megane trophy !!!!!!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Ralf

In die kleur zou ik um ook nog wel willen :D
Maakt niet uit welke kleur.. Hijs altijd mooi!!
Thierry

Leuk bakje :)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Bitchje schreef:Oh, dat kleurtje is wat voor mij 8)
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat de grondverf :wink:
* Stefan T-SPORT *
Remi

Vette shit man! Mine Mine Mine Mine Mine Mine :wink:
Calle

Stefan T-SPORT schreef:
Bitchje schreef:Oh, dat kleurtje is wat voor mij 8)
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat de grondverf :wink:
Dat is het inderdaad, maar het bespaart weer gewicht, dus... :D
Haas
Car: Megane RS

vind de wielen nog ook niet echt lelijk...en das zacht uitgedrukt :p :smoke:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

(Y) (Y) (Y) kwijl!!!! (Y) (Y) (Y)

vind de nieuwe megane echt niet mooi, maar met deze bodykit zou ik t echt niet erg vinden om erin te moeten rijden!!!! :D

@haas: die velgen zijn idd super!!!!
:worship:
Bram (vospower)

heeeel erg mooi, zo zijn er maar weinig :worship: :worship: :worship:
Rick

Hiermee moeten ze gaan DTM-en!!!
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

DTM is duits en Renault niet! Maar het zou leuk zijn!

hier een stukje uit de autoweek!
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=2826

:worship:
Ron RS

Alfa deed toch ook mee.
:)
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Race-Mégane binnenkort aan de start

Op de Autosalon van Parijs laat Renault de spectaculaire Mégane Renault Sport zien. Volgend jaar wordt met deze auto een Europese merkenklasse opgezet.

Het uiterlijk van de Mégane Renault Sport is gebaseerd op de 3-deurs Renault Mégane. Daar houdt meteen elke vergelijking met de burgerversie op. Zo ligt de koolstofvezel carrosserie 10 cm lager dan die van de normale Mégane. Ook de enorme breedte van 1,91 meter en de diffusor aan de achterzijde kom je bij de straat-Mégane niet tegen.

Met de Mégane Renault Sport breekt Renault met een traditie. In tegenstelling tot andere racers, zoals de Renault 5 Turbo, 21 Turbo en de Clio V6 komt er van de race-Mégane zeker geen straatversie.
Achterin de Mégane Renault Sport ligt een 3,5-liter V6 die is gebaseerd op de krachtbron uit de Vel Satis. In deze Mégane levert hij echter 320 pk en een maximum koppel van 390 Nm. Renault belooft dat de 950 kilo licht racewagen sneller kan dan 250 km/u.

De aankoopkosten van de raceauto wil Renault onder de 100.000 euro houden. De kosten voor een raceseizoen schat de Franse fabrikant op 180.000 euro. Renault Sport denkt dat er komend voorjaar 30 van deze Méganes aan de start zullen staan van de ŽWorld Series by RenaultŽ; dat kampioenschap omvat 8 races waarvan er zeker eentje in Zandvoort zal worden verreden.

[img]http://www.autoweek.nl/images/480/7171.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/480/7170.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/480/7172.jpg[/img]

Groeten,

Rik
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
antoine
Car: Renault Clio III RS

PatrickG

Rik Hamberg schreef:Race-Mégane binnenkort aan de start
Met de Mégane Renault Sport breekt Renault met een traditie. In tegenstelling tot andere racers, zoals de Renault 5 Turbo, 21 Turbo en de Clio V6 komt er van de race-Mégane zeker geen straatversie.

Rik

Jezus Renault, waarom stel je ons elke keer teleur :(
Weer geen straatversie. En die nieuwe Clio RS wordt ook alleen in GB geleverd.
Slecht
Harm
Car: Renault Grand Espace
Contacteer:

Basic schreef: Renault waarom stel je ons elke keer teleur :(
Slecht
Valt niet mee om hier een straatversie van te maken ;)
PatrickG

Harm schreef:
Basic schreef: Renault waarom stel je ons elke keer teleur :(
Slecht
Valt niet mee om hier een straatversie van te maken ;)

Ze zorgen er maar voor :)
dikkeknodel
Contacteer:

:worship: :worship: :worship: :worship:

Ik wil er alvast een bestellen, als ie dan toch stiekum uitkomt dan heb ik misschien het geld bij elkaar gespaard.

Toch maar een kwekerij beginnen :D :D
bozz
Contacteer:

misschien interesant om te weten is dat een bepaald bedijf reeds heeft besloten om op basis van een megane Sport deze Trophy na te bouwen en aldus beschikbaar te maken voor straat gebruik. Als iemand me kan vertellen hoe ik fotos kan posten kan ik hier een echte primeur laten zien; namelijk een Megane Sport wide body kit :p
Matijs
Contacteer:

Foto's ergens online zetten en dan linken als volgt:
[img]www.webadres.iets/naamvandefoto.jpg of .gif of whatever[/img]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ben benieuwd :D
bozz
Contacteer:

Hier staat hij nog in EVO I uitvoering, kzal de EVO II met brede wielkasten er deze avond opzetten.[img]http://www.carzonespecials.com/images_d ... !_rear.jpg[/img][img]http://www.carzonespecials.com/images_d ... _front.jpg[/img] De RS Bumpers zijn reeds beschikbaar als replica voor all 3 en 5 deur modellen. Een 1.4 Megane 2 in Sport look, waarom niet. PS dit is mijn persoonlijke wagen, als er vragen zijn, laat maar komen. Mijn grootste teleurstelling met deze Magane RS was dat hij origineel maar 198 PK heeft, dus 27 PK minder dan aangekondigt door Renault (N)
Vos

:kwijl: ruige wagen (Y)
Clio 16v.....
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

woei ben benieuwd naar die wide body :worship:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Grappig :lol: , Bozz is Gert Vandenbroeke. De eigenaar of medewerker van Carzone Specials. Ze zaten eerst in Belgi :p
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
bozz
Contacteer:

bozz
Contacteer:

Lex schreef:Grappig :lol: , Bozz is Gert Vandenbroeke. De eigenaar of medewerker van Carzone Specials. Ze zaten eerst in Belgi :p
Idd Medewerker Carzone, verantwoordelijk voor; Design, marketing, pers en verkoop. Maar ik ben hier niet op het forum aangekomen om reklame te maken, zou juist graag men passie voor Renault (Sport) delen met alle forum gangers hier. (Y)
Remco_Rs
Contacteer:

Gaaf,had hem al een tijdje geleden gezien,op http://www.meganecoupe.nl stond hij .maar aangezien die site ververst is .Staat die er niet meer op
bozz
Contacteer:

REMCO-X schreef:Gaaf,had hem al een tijdje geleden gezien,op http://www.meganecoupe.nl stond hij .maar aangezien die site ververst is .Staat die er niet meer op

Binnenkort is de wagen te zien op 1oo% Tuning in de Ahoy te Rotterdam http://www.tuning-sound.com Kan je hem "live" bekijken. Voor de belgen zal hij te bekijken zijn op het international tuning salon te Mechelen http://www.internationaltuningsalon.be Ik zal daar ook zijn, dus misschien een leuke gelegenheid om de forum gangers daar te ontmoeten. Voor iedereen van het renault-tuning forum die zich bij mij persoonlijk bekend maakt zorg ik alvast voor een leuke verrasing, foto met de carzone babes inbegrepen. :p
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

bozz schreef:
Lex schreef:Grappig :lol: , Bozz is Gert Vandenbroeke. De eigenaar of medewerker van Carzone Specials. Ze zaten eerst in Belgi :p
Idd Medewerker Carzone, verantwoordelijk voor; Design, marketing, pers en verkoop. Maar ik ben hier niet op het forum aangekomen om reklame te maken, zou juist graag men passie voor Renault (Sport) delen met alle forum gangers hier. (Y)
Ik had de Megane al gezien in Peformance GTi Magazine. Daarom wist ik dat u het was.
bozz
Contacteer:

Lex schreef:
bozz schreef:
Ik had de Megane al gezien in Peformance GTi Magazine. Daarom wist ik dat u het was.
Ik heb de reportage in GTIperformance zelf nog niet gezien, is het de moeite?
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Zeker de moeite, de auto staat er mooi in, het artikel beslaat 3 pagina's. En een foto van u zelf :lol: .

Kunnen jullie niet een mooie bodykit voor een Renaultje 5 maken, er bijna geen bedrijven meer die iets leveren voor deze auto!
bozz
Contacteer:

Lex schreef:Zeker de moeite, de auto staat er mooi in, het artikel beslaat 3 pagina's. En een foto van u zelf :lol: .

Kunnen jullie niet een mooie bodykit voor een Renaultje 5 maken, er bijna geen bedrijven meer die iets leveren voor deze auto!
Amai MAAR 3 pagina's? Ze hadden mij de cover en 5 paginas beloofd. De zeveraars en daarvoor hadden ze mijne Megane 2 keer op 2 dagen in magny cours voor 3 uur nodig! Dat is ook de laatste keer dat ik die kerels een exclusieve repo voor de UK geef. Voor een R5 body kit moet je in de UK zijn he, daar komen er nog regelmatig nieuwe uit.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Sorry Ger, het zijn wel 5 pagina's ik had nog niet alles gelezen :p

Jammer, dan maar naar UK.
bozz
Contacteer:

Lex schreef:Sorry Ger, het zijn wel 5 pagina's ik had nog niet alles gelezen :p

Jammer, dan maar naar UK.
Als je in de mogelijkheid moest zijn om me de cover en de 5 paginas van GTI Performance in te scanne en door te sturen :p k'ben zo benieuwd, anders moet ik nog een weekje wachten tot in in Holland ben, kan je GTI Performance in alle kranten winkels vinden of heb je een abo op het magazien?
Plaats reactie