Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Michel S. schreef:Ik kom vanavond ook langs. Ik neem de G-tech mee, dus als er mensen zijn die willen testen, neem meteen de laptop mee om te kunnen vergelijken.
Is goed. Zal kijken dat ik de files meeneem van de blauwe Clio wat nu in bezit is van Marco. En hopelijk die van Ollie ook even testen. Kunnen we vergelijken.
Ben benieuwd wat er voor vermogen uitrolt
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Jah michel had gelijk, Rik zijn computer doet het nog alleen zijn chip is gaar.
Zijn computer met mijn oude gewone 1.8 16V chip in mijn auto doet het goed. Alleen toen ik Rik zijn chip erin deed, gebeurde er nix meer. Chips weer om gewisseld en er gebeurde weer nix. FF resetten en hij deed het weer met mijn chip.
Michel zaten in dat doosje van jou 2 chips met sticker waar "clio 1.8 16v" op staat?
Een marter ofzo heeft de kabel van mijn lampenstelmechanisme doorgebeten. Volgende maand moet de auto op APK.Kan ik de lamp ook onder de motorkap richten bij een clio? Van binnenuit werkt het in elk geval niet meer...dat beest bijt dus ook gewoon door een staalgevoerde kabel heen...
volgens mij moet dat ook kunnen, kun je dat mechanisme nietb losmaken van het koplamphuis? heb je verder toch niets aan, dan kun je ze waarschijnlijk met een schroevedraaiertje bijstellen denk ik.
volgens mij moet dat ook kunnen, kun je dat mechanisme nietb losmaken van het koplamphuis? heb je verder toch niets aan, dan kun je ze waarschijnlijk met een schroevedraaiertje bijstellen denk ik.
mmm...via het bestaande (defekte) mechanisme kan ik em ook nog met de hand cq schroevendraaier afstellen (staat in het buukske, morgen maar even controlleren). Maar ik hoop wel dat dat mechaniekje los te krijgen is en niet met de koplamp erbij.
Riël schreef:Gaat er 30 oktober niemand mee de TNM Racing crew versterken op de RTC Kartavond? Kunnen carpoolen, is een stukje maar altijd gezellig ofcourse.
ik ben nog ff aant kijken hoe het daarna met stappen zit, als dat te regelen is dan ga ik mee!