Lijst:
Rob.H
Bram
Schrijft U allen in!!!

Oeps toch geen two o five van voor '89?wilco blue schreef:kom ook niet moet mijn nieuwe autotje fixen heb het licht gezien en een 205 gti gekocht .
Maar die is ook weer voor de verkoop in de garage bij ons is nu vet kabaal.want de 5 wil de 205 afzeiken okal licht hij nog half uitelkaar.Zo fix ik nu mijn auto ik jen hem gewoon op en huppa weer 1 pk erbij.
Patrick L. schreef:Zijn er binnen tnm mensen die in het bezit zijn van een migmag lasapparaat? mijn GTtje is langzaam aan het pulveren geloof ik, ben van plan om zelf te gaan lassen, als ik van iemand zo`n apparaat kan lenen...
Patrick L. schreef:Pat,
wat is er met je 19, rijd ie weer?
Pm-tje niet gezien. Maar dan neem ik wel even contact met je op als ik de ABS sensor binnen heb. Is reeds besteld. Maar dan hoor je het wel.wilco blue schreef:had al terug ge pmémd maar het lempke moet uit zijn ja.
Had je bij die vorige de zuiger al eruit kunnen halen, nou doe dat bij deze dan maar, even schoon maken. Klauw los, blokjes eraf, en de zuiger naar buiten draaien. Misschien heb je een tang nodig (voorzichtig!) als 't vast zit. Schoonmaken, wd40 all over. Geen vet!! (dat remt niet zo hard als 't op de blokjes komtRob.H schreef:Nou na APK afkeur op mijn handrem rechts achter. Had ik dus een ruil remklauw laten moteren omdat de rem cilinder vast zat. Meteen weer naar de APK gegaan vandaag maar nu was het verschil nog groter dan eerst. Weer afkeur.![]()
Ben ik even een blokje omgegaan en een paar keer flink op de rem gestampt. Weer op de rembank en nu was het resultaat nog erger dan eerst.
![]()
Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? Misschien vet op de remmen? Remblokken vervangen? (er schijn blokken te bestaan met een slijtlaag die er eerst af moet).
Over de raamband had ie wel nix meer tezeggen.Maarja de clio is nog altijd niet gegekeurd
Inremmen heb ik al gedaan, en er zit een nieuwe remcilinder op (lijkt me dus niet dat ik die schoon moet maken). Remdruk verdeler schijnt te werken (hij beweegt althans)Riël schreef:Had je bij die vorige de zuiger al eruit kunnen halen, nou doe dat bij deze dan maar, even schoon maken. Klauw los, blokjes eraf, en de zuiger naar buiten draaien. Misschien heb je een tang nodig (voorzichtig!) als 't vast zit. Schoonmaken, wd40 all over. Geen vet!! (dat remt niet zo hard als 't op de blokjes komtRob.H schreef:Nou na APK afkeur op mijn handrem rechts achter. Had ik dus een ruil remklauw laten moteren omdat de rem cilinder vast zat. Meteen weer naar de APK gegaan vandaag maar nu was het verschil nog groter dan eerst. Weer afkeur.![]()
Ben ik even een blokje omgegaan en een paar keer flink op de rem gestampt. Weer op de rembank en nu was het resultaat nog erger dan eerst.
![]()
Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? Misschien vet op de remmen? Remblokken vervangen? (er schijn blokken te bestaan met een slijtlaag die er eerst af moet).
Over de raamband had ie wel nix meer tezeggen.Maarja de clio is nog altijd niet gegekeurd
). Beetje kopervet tussen zuiger en blokje en aan de andere kant en waar de blokjes in de klauw hangen is ok. Anders kom je maar es langs.
Ik zou toch maar een manometer nemenRob.H schreef:2 nanometers
Moet het lampje niet eerst gaan branden. Tenminste zo werkt ABS en dat is toch ook verplicht zo.wilco blue schreef:michel lampje effe eruit rukken anders.
Rob.H schreef:
Lijste voor het karten dan ook maar in 1 keer er achter aan, voor degene die intresse hebben:
Patrick 21Turbo
Rob.H
French pocket rocket
sorry niet gezien, opels negeer ik altijd@pat L: je mag trouwens wel ff hoi zeggen als je een maloot in een groene Slopel Rampo ziet zwaaien[/
Andere kant zit misschien ook vast.Rob.H schreef:Inremmen heb ik al gedaan, en er zit een nieuwe remcilinder op (lijkt me dus niet dat ik die schoon moet maken). Remdruk verdeler schijnt te werken (hij beweegt althans)Riël schreef:Had je bij die vorige de zuiger al eruit kunnen halen, nou doe dat bij deze dan maar, even schoon maken. Klauw los, blokjes eraf, en de zuiger naar buiten draaien. Misschien heb je een tang nodig (voorzichtig!) als 't vast zit. Schoonmaken, wd40 all over. Geen vet!! (dat remt niet zo hard als 't op de blokjes komtRob.H schreef:Nou na APK afkeur op mijn handrem rechts achter. Had ik dus een ruil remklauw laten moteren omdat de rem cilinder vast zat. Meteen weer naar de APK gegaan vandaag maar nu was het verschil nog groter dan eerst. Weer afkeur.![]()
![]()
). Beetje kopervet tussen zuiger en blokje en aan de andere kant en waar de blokjes in de klauw hangen is ok. Anders kom je maar es langs.
Misschien een drukmeting doen met 2 nanometers op de remleiding. Als daar al een verschil zit ligt het niet aan de klauw.