Ok tot zover ben ik het helemaal met je eens, maar dat is ook niet hetgeen wat problemen geeft. Denk dat geen enkel Nederlander bv niet bij is met de chinees,griek of wat dan ook op de hoek van de straat waar je eens lekker wat anders kan eten.rasit.. schreef:Iedereen moet zich een beetje aanpassen aan de levensstijl die van toepassing is in het land waar je in leeft. Ook moet je er rekening mee houden dat Nederland een multicultureel land is, wat betekent dat er veel culturen aanwezig zijn. Dus ook de nederlanders moeten rekening houden met een aantal dingen.
Je moet dus niet verwachten dat iedere buitenlander ineens elke dag aardappels gaat eten bij wijze van spreken.

Ah kijk een opvattingrasit.. schreef:Door mannetjes zoals van gogh krijgen moslims de indruk dat ze niet gewenst zijn in nederland. Aangezien van gogh dit ook nog eens vaak op tv verkondigt en iedereen nu ahhhh theoo oeee theoo roept wordt het dus alleen maar erger. Mensen gaan zich niet aanpassen als ze zich niet thuis voelen in een land.
Respect moet er wederzijds zijn.
Overigens mogen radicale imams ook wel het land uit van mij.
Ik ken je, aanpassen = Taal leren, werken en positief deelnemen aan de samenleving.