ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ollie schreef:
Tja...wat moeten we nu geloven... Klinkt best plausibel natuurlijk als de VS iets ensceneert om hun eigen zonden van ondergeschikt belang te maken. Maar aan de andere kant...
Precies, je weet niet meer wat je moet geloven! :S Ik vertrouw beide verhalen niet meer eigenlijk.
Ollie

Waar heb je dit vandaan?

Als ik die gast zo zie, dan heeft ie aardig wat kracht en om dat nu te gaan gebruiken op een meisje :@

Maar zoals je zegt, is het waar of niet??
mister gomez

zo als dat verhaal egt is van dat meisje nou dan viond ik dat die gozer ook eens ffies flink een keer gemold word beetje hard ook doe je tog niej zoiets :(

greetz gomez >-)
michel 16v
Contacteer:

als ik die vader was had ik die kerel al lang een possie klappen gegeven, je laat je dochter toch niet zo in elkaar slaan. :(

maar wie ben ik, ik woon ook maar in de wilde oosten :lol:
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

michel 16v schreef:als ik die vader was had ik die kerel al lang een possie klappen gegeven, je laat je dochter toch niet zo in elkaar slaan. :(

maar wie ben ik, ik woon ook maar in de wilde oosten :lol:
ik rijd niet graag schade maar dan wel, moeten ze niet doen
aan me familie, of mijn auto komen
dan wordt ik wild
laf hoor een vrouw slaan (N)
Ollie

...link weggehaald...

Commentaar is af en toe om je dood te :lol:
Laatst gewijzigd door Ollie op do 1 jul 2004 6:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

lach me rot. alleen bij 33 vond ik het wel leuk geweest...
Ollie

michel 16v
Contacteer:

had 43
Robke
Car: Lexus IS250

60 goede antwoorden, ik ben geslaagd! :p 8)
Riël
Über-Spammer

Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandien :( waar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten :(
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Riël schreef:Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten :(
Doe maar niet TE stoer....... beter laten gaan..... Met dat soort lui moet je geen mot hebben........ jah en ik hbe ook nog wel ergens een groepje foute vrienden :p
corona

heren der Nederlanden, veel succes deze avond in portugal...hopelijk zien we jullie terug in de finale.

Heeft niets met reno te maken maar wou het toch even kwijt.

Grts,

Jo@Belgium
Droes

ook deze belg ziet vanavond liever de nederlanders dan de portugezen winnen..
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

robclio16V schreef:60 goede antwoorden, ik ben geslaagd! :p 8)
87 :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
antoine
Car: Renault Clio III RS

Droes schreef:ook deze belg ziet vanavond liever de nederlanders dan de portugezen winnen..
Stelletje slijmballen :lol: (Y) :beer:
corona

ant1 schreef:
Droes schreef:ook deze belg ziet vanavond liever de nederlanders dan de portugezen winnen..
Stelletje slijmballen :lol: (Y) :beer:
tjah, eenvoud en nederigheid siert de Belgen eh :wink:
antoine

Ik woon zelf ook maar 5 minuten van belgie vandaan hoor. :p
Droes

was daar nu slijmerig aan :S
corona

ant1 schreef:Ik woon zelf ook maar 5 minuten van belgie vandaan hoor. :p
wette wa ze bij ons dan zeggen? "goe herpakt....helaas...te laat" :smoke:
Robke

Wat is het rustig hier ineens, net alsof iedereen ineens voetbal aan het kijken is. :S
corona

uhu, iedereen in de rouw denkek...wat staat die van bronckworst daar aan de grond genageld...1-0 op zen conto...
Robke

Mooi zo, dan kan Nederland dik verliezen en zijn we weer een tijdje van al dat gezeik af. :lol:
corona

wat een grenzeloze vaderlandsliefde bespeur ik hier :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

2-1 voor Portugal :p :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandien :( waar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten :(
Die leert zeker voor vrachtwagenchauffeur, die kunnen ook zo fijn "gewoon" naar links komen. :(
Maar wel mee oppassen, hij merkt er weinig van als jij in de vangrail hangt!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mrtn
Car: R5GTT

corona schreef:uhu, iedereen in de rouw denkek...wat staat die van bronckworst daar aan de grond genageld...1-0 op zen conto...
toch één van de betere spelers naar mijn idee >-)
Mrtn = Maarten
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Helaas pindakaas, we liggen eruit. :(
antoine

domme kan ik me morgen niet ziek melden :( (N) :lol:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

kan iemand van de moderators, die laatste post van Neobyte verwijderen? IS niet echt netjes voor op het forum

Ik denk wel dat de mod's weten welke post.
Ollie

Riël schreef:Zo'n gekke gast vandaag van een of ander niet nader toe noemen eindhovens bedrijf. Rij met mijn 5 links tussen de hogt en leenderheide, schoot niet echt op maar da's normaal daar. Komt er een busje aso hard rechts voorbij, om hem voor me te willen drukken. Dacht het nie he, dus liet 'm de ruimte niet. Kom maar fijn achter me. Na een keer geprobeert te hebben kwam de idioot wéér naar links, en hard! Een middelvinger van hem uit het raam, ik bijna tegen de vangrail en vol in de rem, met alle mogelijke gevolgen vandien :( waar gaat het heen met de mensen??? Niet normaal. Achterop de bus het nummer van het bedrijf, werd ik doorverbonden met DIE bus! 'Ge mot niet zo'n grote mond hebben' en ophangen. Hij is nog niet van me af, bel dat bedrijf morgen wel weer, kenteken is bekend. Achterlijke idioten :(
Lekker verhaal :( (N) Boerterige Brabantse reactie ook zeg!
Douwe

Ollie schreef:...link weggehaald...

Commentaar is af en toe om je dood te :lol:
Grrrrr :evil: net gekekenen en er wordt een of ander hacker programaatje geladen in dos :@ er wordt een tweede admin account aangemaakt en wat ik zo snel kon lezen heeft het of heeft het geprobeert mijn firewall uit te schakelen of te wel die link niet gebruiken (N) :@ :evil:
Ollie

WTF!!??

Thuis ff checken dan straks of ik een 2e admin erbij heb. Zal de link ff weghalen dan...
Douwe

Ollie schreef:WTF!!??

Thuis ff checken dan straks of ik een 2e admin erbij heb. Zal de link ff weghalen dan...
Misschien heb je mazzel ik kreeg na het klikken van die link een vage melding dat hun bandwith gestolen werd en ik werd automatisch doorgelinkt en toen stond in een lijst daar dat bra verhaal ik klikken en toen begon de ellende dus :s

Kan dus zijn dat toen jij het gebruikte er niks aan de hand was maar dat iemand nu hun adres "gehackt" heeft en je doorlinkt naar dit hack bestandje :evil:

Moest de comp 4* opnieuw opstarten voor ik uberhaupt xp weer in kwam en een paar programma's heb ik opnieuw moeten installeren omdat die beschadigt waren :evil:
Ollie

Ik had geen last van hetgeen wat jij nu beschrijft, maar desalnietemin heb ik de link weggehaald om te voorkomen dat anderen hier ook last van krijgen!
Gesloten