ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Heb het gister voor het eerst gezien, was hij in Duitsland.
Op zich wel lache, beetje duitsers belachelijk maken
Jammer dat ik niet gezien heb dat hij in Nederland was.
Gr, Frits.
Op zich wel lache, beetje duitsers belachelijk maken

Jammer dat ik niet gezien heb dat hij in Nederland was.
Gr, Frits.
Gisteren heb ik trouwens een autoongeluk gehad man. Zat met een vriend van mij in zn astra. Rijden we 50 ongeveer door de bebouwde kom een flauwe bocht in, maar door een hoge heg van een tuin zag hij niet dat er in die bocht een drempel lag. Dus al sturend met 50 over die drempel en links van die weg waar we dan in gingen was een stoep met paaltjes. Auto gaat over de drempel en werd onbestuurbaar, ook mede doordat het wegdek vochtig was maja zo net met links voor tegen dat laatste paaltje geschoven, was niks meer aan te doen
Vet balen maja doe je niks aan. Paaltje compleet afgebroken bij de voet, maar erger. Voorbumper kapot, koplamp, moterkap, grille en spatbord... Dat schut je toch wel wakker zeg. We hadden zelf gelukkig niks!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden
vuile hufters hadden het ook wel iets eerder mogen zeggen,
zit dus vanaf morgen thuis...
Verder ben ik er niet echt rouwig om, want was al druk aan het solliciteren, alleen niet echt iets kunnen vinden.

Verder ben ik er niet echt rouwig om, want was al druk aan het solliciteren, alleen niet echt iets kunnen vinden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Suc6 ermee!Erik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden![]()
Volgens mij mag dit officieel niet! Als je een rechtsbijstandverzekering hebt zou ik eens gaan praten, want ook dit soort dingen zijn wettelijk vastgelegd, geloof ik.
Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik zo me echt effe laten informeren als ik jou was!
Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik zo me echt effe laten informeren als ik jou was!
-
- Über-Spammer
je hoopte toch al dat je contract niet verlengt zou wordenErik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat klopt, maar hoor dat liever een maand eerderGabri schreef:je hoopte toch al dat je contract niet verlengt zou wordenErik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden![]()
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hoezo teveel achter de tafelvoetbaltafel gestaan op de middelbare school en in de kantine..

maar wel verrekte gaaf!

crash clio'tje
[img]http://www.yonkis.com/w.php?id=301200417436.jpg[/img]
[img]http://www.yonkis.com/w.php?id=301200417436.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Das geen goeie shit.
Alleen die vent links staat wel op een rare plek.
Alleen die vent links staat wel op een rare plek.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zit er nou iemand klem tussen die auto en de muur...lijkt me geen prettige afloop, wel?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Die gast leeft waarschijnlijk nu of met kunstbenen, of in een rolstoel voor de rest van z'n leven. Die zijn zo crushed dat die wel geamputeerd moeten worden. Als hij al niet meer kwijt is geraakt (zijn leven bijvoorbeeld, gezien de snelheid en opdeinsen van de auto).
Rally he, gelukkig hebben ze in NL daar betere regels voor met safety. Dit benadrukt maar weer de fatale dingen...
Rally he, gelukkig hebben ze in NL daar betere regels voor met safety. Dit benadrukt maar weer de fatale dingen...
-
- Contacteer:
auwch! 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ Olijnsma
Waarom doe je je stoelen weg?? Of wat ben je van plan
Gr.Frits
Waarom doe je je stoelen weg?? Of wat ben je van plan
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Voor zover ik weet moet dit minstens 3 weken van tevoren gemeld worden zodat jij alvast verder kan sollicteren. Zou ik ff achteraan gaan als ik jou was!Erik Olijnsma schreef:Dat klopt, maar hoor dat liever een maand eerderGabri schreef:je hoopte toch al dat je contract niet verlengt zou wordenErik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden![]()
Misschien ken je der nog wat geld uithalen!
Dit mag dus niet!Erik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden![]()
Net als jij een opzeg termijn heeft heeft je werkgever die ook. Ze hadden het dus net zo vroeg bij je bekend moeten maken als dat je een opzeg termijn hebt.
Rechts bijstand inschakelen en geld vangen voor een maandje of 3.........
Zeker niet zomaar accepteren, meld gelijk even bij je werkgever dat je nog steeds beschikbaar ben om werk uit te voeren!!
Stond de drempel met een boord aangegeven? Zoniet schade op de gemeente verhalen.Remi schreef:Gisteren heb ik trouwens een autoongeluk gehad man. Zat met een vriend van mij in zn astra. Rijden we 50 ongeveer door de bebouwde kom een flauwe bocht in, maar door een hoge heg van een tuin zag hij niet dat er in die bocht een drempel lag. Dus al sturend met 50 over die drempel en links van die weg waar we dan in gingen was een stoep met paaltjes. Auto gaat over de drempel en werd onbestuurbaar, ook mede doordat het wegdek vochtig was maja zo net met links voor tegen dat laatste paaltje geschoven, was niks meer aan te doenVet balen maja doe je niks aan. Paaltje compleet afgebroken bij de voet, maar erger. Voorbumper kapot, koplamp, moterkap, grille en spatbord... Dat schut je toch wel wakker zeg. We hadden zelf gelukkig niks!
Er zijn regels voor drempels, maar vaak worden deze niet gehanteerd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben bezig met een ander plan, samen met dat audio gebeuren, en wil er nu een ander type stoel in. Zodat het mooier bij elkaar aansluit. Stoelen zijn nog wel ok.Frits schreef:@ Olijnsma
Waarom doe je je stoelen weg?? Of wat ben je van plan![]()
Gr.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvangMadmaus schreef:Voor zover ik weet moet dit minstens 3 weken van tevoren gemeld worden zodat jij alvast verder kan sollicteren. Zou ik ff achteraan gaan als ik jou was!Erik Olijnsma schreef:Dat klopt, maar hoor dat liever een maand eerderGabri schreef:je hoopte toch al dat je contract niet verlengt zou wordenErik Olijnsma schreef:Vandaag heb ik 3 uur voor mijn eindiging van het contract gehoord gekregen dat mijn contract niet meer verlengd gaat worden![]()
Misschien ken je der nog wat geld uithalen!

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Klopt, hadden ze het vergeten te vertellen, dan had je nog minimaal 6 maand kunnen blijvenErik Olijnsma schreef:ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvang
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Dat zou dus betekenen dat iedereen die een contract voor bepaalde tijd heeft op de dag zelf te horen kan krijgen dat je niet meer terug hoeft te komen.Bas schreef:Klopt, hadden ze het vergeten te vertellen, dan had je nog minimaal 6 maand kunnen blijvenErik Olijnsma schreef:ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvang
Ik heb er niet veel verstand van maar lijkt mij niet echt kunnen hoor.
Die was er wel, maar die hadden we in eerste instatie niet goed gezien. Was een beetje begroeiiing voor van een boom. Hij was wel zichtbaar, maar niet echt duidelijk. Beetje dom maja gebeurt is gebeurt.Mickael schreef:Stond de drempel met een boord aangegeven? Zoniet schade op de gemeente verhalen.Remi schreef:Gisteren heb ik trouwens een autoongeluk gehad man. Zat met een vriend van mij in zn astra. Rijden we 50 ongeveer door de bebouwde kom een flauwe bocht in, maar door een hoge heg van een tuin zag hij niet dat er in die bocht een drempel lag. Dus al sturend met 50 over die drempel en links van die weg waar we dan in gingen was een stoep met paaltjes. Auto gaat over de drempel en werd onbestuurbaar, ook mede doordat het wegdek vochtig was maja zo net met links voor tegen dat laatste paaltje geschoven, was niks meer aan te doenVet balen maja doe je niks aan. Paaltje compleet afgebroken bij de voet, maar erger. Voorbumper kapot, koplamp, moterkap, grille en spatbord... Dat schut je toch wel wakker zeg. We hadden zelf gelukkig niks!
Er zijn regels voor drempels, maar vaak worden deze niet gehanteerd.
Kan me niet voorstellen dat dat een regel is.Bas schreef:Klopt, hadden ze het vergeten te vertellen, dan had je nog minimaal 6 maand kunnen blijvenErik Olijnsma schreef:ben ik al, in feite komt het erop neer bij een 6 maand contract dat de einddatum al bekend is bij aanvang
Want waarom zou dat bij een jaar contract wel moeten en bij een half jaar niet??
Zou als ik jou was toch contact opnemen met je rechtsbijstand, heb je die niet zoek een advocaat die onder "no cure no pay" werkt. Die zal je heel snel weten te vertellen of je ergens op kan gaan staan of niet.
Jammer dan heb je geen poot om op te staan.....helaas.Remi schreef: Die was er wel, maar die hadden we in eerste instatie niet goed gezien. Was een beetje begroeiiing voor van een boom. Hij was wel zichtbaar, maar niet echt duidelijk. Beetje dom maja gebeurt is gebeurt.
blijft wel klote!