Maakt niet uit welke kleur.. Hijs altijd mooi!!
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat de grondverfBitchje schreef:Oh, dat kleurtje is wat voor mij
Rik Hamberg schreef:Race-Mégane binnenkort aan de start
Met de Mégane Renault Sport breekt Renault met een traditie. In tegenstelling tot andere racers, zoals de Renault 5 Turbo, 21 Turbo en de Clio V6 komt er van de race-Mégane zeker geen straatversie.
Rik
Valt niet mee om hier een straatversie van te makenBasic schreef: Renault waarom stel je ons elke keer teleur
Weer geen straatversie. En die nieuwe Clio RS wordt ook alleen in GB geleverd.
Slecht
Harm schreef:Valt niet mee om hier een straatversie van te makenBasic schreef: Renault waarom stel je ons elke keer teleur
Weer geen straatversie. En die nieuwe Clio RS wordt ook alleen in GB geleverd.
Slecht
Idd Medewerker Carzone, verantwoordelijk voor; Design, marketing, pers en verkoop. Maar ik ben hier niet op het forum aangekomen om reklame te maken, zou juist graag men passie voor Renault (Sport) delen met alle forum gangers hier.Lex schreef:Grappig, Bozz is Gert Vandenbroeke. De eigenaar of medewerker van Carzone Specials. Ze zaten eerst in Belgi
REMCO-X schreef:Gaaf,had hem al een tijdje geleden gezien,op http://www.meganecoupe.nl stond hij .maar aangezien die site ververst is .Staat die er niet meer op
Ik had de Megane al gezien in Peformance GTi Magazine. Daarom wist ik dat u het was.bozz schreef:Idd Medewerker Carzone, verantwoordelijk voor; Design, marketing, pers en verkoop. Maar ik ben hier niet op het forum aangekomen om reklame te maken, zou juist graag men passie voor Renault (Sport) delen met alle forum gangers hier.Lex schreef:Grappig, Bozz is Gert Vandenbroeke. De eigenaar of medewerker van Carzone Specials. Ze zaten eerst in Belgi
Ik heb de reportage in GTIperformance zelf nog niet gezien, is het de moeite?Lex schreef:Ik had de Megane al gezien in Peformance GTi Magazine. Daarom wist ik dat u het was.bozz schreef:Idd Medewerker Carzone, verantwoordelijk voor; Design, marketing, pers en verkoop. Maar ik ben hier niet op het forum aangekomen om reklame te maken, zou juist graag men passie voor Renault (Sport) delen met alle forum gangers hier.Lex schreef:Grappig, Bozz is Gert Vandenbroeke. De eigenaar of medewerker van Carzone Specials. Ze zaten eerst in Belgi
Amai MAAR 3 pagina's? Ze hadden mij de cover en 5 paginas beloofd. De zeveraars en daarvoor hadden ze mijne Megane 2 keer op 2 dagen in magny cours voor 3 uur nodig! Dat is ook de laatste keer dat ik die kerels een exclusieve repo voor de UK geef. Voor een R5 body kit moet je in de UK zijn he, daar komen er nog regelmatig nieuwe uit.Lex schreef:Zeker de moeite, de auto staat er mooi in, het artikel beslaat 3 pagina's. En een foto van u zelf.
Kunnen jullie niet een mooie bodykit voor een Renaultje 5 maken, er bijna geen bedrijven meer die iets leveren voor deze auto!
Als je in de mogelijkheid moest zijn om me de cover en de 5 paginas van GTI Performance in te scanne en door te sturenLex schreef:Sorry Ger, het zijn wel 5 pagina's ik had nog niet alles gelezen![]()
Jammer, dan maar naar UK.