Of gaat iedereen bij de mediamarkt een TV scoren
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Rémi clio ph3
Is er vanavond wat te doen?
One clio to rule them all
-
dikkeknodel
- Contacteer:
Ik ga in ieder geval niet naar de mediamarkt, heb die van Heerlen net nog leeggekocht 
-
Bram (vospower)
en in brand gestoken....dikkeknodel schreef:Ik ga in ieder geval niet naar de mediamarkt, heb die van Heerlen net nog leeggekocht
Vanaaf weer gewoon lekker TNMM
@Riel: voortrein van de GTE hebben???
Ik spreek je vanavond over!Bram (vospower) schreef:en in brand gestoken....dikkeknodel schreef:Ik ga in ieder geval niet naar de mediamarkt, heb die van Heerlen net nog leeggekocht
Vanaaf weer gewoon lekker TNMM![]()
@Riel: voortrein van de GTE hebben???
-
Bram (vospower)
is goed! onder het genot van een lekkere hamburger 
-
dikkeknodel
- Contacteer:
K was um niejBram (vospower) schreef: en in brand gestoken....
Ik kom vanavond ook langs. Ik neem de G-tech mee, dus als er mensen zijn die willen testen, neem meteen de laptop mee om te kunnen vergelijken.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Bram (vospower)
Rob?.hMichel S. schreef:Ik kom vanavond ook langs. Ik neem de G-tech mee, dus als er mensen zijn die willen testen, neem meteen de laptop mee om te kunnen vergelijken.
Oooh mag ik met de gas5? Verschil gas benzine wel benieuwd 
-
Bram (vospower)
kun je hem ook aansluiten op je stepometer??? 0-25 in 2 seconden 
@rob
Is goed. Zal kijken dat ik de files meeneem van de blauwe Clio wat nu in bezit is van Marco. En hopelijk die van Ollie ook even testen. Kunnen we vergelijken.
Ben benieuwd wat er voor vermogen uitrolt
Is goed. Zal kijken dat ik de files meeneem van de blauwe Clio wat nu in bezit is van Marco. En hopelijk die van Ollie ook even testen. Kunnen we vergelijken.
Ben benieuwd wat er voor vermogen uitrolt
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
dikkeknodel
- Contacteer:
Ik kom ook ff langs met Bigfoot, zal waarschijnlijk zijn laatste keer zijn.
@Rik, je sleepkabel komt ook mee, eindelijk, ik weet het
@Rik, je sleepkabel komt ook mee, eindelijk, ik weet het
-
Rémi clio ph3
Was gisteren erg gezellig

One clio to rule them all
Ouwetuk die 205 gaat rap...dubbelklikken op dat filmpje. Sjee!!!
Dat was toch 200 op die teller of niet???
Kan nu ook pleetjes loade:
Mijn auto (te bezichtigen in en rond Heerlen)
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... -small.jpg[/img]
Mijn auto (te bezichtigen in en rond Heerlen)
[img]http://members.home.nl/marcogroenewege/ ... -small.jpg[/img]
-
Bram (vospower)
mensen, gister toptnm! grtz Bram
en uiteraard leuke 205
en uiteraard leuke 205
Was idd gezellig!
Zelfs voor een Peugeot rijder
We komen nog wel eens langs
Greetz
Zelfs voor een Peugeot rijder
We komen nog wel eens langs
Greetz
Jah michel had gelijk, Rik zijn computer doet het nog alleen zijn chip is gaar.
Zijn computer met mijn oude gewone 1.8 16V chip in mijn auto doet het goed. Alleen toen ik Rik zijn chip erin deed, gebeurde er nix meer. Chips weer om gewisseld en er gebeurde weer nix. FF resetten en hij deed het weer met mijn chip.
Michel zaten in dat doosje van jou 2 chips met sticker waar "clio 1.8 16v" op staat?
Zijn computer met mijn oude gewone 1.8 16V chip in mijn auto doet het goed. Alleen toen ik Rik zijn chip erin deed, gebeurde er nix meer. Chips weer om gewisseld en er gebeurde weer nix. FF resetten en hij deed het weer met mijn chip.
Michel zaten in dat doosje van jou 2 chips met sticker waar "clio 1.8 16v" op staat?
-
Bram (vospower)
had ik ook wel gedacht.... 
Waar ik op het gas ga is 80 wijzer recht omhoog is 120 enz.... einde is net 200 echte kilomters is 194 (Weinig afwijking dus)MarcoG schreef:Ouwetuk die 205 gaat rap...dubbelklikken op dat filmpje. Sjee!!!
Greetz
Prachtige site 
Een marter ofzo heeft de kabel van mijn lampenstelmechanisme doorgebeten. Volgende maand moet de auto op APK.Kan ik de lamp ook onder de motorkap richten bij een clio? Van binnenuit werkt het in elk geval niet meer...dat beest bijt dus ook gewoon door een staalgevoerde kabel heen...
-
Patrick L.
volgens mij moet dat ook kunnen, kun je dat mechanisme nietb losmaken van het koplamphuis? heb je verder toch niets aan, dan kun je ze waarschijnlijk met een schroevedraaiertje bijstellen denk ik.
-
Patrick L.
volgens mij moet dat ook kunnen, kun je dat mechanisme nietb losmaken van het koplamphuis? heb je verder toch niets aan, dan kun je ze waarschijnlijk met een schroevedraaiertje bijstellen denk ik.
mmm...via het bestaande (defekte) mechanisme kan ik em ook nog met de hand cq schroevendraaier afstellen (staat in het buukske, morgen maar even controlleren). Maar ik hoop wel dat dat mechaniekje los te krijgen is en niet met de koplamp erbij.
-
dikkeknodel
- Contacteer:
Tja, tis en blijf een Renaultje, dus waarschijnlijk is dat wel vastgeroestMarcoG schreef:Maar ik hoop wel dat dat mechaniekje los te krijgen is en niet met de koplamp erbij.
Gaat er 30 oktober niemand mee de TNM Racing crew versterken op de RTC Kartavond? Kunnen carpoolen, is een stukje maar altijd gezellig ofcourse.
-
Bram (vospower)
Riël schreef:Gaat er 30 oktober niemand mee de TNM Racing crew versterken op de RTC Kartavond? Kunnen carpoolen, is een stukje maar altijd gezellig ofcourse.
ik ben nog ff aant kijken hoe het daarna met stappen zit, als dat te regelen is dan ga ik mee!