Renault 5 GT Turbo Phase II (Douwe) [[Binnen kort te koop]]

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Steven
Car: M536

Merijn schreef:;) Ray neemt jou toch altijd serieus (hard)? :lol:
Helaas, je weet toch zelf ook wel dat de gecensureerde Bert&Ernie (te slecht en te) nep zijn? :p
Johan schreef::lol: . trouwens wat maakt mij het ook uit of ie nou degelijk is of nie. Ik rijd toch wel de rest van me leven in een Renault :lol:
Nou de kans is groot dat ik hierna toch een ander merk koop. Niet omdat ik Renault slecht vind, meer omdat ik een auto met bepaalde layout zoek die Renault nooit heeft uitgegeven :p

Verder moet iedereen gewoon doen wat ie wilt en de geintjes over niet-renaults ook gewoon niet serieus nemen. Sommige mensen snappen de betekenis van een smiley niet eens |: (<- dat ben ik die met zijn kop op de muur bonkt over hoe stom jullie allemaal zijn :lol: )
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

nixxan 200 s(u)x :lol: :lol:
Steven

Nee, andere Coupe met turbo en RWD :p
Erik (Schepjes)
Contacteer:

mazda rx7 turbo 2 :worship: :p
Douwe

Kijk een mening is prima maar als je hem uit moet het wel nut hebben....sommige mensen op dit forum zeveren gewoon door zonder dat het echt ergens aan bij draagt maar gewoon om te kunnen zeiken....dat is niet alleen nu zo, daar stoor ik me al een tijd aan...is ook niet de eerste keer dat ik dat zeg.......

Tja je kunt zeggen wat je wilt maar Renault is niet de betrouwbaarste en zeker niet het sportiefste/snelste merk.....Renault is wel een mooi merk en ik zal vast wel ooit weer een hebben maar we moeten ook niet naast onze schoenen gaan lopen.....een auto = een auto niet meer niet minder.......en er zijn toch echt wel merken die betere/betrouwbaardere en snellere auto's produceren dan Renault en dat is geen mening...maar een feit.....desalnietemin heeft Renault nog steeds mijn hart :worship: maar ford toch ook een beetje :smoke:
Steven

Ben ik de afzeiker? Ah toeeee? >-)
Roy
Moderator

Een zure afzeiker :lol:

Douwe succes met je verkoop :)
5 GT Turbo '88 GT5
Douwe

Steven schreef:Ben ik de afzeiker? Ah toeeee? >-)
Nou voorruit omdat je het zo lief vraagt mag jij de afzeiker zijn maar ga nu maar weer braaf met je......spelen :lol: :p :wink:
Steven

Met me piemel spelen? Neh, die begint saai te worden :p
Douwe

Steven schreef:Met me piemel spelen? Neh, die begint saai te worden :p
Moet je je andere hand gebruiken :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Of een andere piemel gebruiken! ;) :lol:
Steven

Die van jou zeker... Neh doe maar niet, zit vast vol met kopkaas :p
Merijn
Über-Spammer

Nee, van mijn Camembert-fabriek blijf je af! ;)
Marcel B.

Steven is gewoon bang, niet iedereen kan em temmen natuurlijk ;)
Don't walk the grass... smoke it
Steven

Die van Merijn?

Nee die bied smeuige camembert aan, maar als pikkie bij paaltje komt dan ist gewoon ouwe schimmelkaas (N)
Merijn
Über-Spammer

whaha... maar wel smeuig! ;)

Maar ik denk inderdaad dat Steven 'm niet de baas kan. :lol:
-PAZ-
Über-Spammer

lekker interzand onderwerp voor de maandag avond. kopkaas en piemelbrie :lol: :lol: :lol:
R5GTT. Drive it like you stole it
Steven

Merijn schreef:whaha... maar wel smeuig! ;)

Maar ik denk inderdaad dat Steven 'm niet de baas kan. :lol:
Ik word hier gewoon keihard uitgedaagd, maargoed ik hoef me aan niemand te bewijzen... Anders had ik wel een projecttopic :p
Erix
Contacteer:

Steven schreef:Topic is toch al naar de haaien :D

Erix laat z'n persoonlijke ergernissen varen die meer met de respect is everything-leus te maken hebben dan met dit topic.

Verder zijn er ook veel teveel mensen die de respect is everything veel te serieus nemen.

Ik heb respect voor niemand, alleen voor mezelf (soms :p )
Pas op wat je zegt jongen, zeker als je zelf persoonlijk wordt en je niet in de gaten hebt wat je zegt en tegen wie je het zegt. Als mijn ergernissen persoonlijk zijn...dan kom ik je persoonlijk opzoeken. Voordat je dadelijk weer begint te piepen.... Nee dit is geen dreigement.

Naar ik mijn kon herinneren stond er in de laatste nieuwsbrief zoiets van dat de Renault Tuning Club niet meer zo gezellig was als vroeger. Dat dit zo rommeld kan ik mij goed voorstellen. Zoals Douwe daarnet al zei is dit zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Dat sommigen anderen niet respecteren, om dat woord nog maar eens te gebruiken, vind ik erg slecht. Respect is toch echt de basis van een goede omgang met elkaar. Als je geen respect toont voor iemand impliceer je ook dat je jezelf beter voelt dan diegene. Wanneer je die keuze (wel/geen respect tonen) de volgende keer weer moet maken, wees dan eens eerlijk tegen jezelf, als je dat tenminste durft, en geef eens een goede rede waarom je geen respect wilt tonen voor die ander of waarom je jezelf beter voelt.

Als er nu geen respect meer is voor mij, of dat ik nu misschien afgerekend word omdat ik mijn bek opentrek. Reken mij er dan maar voor af maar probeer niet te denken dat het mij verder ook maar iets doet...
Merijn
Über-Spammer

Ho, dit gaat heeelemaal de verkeerde kant op, geloof ik! :S

Ik weet niet wat er in het verleden allemaal gebeurd is tussen jullie, maar misschien is het beter om dat niet op het forum uit te 'vechten', maar via PM of op MSN of zo.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

denk ik ook, spreek elkaar eens een keer aan op een meeting ofzo dat lost denk ik een hoop op, op zo'n forum mis je toch de helft. misschien maar een slotje er ff op.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 25 okt 2004 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

Jah ik vraag me ook af wat er gebeurt is, blijkbaar heeft Erix de posts eronder niet gelezen.

Sja en als je gezellig langs wilt komen, ik vind het best hoor, thee of koffie? :p

Ik snap er geen hol meer van :lol:
-Ray-
Contacteer:

er wordt hier niemand opgezocht, graag een slotje op dit topic, hier heeft douwe niet om gevraagd.

steven en erix vechten het maar lekker uit via de pm.

klaar
Immer wieder die verdammte Holländer
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

heey douwe,ik hoop dat alles op z'n poten terecht komt,ik hoop (ook na dit) dat we je weer onder de reno's kunnen vinden.

Dit heb ik niet meegemaakt sinds de sluiting van het 1e forum.

idd Slot er op (Y)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-Ray-
Contacteer:

Erix schreef:
Steven schreef:Topic is toch al naar de haaien :D

Erix laat z'n persoonlijke ergernissen varen die meer met de respect is everything-leus te maken hebben dan met dit topic.

Verder zijn er ook veel teveel mensen die de respect is everything veel te serieus nemen.

Ik heb respect voor niemand, alleen voor mezelf (soms :p )
Pas op wat je zegt jongen, zeker als je zelf persoonlijk wordt en je niet in de gaten hebt wat je zegt en tegen wie je het zegt. Als mijn ergernissen persoonlijk zijn...dan kom ik je persoonlijk opzoeken. Voordat je dadelijk weer begint te piepen.... Nee dit is geen dreigement.

Naar ik mijn kon herinneren stond er in de laatste nieuwsbrief zoiets van dat de Renault Tuning Club niet meer zo gezellig was als vroeger. Dat dit zo rommeld kan ik mij goed voorstellen. Zoals Douwe daarnet al zei is dit zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Dat sommigen anderen niet respecteren, om dat woord nog maar eens te gebruiken, vind ik erg slecht. Respect is toch echt de basis van een goede omgang met elkaar. Als je geen respect toont voor iemand impliceer je ook dat je jezelf beter voelt dan diegene. Wanneer je die keuze (wel/geen respect tonen) de volgende keer weer moet maken, wees dan eens eerlijk tegen jezelf, als je dat tenminste durft, en geef eens een goede rede waarom je geen respect wilt tonen voor die ander of waarom je jezelf beter voelt.

Als er nu geen respect meer is voor mij, of dat ik nu misschien afgerekend word omdat ik mijn bek opentrek. Reken mij er dan maar voor af maar probeer niet te denken dat het mij verder ook maar iets doet...
dit trek ik mij persoonlijk aan. in welk nummer heb je dit gelezen????
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven

Hey joh, doe dat ff via PM :lol:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Zullen we eens fijn gaan doen "Je mening telt pas als er om gevraagd wordt"?
Ongelooflijk hoe dit soort topics iedere keer escaleren en mensen afgekamd worden op een beslissing.

En gezelliger wordt het daar inderdaad niet van.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Droes

and here we go again...
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :@
Merijn
Über-Spammer

Slotje graag...
Douwe

Slotje.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En bedankt jongens. (N)