Precies, je weet niet meer wat je moet geloven!Ollie schreef:Tja...wat moeten we nu geloven... Klinkt best plausibel natuurlijk als de VS iets ensceneert om hun eigen zonden van ondergeschikt belang te maken. Maar aan de andere kant...

Precies, je weet niet meer wat je moet geloven!Ollie schreef:Tja...wat moeten we nu geloven... Klinkt best plausibel natuurlijk als de VS iets ensceneert om hun eigen zonden van ondergeschikt belang te maken. Maar aan de andere kant...
ik rijd niet graag schade maar dan wel, moeten ze niet doenmichel 16v schreef:als ik die vader was had ik die kerel al lang een possie klappen gegeven, je laat je dochter toch niet zo in elkaar slaan.![]()
maar wie ben ik, ik woon ook maar in de wilde oosten
Doe maar niet TE stoer....... beter laten gaan..... Met dat soort lui moet je geen mot hebben........ jah en ik hbe ook nog wel ergens een groepje foute vriendenRiël schreef:Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten
87robclio16V schreef:60 goede antwoorden, ik ben geslaagd!![]()
Die leert zeker voor vrachtwagenchauffeur, die kunnen ook zo fijn "gewoon" naar links komen.Riël schreef:Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandienwaar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten
Lekker verhaalRiël schreef:Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandienwaar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten
GrrrrrOllie schreef:...link weggehaald...
Commentaar is af en toe om je dood te
Misschien heb je mazzel ik kreeg na het klikken van die link een vage melding dat hun bandwith gestolen werd en ik werd automatisch doorgelinkt en toen stond in een lijst daar dat bra verhaal ik klikken en toen begon de ellende dusOllie schreef:WTF!!??
Thuis ff checken dan straks of ik een 2e admin erbij heb. Zal de link ff weghalen dan...