Steven schreef:Topic is toch al naar de haaien
Erix laat z'n persoonlijke ergernissen varen die meer met de
respect is everything-leus te maken hebben dan met dit topic.
Verder zijn er ook veel teveel mensen die de
respect is everything veel te serieus nemen.
Ik heb respect voor niemand, alleen voor mezelf (soms

)
Pas op wat je zegt jongen, zeker als je zelf persoonlijk wordt en je niet in de gaten hebt wat je zegt en tegen wie je het zegt. Als mijn ergernissen persoonlijk zijn...dan kom ik je persoonlijk opzoeken. Voordat je dadelijk weer begint te piepen.... Nee dit is geen dreigement.
Naar ik mijn kon herinneren stond er in de laatste nieuwsbrief zoiets van dat de Renault Tuning Club niet meer zo gezellig was als vroeger. Dat dit zo rommeld kan ik mij goed voorstellen. Zoals Douwe daarnet al zei is dit zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Dat sommigen anderen niet respecteren, om dat woord nog maar eens te gebruiken, vind ik erg slecht. Respect is toch echt de basis van een goede omgang met elkaar. Als je geen respect toont voor iemand impliceer je ook dat je jezelf beter voelt dan diegene. Wanneer je die keuze (wel/geen respect tonen) de volgende keer weer moet maken, wees dan eens eerlijk tegen jezelf, als je dat tenminste durft, en geef eens een goede rede waarom je geen respect wilt tonen voor die ander of waarom je jezelf beter voelt.
Als er nu geen respect meer is voor mij, of dat ik nu misschien afgerekend word omdat ik mijn bek opentrek. Reken mij er dan maar voor af maar probeer niet te denken dat het mij verder ook maar iets doet...