel gestaan op de middelbare school en in de kantine.. :p
maar wel verrekte gaaf! :worship:
Strijder

Strijder

[quote="Strijder"]crash clio'tje

http://www.yonkis.com/w.php?id=301200417436.jpg
peter5GTTurbo
Contacteer:

Das geen goeie shit.
Alleen die vent links staat wel op een rare plek.
Robke
Car: Lexus IS250

Dat is geen Clio, da's een 106/Saxo. :wink:
Menno

Als ik die zak zo zie, denk ik :
wat een rotplek om te parkeren >-)
rev it like a rental
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Zit er nou iemand klem tussen die auto en de muur...lijkt me geen prettige afloop, wel?
Steven
Car: M536

Zal vast pijn doen :p

Lol@Menno :D
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Die gast leeft waarschijnlijk nu of met kunstbenen, of in een rolstoel voor de rest van z'n leven. Die zijn zo crushed dat die wel geamputeerd moeten worden. Als hij al niet meer kwijt is geraakt (zijn leven bijvoorbeeld, gezien de snelheid en opdeinsen van de auto).

Rally he, gelukkig hebben ze in NL daar betere regels voor met safety. Dit benadrukt maar weer de fatale dingen...
Strijder

volgens mij zit er iemand tussen jah, en het is dus maar een saxo :lol:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

auwch! :s
Strijder

of een 106 dan he
PatrickG

nee saxo :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

@ Olijnsma

Waarom doe je je stoelen weg?? Of wat ben je van plan :wink:

Gr.Frits
Madmaus

Erik Olijnsma schreef:
Gabri schreef:
Voor zover ik weet moet dit minstens 3 weken van tevoren gemeld worden zodat jij alvast verder kan sollicteren. Zou ik ff achteraan gaan als ik jou was!
Misschien ken je der nog wat geld uithalen!
Mickael

Dit mag dus niet!

Net als jij een opzeg termijn heeft heeft je werkgever die ook. Ze hadden het dus net zo vroeg bij je bekend moeten maken als dat je een opzeg termijn hebt.

Rechts bijstand inschakelen en geld vangen voor een maandje of 3.........

Zeker niet zomaar accepteren, meld gelijk even bij je werkgever dat je nog steeds beschikbaar ben om werk uit te voeren!!
Mickael

Remi schreef:Gisteren heb ik trouwens een autoongeluk gehad man. Zat met een vriend van mij in zn astra. Rijden we 50 ongeveer door de bebouwde kom een flauwe bocht in, maar door een hoge heg van een tuin zag hij niet dat er in die bocht een drempel lag. Dus al sturend met 50 over die drempel en links van die weg waar we dan in gingen was een stoep met paaltjes. Auto gaat over de drempel en werd onbestuurbaar, ook mede doordat het wegdek vochtig was maja zo net met links voor tegen dat laatste paaltje geschoven, was niks meer aan te doen :( Vet balen maja doe je niks aan. Paaltje compleet afgebroken bij de voet, maar erger. Voorbumper kapot, koplamp, moterkap, grille en spatbord... Dat schut je toch wel wakker zeg. We hadden zelf gelukkig niks!
Stond de drempel met een boord aangegeven? Zoniet schade op de gemeente verhalen.

Er zijn regels voor drempels, maar vaak worden deze niet gehanteerd.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Frits schreef:@ Olijnsma

Waarom doe je je stoelen weg?? Of wat ben je van plan :wink:

Gr.Frits
Ik ben bezig met een ander plan, samen met dat audio gebeuren, en wil er nu een ander type stoel in. Zodat het mooier bij elkaar aansluit. Stoelen zijn nog wel ok.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Madmaus schreef:
Erik Olijnsma schreef:
Gabri schreef:
Voor zover ik weet moet dit minstens 3 weken van tevoren gemeld worden zodat jij alvast verder kan sollicteren. Zou ik ff achteraan gaan als ik jou was!
Misschien ken je der nog wat geld uithalen!
ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvang :S
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Erik Olijnsma schreef:ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvang :S
Klopt, hadden ze het vergeten te vertellen, dan had je nog minimaal 6 maand kunnen blijven
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Madmaus

Bas schreef:
Erik Olijnsma schreef:ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvang :S
Klopt, hadden ze het vergeten te vertellen, dan had je nog minimaal 6 maand kunnen blijven
Dat zou dus betekenen dat iedereen die een contract voor bepaalde tijd heeft op de dag zelf te horen kan krijgen dat je niet meer terug hoeft te komen.
Ik heb er niet veel verstand van maar lijkt mij niet echt kunnen hoor.
Remi

Mickael schreef:
Remi schreef:Gisteren heb ik trouwens een autoongeluk gehad man. Zat met een vriend van mij in zn astra. Rijden we 50 ongeveer door de bebouwde kom een flauwe bocht in, maar door een hoge heg van een tuin zag hij niet dat er in die bocht een drempel lag. Dus al sturend met 50 over die drempel en links van die weg waar we dan in gingen was een stoep met paaltjes. Auto gaat over de drempel en werd onbestuurbaar, ook mede doordat het wegdek vochtig was maja zo net met links voor tegen dat laatste paaltje geschoven, was niks meer aan te doen :( Vet balen maja doe je niks aan. Paaltje compleet afgebroken bij de voet, maar erger. Voorbumper kapot, koplamp, moterkap, grille en spatbord... Dat schut je toch wel wakker zeg. We hadden zelf gelukkig niks!
Stond de drempel met een boord aangegeven? Zoniet schade op de gemeente verhalen.

Er zijn regels voor drempels, maar vaak worden deze niet gehanteerd.
Die was er wel, maar die hadden we in eerste instatie niet goed gezien. Was een beetje begroeiiing voor van een boom. Hij was wel zichtbaar, maar niet echt duidelijk. Beetje dom maja gebeurt is gebeurt.
Mickael

Bas schreef:
Kan me niet voorstellen dat dat een regel is.

Want waarom zou dat bij een jaar contract wel moeten en bij een half jaar niet??

Zou als ik jou was toch contact opnemen met je rechtsbijstand, heb je die niet zoek een advocaat die onder "no cure no pay" werkt. Die zal je heel snel weten te vertellen of je ergens op kan gaan staan of niet.
Mickael

Remi schreef: Die was er wel, maar die hadden we in eerste instatie niet goed gezien. Was een beetje begroeiiing voor van een boom. Hij was wel zichtbaar, maar niet echt duidelijk. Beetje dom maja gebeurt is gebeurt.
Jammer dan heb je geen poot om op te staan.....helaas.

blijft wel klote!
Gesloten