ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
-jacco-
Über-Spammer

Chris@R5 schreef:Hij is aangehouden... ligt nu in het ziekenhuis, is in zijn been geschoten.
Ze hadden hem wel gelijk mogen afschieten ook...

Zonde dat zo'n man het weer moet bekopen met de dood.
Vrijheid van meningsuiting zeggen ze dan...

Tis om te janken hier in dit land...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

En de politiek doet er geen flikker aan! Die hebben het al veel te ver laten komen. :(

Blijkbaar hebben ze niks van de moord op Fortuyn geleerd.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik hoor ut pas net, het is echt bizzar gewoon. Anders schieten we effe iedereen neer die wat zegt :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jacco Twingi schreef: Ze hadden hem wel gelijk mogen afschieten ook...
Tja, maar je weet hoe het in dit land is.. Dan had waarschijnlijk de agent de bak ingedraaid..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
LotuzClioWilliams

Merijn schreef:En de politiek doet er geen flikker aan! Die hebben het al veel te ver laten komen. :(

Blijkbaar hebben ze niks van de moord op Fortuyn geleerd.
Dan mag jij eens vertellen wat de politiek tegen mensen kan doen die vastberaden zijn iemand om te brengen voor een "hoger" doel. :~
Merijn
Über-Spammer

Extremisten eruit zetten en wel direct. Waarom moet er hier toch altijd eerst iets gebeuren voordat er actie MAG ondernomen worden.

Altijd hoor je achteraf dat er al bedreigingen waren en ze al wisten van wie die bedreigingen kwamen, maar ze kunnen en mogen niet optreden. Maar wat dan? Moet je het zo ver laten komen en dan iemand een extra hoge straf geven als signaal naar de rest van extremistisch Nederland? Kom op, dat heeft absoluut geen zin. Dat is nu wel weer gebleken.
LotuzClioWilliams

Het lastige is dat niet iedere extremist met een bordje "extremist" op rondloopt. 8)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist werd er op Noordee FM gemeld dat het briefje Islamitische tekens stonden. Peter R. de Vries roept iedereen op om rustig te blijven. Om 12:30 volgt een persconferentie op Nederland 2.

FF TV kijken zo.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Merijn
Über-Spammer

Zojuist is bekend geworden dat de dader een Marokkaan is. Nog niet officieel bevestigd.

Er is 7 keer op hem geschoten, waarna de dader met een mes een brief op zijn borst gestoken heeft. Hoogstwaarschijnlijk door zijn hart.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Merijn schreef:Zojuist is bekend geworden dat de dader een Marokkaan is. Nog niet officieel bevestigd.

Er is 7 keer op hem geschoten, waarna de dader met een mes een brief op zijn borst gestoken heeft. Hoogstwaarschijnlijk door zijn hart.
gewoon bizzar, lekker zinloos :(
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Het lastige is dat niet iedere extremist met een bordje "extremist" op rondloopt. 8)
Er is anders wel bekend wat de radicale moskeeën zijn. Die worden geobserveerd, ipv gesloten. Pappen en nathouden..... Meer doen dan wat nu gedaan wordt is altijd beter.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat deze aanslag daarvandaan komt!

Edit: maar het lijkt er wel op :(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
martin rs

zondag is een heel goede vriend van me neergeschoten en hij is gisteren om 10.27 overleden aan de verwondingen.
hij is ook neergeschoten door een turk...
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Gecondoleerd, dat moet niet makkelijk zijn.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Edwin16v
Contacteer:

Effe iets heel anders.
Voor de Bleu Sport bezitters staat iets moois te koop op marktplaats, namelijk de BS emblemen.
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /29125.jpg[/img]

€40,- maar...
martin rs

Martijn *Baccara* schreef:Gecondoleerd, dat moet niet makkelijk zijn.
nee ik vind het echt klote.
hij liep naar de bewaking om deze te melden dat de groep met iedereen ruzie zocht.
deze zijn er vervolgens uitgezet en zijn naar huis gegaan om een wapen te halen en hebben hem opgewacht bij de uitgang.
de dader is in mekaar geslagen door een bewaker en de bewaker is nu door de turk aangeklaagd wegens mishandeling :( echt te ziek voor woorden. wat voor advocaat ben je dan als je hem verdedigd......
Ad van Haperen
Contacteer:

martin rs schreef:zondag is een heel goede vriend van me neergeschoten en hij is gisteren om 10.27 overleden aan de verwondingen.
gecondoleerd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Chris schreef:Zojuist werd er op Noordee FM gemeld dat het briefje Islamitische tekens stonden. Peter R. de Vries roept iedereen op om rustig te blijven. Om 12:30 volgt een persconferentie op Nederland 2.

FF TV kijken zo.
Das idd een goed iets, blijf nog even rustig.

Laten we niet te snel een oordeel uitspreken, achterliggende informatie van de dader is nog niet vrijgegeven. Wat wel bekend is dat het een buitenlander is.

Trietse en laffe zaak :(
Tegenwoordig mag je niet eens meer voor je eigen mening uitkomen :(
Ad van Haperen
Contacteer:

Voor de rest reageer ik maar niet in dit topic want ik heb al e-mail en alles nogal meer gehad van rtc-bezoekers op mijn Lonsdale sunband...

Dus ik hou me maar slim stil voordat er hier op de rtc ook van die gekken rondkijken.
PatrickG

martin rs schreef:
hij liep naar de bewaking om deze te melden dat de groep met iedereen ruzie zocht.
deze zijn er vervolgens uitgezet en zijn naar huis gegaan om een wapen te halen en hebben hem opgewacht bij de uitgang.
de dader is in mekaar geslagen door een bewaker en de bewaker is nu door de turk aangeklaagd wegens mishandeling :( echt te ziek voor woorden. wat voor advocaat ben je dan als je hem verdedigd......
Spijtig hoe Nederland verpaupert.
Gecondoleerd en veel sterkte.
~thijs~
Contacteer:

Ik snap mensen niet over Lonsdale, dit merk is begonnen als boxmerk voor arme Britten en dat nazi skins dat toevallig nou ook dragen betekent net dat iedereen die lonsdale draagt een rasist is. Sterker nog als je Skin bent hoef je helemaal geen rasist te zijn. Skin is een levenswijze net als punker ofsow..

amen :p
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op di 2 nov 2004 12:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Hooliead schreef:
martin rs schreef:zondag is een heel goede vriend van me neergeschoten en hij is gisteren om 10.27 overleden aan de verwondingen.
gecondoleerd.
gecondoleerd man....
~thijs~
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:
Hooliead schreef:
gecondoleerd.
gecondoleerd man....
gecondoleerd..........
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Hooliead schreef:Voor de rest reageer ik maar niet in dit topic want ik heb al e-mail en alles nogal meer gehad van rtc-bezoekers op mijn Lonsdale sunband...

Dus ik hou me maar slim stil voordat er hier op de rtc ook van die gekken rondkijken.
Sorry daar is toch niets mis mee :)

Lonsdale is gewoon een kledingmerk. Klaar (Y).
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Gecondoleerd
Daniël W.
Car: 5TL-T

Bitchje schreef:Ronduit ziek zijn die gasten :@
Nog even en we zijn echt net Amerika :(
Wat hebben we hier nou aan? Heb jij enig idee waar je het over hebt? Blijkbaar niet. Geen land is perfect, en zeker amerika niet maar hou je maar ff gedeisd met dit soort uitspraken. Er is hier al genoeg doelloze anti-amerikanisme...ga maar lekker je eigen mening vormen in plaats van achter die politiek correcte linkse meute aan te sukkelen...

@martinrs: gecondoleerd.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ps: wat is de RTC site traag zeg :(
Tom
Moderator
Car: MB

Maik (WOOFER) schreef:ps: wat is de RTC site traag zeg :(
viel mij ook net op
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Gisteravond was het al een drama, maar vandaag kreeg ik ook al een aantal keer de melding dat de server niet reageert.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Martijn *Baccara* schreef:Gisteravond was het al een drama, maar vandaag kreeg ik ook al een aantal keer de melding dat de server niet reageert.
Worden we ge-DDOST?? :s

Loggen jullie in op rtc.nl of rtc.com?
Remi

~thijs~ schreef:Ik snap mensen niet over Lonsdale, dit merk is begonnen als boxmerk voor arme Britten en dat nazi skins dat toevallig nou ook dragen betekent net dat iedereen die lonsdale draagt een rasist is. Sterker nog als je Skin bent hoef je helemaal geen rasist te zijn. Skin is een levenswijze net als punker ofsow..

amen :p
Ja maar omdat er nazi skins zijn die dat toevallig dragen wordt je er zeg maar mee geïdentificeerd als jij het ook draagt. Van de ene kant snap ik het wel, maar van de andere kant denk ik "het is maar kleding". Het echte merk waar je trouwens naar moet zoeken is loNSDAPle. Lonsdale is trouwens door een donker iemand opgericht dus dan klopt het al helemaal niet wat iedereen denkt. Dat is elk geval wat ik ervan weet, kan best dat het nog anders is?

Amen :wink:
Laatst gewijzigd door Remi op di 2 nov 2004 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Remi

martin rs schreef:
Sterkte man!

Is dat trouwens niet op het nieuws geweest?
R(ay)Si

@Martin rs, Gecondoleerd

Voor Theo van Gogh zijn geen woorden :( Het was een zeer aparte man, maar een goede man (Y)

Waarom moeten die mensen die echt durven te zeggen wat ze denken zo aan hun einde komen........

Alle familie, vrienden sterkte!
Alleen nog maar VW!
Remi

R(ay)Si schreef:@Martin rs, Gecondoleerd

Voor Theo van Gogh zijn geen woorden :( Het was een zeer aparte man, maar een goede man (Y)

Waarom moeten die mensen die echt durven te zeggen wat ze denken zo aan hun einde komen........

Alle familie, vrienden sterkte!
Je haalt me de woorden uit de mond!
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Maik (WOOFER) schreef:
Martijn *Baccara* schreef:Gisteravond was het al een drama, maar vandaag kreeg ik ook al een aantal keer de melding dat de server niet reageert.
Worden we ge-DDOST?? :s

Loggen jullie in op rtc.nl of rtc.com?
.com

Gisteravond kreeg ik regelmatig een onderhoudsmelding, vandaag komt er gewoon niks. Heeft misschien met de huidige drukte op internet te maken?
Vos

@Martin rs, Gecondoleerd

sometimes life really... really sucks.... (U)
Clio 16v.....
Gesloten