Zo vandaag weer druk bezig geweest met de GTT. De "nieuwe"startmotor zit op z'n plek 2 van de drie bouten zitten vast en twee van de drie draden morgen de rest.
Een weer impressie, het ging plotseling regenen en had geen zin hem weer omlaag te halen en onder de carport te duwen

:
Maar nu zit ik met een paar vragen:
- Ik heb van Renault een nieuw hitteschild voor de startmotor en een stang wat volgens hun is om het hitteschild te bevestigen maar die betreffende stang zit er al op en dat lijkt meer een motorstang voor de stevigheid, ik zou in elk geval niet weten hoe ik het schild daar aan vast moet maken. Bovendien zit die stang (van onder gezien) rechst van je startmotor en verticaal, dus houdt volgens mij dan geen hitte tegen.
Iemand enig idee hoe en waar dat hitte schild presies bevestigd moet worden? (Indien

graag)
Schild:
[img]
http://www.home.zonnet.nl/thedman/GTT/DSC00031.jpg[/img]
Stang:
[img]
http://www.home.zonnet.nl/thedman/GTT/DSC00032.jpg[/img]
- Ik heb ook de dumpvalve gemonteerd. Ik had geen kleine t-splitsing is dit erg? Zo zit het nu:
Bij Danny zat het met een t-splitsing alleen was aan 1 stuk geen slang aangesloten, namelijk zo:
En ik zie een vrije nippel waar is die voor?:
Open Luchtfiltertje van K&N, extra hitteschild en extra buis voor het luchtfilter

(Thx to michiel van "sloperij de mars" te zwolle

, heeft mooi spul daar liggen zelfs een complete Turbo 2 look alike te koop om af te bouwen

)
![Afbeelding]()