Extremisten eruit zetten en wel direct. Waarom moet er hier toch altijd eerst iets gebeuren voordat er actie MAG ondernomen worden.
Altijd hoor je achteraf dat er al bedreigingen waren en ze al wisten van wie die bedreigingen kwamen, maar ze kunnen en mogen niet optreden. Maar wat dan? Moet je het zo ver laten komen en dan iemand een extra hoge straf geven als signaal naar de rest van extremistisch Nederland? Kom op, dat heeft absoluut geen zin. Dat is nu wel weer gebleken.
Zojuist werd er op Noordee FM gemeld dat het briefje Islamitische tekens stonden. Peter R. de Vries roept iedereen op om rustig te blijven. Om 12:30 volgt een persconferentie op Nederland 2.
LotuzClioWilliams schreef:Het lastige is dat niet iedere extremist met een bordje "extremist" op rondloopt.
Er is anders wel bekend wat de radicale moskeeën zijn. Die worden geobserveerd, ipv gesloten. Pappen en nathouden..... Meer doen dan wat nu gedaan wordt is altijd beter.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat deze aanslag daarvandaan komt!
zondag is een heel goede vriend van me neergeschoten en hij is gisteren om 10.27 overleden aan de verwondingen.
hij is ook neergeschoten door een turk...
Martijn *Baccara* schreef:Gecondoleerd, dat moet niet makkelijk zijn.
nee ik vind het echt klote.
hij liep naar de bewaking om deze te melden dat de groep met iedereen ruzie zocht.
deze zijn er vervolgens uitgezet en zijn naar huis gegaan om een wapen te halen en hebben hem opgewacht bij de uitgang.
de dader is in mekaar geslagen door een bewaker en de bewaker is nu door de turk aangeklaagd wegens mishandeling echt te ziek voor woorden. wat voor advocaat ben je dan als je hem verdedigd......
martin rs schreef:zondag is een heel goede vriend van me neergeschoten en hij is gisteren om 10.27 overleden aan de verwondingen.
Chris schreef:Zojuist werd er op Noordee FM gemeld dat het briefje Islamitische tekens stonden. Peter R. de Vries roept iedereen op om rustig te blijven. Om 12:30 volgt een persconferentie op Nederland 2.
FF TV kijken zo.
Das idd een goed iets, blijf nog even rustig.
Laten we niet te snel een oordeel uitspreken, achterliggende informatie van de dader is nog niet vrijgegeven. Wat wel bekend is dat het een buitenlander is.
Trietse en laffe zaak
Tegenwoordig mag je niet eens meer voor je eigen mening uitkomen
hij liep naar de bewaking om deze te melden dat de groep met iedereen ruzie zocht.
deze zijn er vervolgens uitgezet en zijn naar huis gegaan om een wapen te halen en hebben hem opgewacht bij de uitgang.
de dader is in mekaar geslagen door een bewaker en de bewaker is nu door de turk aangeklaagd wegens mishandeling echt te ziek voor woorden. wat voor advocaat ben je dan als je hem verdedigd......
Spijtig hoe Nederland verpaupert.
Gecondoleerd en veel sterkte.
Ik snap mensen niet over Lonsdale, dit merk is begonnen als boxmerk voor arme Britten en dat nazi skins dat toevallig nou ook dragen betekent net dat iedereen die lonsdale draagt een rasist is. Sterker nog als je Skin bent hoef je helemaal geen rasist te zijn. Skin is een levenswijze net als punker ofsow..
amen
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op di 2 nov 2004 12:11, 2 keer totaal gewijzigd.
martin rs schreef:zondag is een heel goede vriend van me neergeschoten en hij is gisteren om 10.27 overleden aan de verwondingen.
Hooliead schreef:Voor de rest reageer ik maar niet in dit topic want ik heb al e-mail en alles nogal meer gehad van rtc-bezoekers op mijn Lonsdale sunband...
Dus ik hou me maar slim stil voordat er hier op de rtc ook van die gekken rondkijken.
Bitchje schreef:Ronduit ziek zijn die gasten
Nog even en we zijn echt net Amerika
Wat hebben we hier nou aan? Heb jij enig idee waar je het over hebt? Blijkbaar niet. Geen land is perfect, en zeker amerika niet maar hou je maar ff gedeisd met dit soort uitspraken. Er is hier al genoeg doelloze anti-amerikanisme...ga maar lekker je eigen mening vormen in plaats van achter die politiek correcte linkse meute aan te sukkelen...
@martinrs: gecondoleerd.
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship
~thijs~ schreef:Ik snap mensen niet over Lonsdale, dit merk is begonnen als boxmerk voor arme Britten en dat nazi skins dat toevallig nou ook dragen betekent net dat iedereen die lonsdale draagt een rasist is. Sterker nog als je Skin bent hoef je helemaal geen rasist te zijn. Skin is een levenswijze net als punker ofsow..
amen
Ja maar omdat er nazi skins zijn die dat toevallig dragen wordt je er zeg maar mee geïdentificeerd als jij het ook draagt. Van de ene kant snap ik het wel, maar van de andere kant denk ik "het is maar kleding". Het echte merk waar je trouwens naar moet zoeken is loNSDAPle. Lonsdale is trouwens door een donker iemand opgericht dus dan klopt het al helemaal niet wat iedereen denkt. Dat is elk geval wat ik ervan weet, kan best dat het nog anders is?
Amen
Laatst gewijzigd door Remi op di 2 nov 2004 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.