Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Bram (vospower)

Wie komt er morgen allemaal?

Lijst:
Rob.H
Bram

Schrijft U allen in!!! :)
Riël
Über-Spammer

Sorrie, moet smartjes fixen 8)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

kom ook niet moet mijn nieuwe autotje fixen heb het licht gezien en een 205 gti gekocht .
Maar die is ook weer voor de verkoop in de garage bij ons is nu vet kabaal.want de 5 wil de 205 afzeiken okal licht hij nog half uitelkaar.Zo fix ik nu mijn auto ik jen hem gewoon op en huppa weer 1 pk erbij.
205 Turbo
Contacteer:

wilco blue schreef:kom ook niet moet mijn nieuwe autotje fixen heb het licht gezien en een 205 gti gekocht .
Maar die is ook weer voor de verkoop in de garage bij ons is nu vet kabaal.want de 5 wil de 205 afzeiken okal licht hij nog half uitelkaar.Zo fix ik nu mijn auto ik jen hem gewoon op en huppa weer 1 pk erbij.
Oeps toch geen two o five van voor '89?
Want die roesten ook bij het leven (de meeste dan!) :wink:

Maarre een :foto: zou leuk zijn!

Greetz
MarcoG
Contacteer:

Iedereen weer terug van de zomerstop :beer: zotezien hehe!

@Ollie Skelter wordt aan gewerkt...hoop ik. :worship:

@PatL Dat lassen moet wel goedkomen 8) als je ruimte kunt maken om aan te werken aan de rotte plekken. Ga je het zelf doen Patrick? Ik had bij mijn kadet (schaam!) ook een rotte hoek achter (en natuurlijk nog veel meer), waar de bumper aan vast had moeten hangen. Was TOTAAL weggerot. Maar zo'n hoek kun je "ongeveer" (die dingen passen waarschijnlijk toch niet perfect) ook kopen, net als dorpeltjes. Wil je wel helpen met wat adviezen... Maar een troost, het lijkt vaak erger (en dan blijkt het ook erger te zijn) dan het is, maar toch ook weer niet. Ik begin als Cruijf te praten... (was wel apetrots op wat ik van die rotte opel nog heb kunnen maken!!!)
Patrick

Patrick L. schreef:Zijn er binnen tnm mensen die in het bezit zijn van een migmag lasapparaat? mijn GTtje is langzaam aan het pulveren geloof ik, ben van plan om zelf te gaan lassen, als ik van iemand zo`n apparaat kan lenen...

@pat L:heb ik,en als het is hoor ik het wel :wink:
@moon:ik zie op de foto iets wat ik in het echt anders heb gezien,kan dat kloppen dat je andere lichten achter hebt(had)
donderdag stond ik voor niks bij de mac drek :(
de 19 die heeft een verandering ondergaan
ehhm,tja verder niks nieuws als jullie iets willen weten hoor ik het wel maar zal wel niet want zo hoor ik ook niks dus zal wel goed zijn zo ben niet zo belangrijk neem ik aan en verder weten jullie wel hoe het is dus boeie groet pat
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ollie

Sow, lekkere reactie Pat :p

Ik ben er ook niet vanavond. Heb wel een rijdende Renault en toch niet komen :lol:

Voorstel: zullen we de komende tijd 1x per 2 weken TNM houden, dan is de animo misschien ook wat beter. En dan kunnen we van te voren mooi een lijstje maken wie er gaat komen. Werkt hartstikke goed bij FNO, dus waarom hier niet. Het lijkt op het moment gewoon dood te bloeden namelijk...
Patrick L.

Pat,
wat is er met je 19, rijd ie weer?
Bram (vospower)

Ollie, das een goed idee.

@ Wilco, gevoel voor humor! :lol: :lol: :lol:

@ Partick21turbo, I love You!!!

@ Rik en Rob, vanaaf pilsje pakken in de Nap of Baan ofzo???
Michel S.
Contacteer:

Hey mensen,

Ik red het vanavond niet. Moet tot laat werken en daarna moet ik voor morgenvroeg nog 2 systemen af hebben anders krijg ik geen centjes.

Dus vanavond ga ik het niet redden.

@wilco. Had jij mijn vraag nog gekregen per PM?
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
wilco blue

had al terug ge pmémd maar het lempke moet uit zijn ja.
Patrick

Patrick L. schreef:Pat,
wat is er met je 19, rijd ie weer?

nee de achterband is weer een stukje leger that's all,maar je reageerde niet op het lasapparaat?
wat ollie nu zegt lijkt me een strak plan,iig zolang dat nodig is,ik denk als het lekkere weer doorzet dat het vanzelf meer animo geeft.
ik kies er zelf niet voor om met dit rukweer buiten wat rond te hangen dus lijkt het mij dat je dan ook beter om de 2 weken kan doen.
dan heb je elkaar ook weer wat te vertellen,maar een avond karten lijkt me wel weer es tof,spreekt allen......... spreek :D

fijn dat er tenminste 1 iemand van me houdt :lol:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick L.

Ik ben er nog niet uit wat ik met de GT ga doen, maar als ik toch zou zelf zou gaan lassen, wil zeker gebuik maken van je aanbod! (Y)
Ollie

Nog iets geweest gisteren? Of met lijstje beginnen voor over 2 weken?
Rob.H

Lijstje voor volgende week dan maar: :wink:

Rob.H

Lijste voor het karten dan ook maar in 1 keer er achter aan, voor degene die intresse hebben:

Patrick 21Turbo
Rob.H
Laatst gewijzigd door Rob.H op vr 16 jul 2004 6:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Ik kan komende week ook niet, sorry. Daarom stel ik een lijstje voor de 29e voor. Wat vindt de rest?
Patrick L.

moeilijk zeg allemaal om te TNM-en,
Niet zo moeilijk doen, deze week is niets geweest, dus volgende week wel weer een TNM. Gewoon afspreken om de week, heb je dus 2x per maand een geusselt meetinkje. Als je het van te voren weet kun je er rekening mee houden, kun je niet of andere verplichtingen kom je niet, zo eenvoudig is dat.
TNM:
week 30
week 32
week 34
week 36
alle even weken dus :)
Michel S.
Contacteer:

wilco blue schreef:had al terug ge pmémd maar het lempke moet uit zijn ja.
Pm-tje niet gezien. Maar dan neem ik wel even contact met je op als ik de ABS sensor binnen heb. Is reeds besteld. Maar dan hoor je het wel.

Thanx alvast.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
wilco blue

michel lampje effe eruit rukken anders. :wink:
Bram (vospower)

Volgende week dus gewoon weer TNM!!!!?
Rob.H

Nou na APK afkeur op mijn handrem rechts achter. Had ik dus een ruil remklauw laten moteren omdat de rem cilinder vast zat. Meteen weer naar de APK gegaan vandaag maar nu was het verschil nog groter dan eerst. Weer afkeur. :( :evil: Ben ik even een blokje omgegaan en een paar keer flink op de rem gestampt. Weer op de rembank en nu was het resultaat nog erger dan eerst. (N)

Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? Misschien vet op de remmen? Remblokken vervangen? (er schijn blokken te bestaan met een slijtlaag die er eerst af moet).

Over de raamband had ie wel nix meer tezeggen. :) Maarja de clio is nog altijd niet gegekeurd :@
Bram (vospower)

je moet ze altijd ff inremmen, maar meer dan 10 km ofzo kan dat nooit zijn.. ligt het niet gewoon aan je remdrukverdeler???
Riël
Über-Spammer

Rob.H schreef:Nou na APK afkeur op mijn handrem rechts achter. Had ik dus een ruil remklauw laten moteren omdat de rem cilinder vast zat. Meteen weer naar de APK gegaan vandaag maar nu was het verschil nog groter dan eerst. Weer afkeur. :( :evil: Ben ik even een blokje omgegaan en een paar keer flink op de rem gestampt. Weer op de rembank en nu was het resultaat nog erger dan eerst. (N)

Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? Misschien vet op de remmen? Remblokken vervangen? (er schijn blokken te bestaan met een slijtlaag die er eerst af moet).

Over de raamband had ie wel nix meer tezeggen. :) Maarja de clio is nog altijd niet gegekeurd :@
Had je bij die vorige de zuiger al eruit kunnen halen, nou doe dat bij deze dan maar, even schoon maken. Klauw los, blokjes eraf, en de zuiger naar buiten draaien. Misschien heb je een tang nodig (voorzichtig!) als 't vast zit. Schoonmaken, wd40 all over. Geen vet!! (dat remt niet zo hard als 't op de blokjes komt :) ). Beetje kopervet tussen zuiger en blokje en aan de andere kant en waar de blokjes in de klauw hangen is ok. Anders kom je maar es langs.
Rob.H

Riël schreef:
Rob.H schreef:Nou na APK afkeur op mijn handrem rechts achter. Had ik dus een ruil remklauw laten moteren omdat de rem cilinder vast zat. Meteen weer naar de APK gegaan vandaag maar nu was het verschil nog groter dan eerst. Weer afkeur. :( :evil: Ben ik even een blokje omgegaan en een paar keer flink op de rem gestampt. Weer op de rembank en nu was het resultaat nog erger dan eerst. (N)

Had je bij die vorige de zuiger al eruit kunnen halen, nou doe dat bij deze dan maar, even schoon maken. Klauw los, blokjes eraf, en de zuiger naar buiten draaien. Misschien heb je een tang nodig (voorzichtig!) als 't vast zit. Schoonmaken, wd40 all over. Geen vet!! (dat remt niet zo hard als 't op de blokjes komt :) ). Beetje kopervet tussen zuiger en blokje en aan de andere kant en waar de blokjes in de klauw hangen is ok. Anders kom je maar es langs.
Inremmen heb ik al gedaan, en er zit een nieuwe remcilinder op (lijkt me dus niet dat ik die schoon moet maken). Remdruk verdeler schijnt te werken (hij beweegt althans)
Misschien een drukmeting doen met 2 nanometers op de remleiding. Als daar al een verschil zit ligt het niet aan de klauw.
dikkeknodel
Contacteer:

Rob.H schreef:2 nanometers
Ik zou toch maar een manometer nemen :D
Michel S.
Contacteer:

wilco blue schreef:michel lampje effe eruit rukken anders. :wink:
Moet het lampje niet eerst gaan branden. Tenminste zo werkt ABS en dat is toch ook verplicht zo.

Dus dit weekend even lampje koppelen aan accu lampie :p
Want die sensor komt pas over een week of 2.

Maar ik pm je wel even als het werkt.

Greetz en alvast bedankt.
Rob

He mensen...

De ZONNIGE groeten van Rob en Fem vanuıt zonıg en warm (40 graden) Alanya, Turkeye :D

slechts twee 5jes gezıen.. 86528 R12...87654 R9 en 0987265 R11s zelfs een R11 phase 3
heeş veel renault,maar heel veel aude barrelş

tot alş ık terug ben

Groeten

Rob
Patrick L.

volgens mij ligt Rob alleen renaultjes te tellen daar in Alanya :wink:
Bram (vospower)

Wat de normale man met vrouwen heeft, heeft hij met 5jes. Altijd opzoek naar een lekkere chick :p
French pocket rocket

Rob.H schreef:

Lijste voor het karten dan ook maar in 1 keer er achter aan, voor degene die intresse hebben:

Patrick 21Turbo
Rob.H
French pocket rocket
Marcel J.

Lijstje voor het karten dan ook maar in 1 keer er achter aan, voor degene die intresse hebben:

Patrick 21Turbo
Rob.H
French pocket rocket
Marcel :p

Kzal trouwens ook weer uns komen op donderdag, teminsten als we de wagen van pa mogen lenen. Alleen nog ff de RTC nummerplaathouders op de TATA schroeven :D

@pat L: je mag trouwens wel ff hoi zeggen als je een maloot in een groene Slopel Rampo ziet zwaaien :wink:
Patrick L.

@pat L: je mag trouwens wel ff hoi zeggen als je een maloot in een groene Slopel Rampo ziet zwaaien :wink:[/
sorry niet gezien, opels negeer ik altijd :wink:

Heeft er trouwens iemand interesse in een witte GTT? en/of een blauwe 1916v?
denk dat ik de hobby ga beeindigen namelijk.
Marcel J.

Patrick L. schreef:denk dat ik de hobby ga beeindigen namelijk.
Hieruit blijkt wel dat je niet moet denken jong :wink: Waarom eigenlijk?!
Patrick L.

pff, momenteel heb ik er eigenlijk niet zo`n zin meer in, steeds dat gepruts
Riël
Über-Spammer

Rob.H schreef:
Riël schreef:

Inremmen heb ik al gedaan, en er zit een nieuwe remcilinder op (lijkt me dus niet dat ik die schoon moet maken). Remdruk verdeler schijnt te werken (hij beweegt althans)
Misschien een drukmeting doen met 2 nanometers op de remleiding. Als daar al een verschil zit ligt het niet aan de klauw.
Andere kant zit misschien ook vast.
Gesloten