Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Marcel J.

Patrick L. schreef:
Ollie schreef:Noud!!!!!!!

FOTO
die stond al eens te koop,
twijfelachtig dus...
IDD, maar van de andere kant wie wil nou zo'n auto hebben?! En dan serieus hè...Kzou wel gaan kijken je weet nooit wat het is en daarbij mooi kleurtje :D

@Riël: hoe kom je aan die foto?!

@Rob: Sorry jong kga niet mee...
Patrick L.

[img]http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeel ... 230507.JPG[/img]

Hey....nog een bekende.....

MJ, zie algemeenchattopic
Laatst gewijzigd door Patrick L. op ma 24 mei 2004 9:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Die had ik al gezien, zelf geen fotookes gemaakt?

Staat er goed bij trouwens (Y)
Patrick L.

Ol, heb er wel een paar , maar moet ze nog resizen.
volgende keer ga je mee he, naar je heimat :wink:
Ollie

Sicher fahre ich nächstes mahl mit! Da freue ich mich jetzt schon! :D
Deze zomer gaan we een keertje (Y)
Robke
Car: Lexus IS250

Ollie schreef:Sicher fahre ich nächstes mahl mit! Da freue ich mich jetzt schon! :D
Deze zomer gaan we een keertje (Y)
Het is mal jij nep Duitser. :lol: :p
Ollie

Scheisse, betrapt :p
Bram (vospower)

Hahaha, nu heb je ruzie..... :wink: :lol:
MRSUNSHINE

MJ schreef:
MRSUNSHINE schreef:hey limbo rtc'ers zijn er nog altijd meetings in maastricht? zo ja, waar? kom ik ook eens langs met m'n RSi'tje (Y)

Yep :D elke donderdag bij de geusselt om 8:00 ofwa laterz. De kleine parkeerplaats het kortste bij de BP (let maar op de sticker)
Ok thnx tot binnenkort dan maar bij m'n mede renaultrijders :worship:
Bram (vospower)

Nou mensen vandaag wasn een produktieve dag, booskijkers zijn klaar, stuurtje klaar, achterlichten klaar, en de sloten weggewerkt :smoke: maja dankzij het lekker weertje vandaag....
Maar aangezien ik nu geen sloten meer heb moet ik echt de CV installatie hebben. Als jij ze niet meer hebt riel, dan regel ik wel andere...Zou je ff voor mij kunnen kijken???

Ook heb ik nog elektrische ramen nodig....Iemand nog liggen? En riel ik zal je de velgen wel teruggeven :lol: En het was zaterdag trouwens weer ns uber in de mondial he Riel??? :beer:
Marcel J.

Vospower schreef:Maar aangezien ik nu geen sloten meer heb moet ik echt de CV installatie hebben.
Meen je nu echt dat je de reno CV wilt installeren :s dat heeft het bereik van 0.5 meter ofzo met volle batterijen en als het regent :D

Voor de rest Succes jong (Y)

En dat van de Mondial dat neemt niemand je kwalijk :p
Patrick

zo mijn dag was weer vruchtbaar,mijn vader belde me,die was toevallig bij mijn baas op de loods omdat hij daar even iets moest brengen.
hij zegt is het normaal dat de deuren van je auto open staan,ik zeg welke deuren,nou zoals ik zeg die van jouw auto,ik zeg nee,ow zegt hij dan is het zeker ook niet normaal dat je ramen in zijn geslagen,en dat je deur geforceerd is.................stilte.....................mijn reaktie :@ ik denk dat kan er ook nog bij.
hebben ze dus de boel verrekt aan mijn auto die op het terrein staat(stond)van mijn baas,lekkere boel een hoop plaatwerk naar de malle moer,ramen stuk sloten stuk,het is net alsof ze wedstrijdje gedaan hebben met een man of 3/4 wie er het snelst in kon breken in de auto.
lekkere boel dus,echt een hoop verrekt om niks,en het leukste komt nog de deuren waren gewoon open :(
wat was er weg,ff opsommen:

ehhhhhhhhhhhh,niks........radio cd wisselaar vertsterker frontjes baskist en een berg troep lag er nog gewoon in,wel klaar om mee te nemen maar niks weg.
daar ben ik wel blij om natuurlijk,maar verder kan ik niet zeggen dat ik met die braakschade happy ken wezen.
ben aan het sparen om de auto weer mooi en wegwaardig te maken,maar dit had ik dus weer even niet verwacht,vooral omdat hij op afgesloten terrein stond.
maar goed,ze zeggen je krijgt wat je verdiend..................................................
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel J.

KUT!!!!! PAT :evil: Tis je niet gegunt... :@ Tis toch lastig om van andere hun spullen af te blijven :s
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Pat hendig klote man gelukkig snap ik de mensheid niet meer .wazig tupen steeds .Jaloers ofzo ?
Vos

(N) :@
Clio 16v.....
Patrick

wilco blue schreef:Pat hendig klote man gelukkig snap ik de mensheid niet meer .wazig tupen steeds .Jaloers ofzo ?
jaloers op een oude roestbak,het is gewoon baldadigheid,maar ze denken niet erbij na dat er misschien iemand is die er met veel liefde mee bezig is met zijn hobby,ik ben er goed ziek van,het zit al allemaal mee
Marcel J.

Hey Wilco hoe's met jouw auto?!

@pat: kun je spullen van de andere 21 overzetten?!

trouwens wel grappig dat het woord kut niet getypt kan worden
Patrick

MJ schreef:Hey Wilco hoe's met jouw auto?!

@pat: kun je spullen van de andere 21 overzetten?!

trouwens wel grappig dat het woord k#t niet getypt kan worden
ik kan de deuren vervangen,ramen heb ik hopelijk ook nog erbij,maar er zijn dingen zoals deursloten die ik niet heb,tenminste niet de sleutels ervan.
en ik weet niet of dat driehoek raampje van achter rechts van die slopert nog heel is maar dat is dus ook ingeslagen.
het gaat me meer om het feit dat het moest gebeuren,waarom dat dat nodig is.
ik had een huurder voor mijn garage waar ik het geld hard van nodig heb om alles te kunnen blijven betalen,maar dat gaat nu langs mijn neus voorbij omdat ik nu genoodzaakt was om em nu binnen te zetten omdat hij nu dus niet meer gesloten is.
daarbij vertrouw ik het daar dus niet meer dus moest ik het wel doen.
ben dus weer flink genaaid en mijn plannetje om dus mijn schuld te betalen wordt dus weer flink verstoord.
ken je zeggen van redden die 75 euro de maand je dan nog wel,nou ik heb eigenlijk die 75 euro alleen nog over om vooer van te kunnen halen voor me eigen,dus dan weet je ongeveer hoe het nu is.
Rob

patrick 21TURBO schreef:
wilco blue schreef:Pat hendig klote man gelukkig snap ik de mensheid niet meer .wazig tupen steeds .Jaloers ofzo ?
jaloers op een oude roestbak,het is gewoon baldadigheid,maar ze denken niet erbij na dat er misschien iemand is die er met veel liefde mee bezig is met zijn hobby,ik ben er goed ziek van,het zit al allemaal mee
Is kut voor je Pat. Ik weet hoe je je voelt. Valt er nog iets te regelen met de verzekering?
Patrick

Rob schreef:
patrick 21TURBO schreef:
Is k#t voor je Pat. Ik weet hoe je je voelt. Valt er nog iets te regelen met de verzekering?

nee,geld voor mij hetzelfde als bij jouw,wa verzekerd,te oud voor casco bla bla bla oftewel we piesen gewoon weer naast het potje omdat wij zonodig houden van dit type auto wat eenmaal die leeftijd heeft
dikkeknodel
Contacteer:

Stelletje vuile klootzakken ook altijd, ik kan me voorstellen hoe je je voelt, ik heb dat ook al eens gehad met de 5, een stuk minder erg, maar dan ben je al pisnijdig.
Kan me voorstellen dat je nou zin hebt om die klojos en kopje kleiner te maken. Ze moeten gewoon van andersmans spullen afblijven.
Bram (vospower)

Zwaar klote, ik hoop dat je ooit de mense tegenkomt en ze dan doorlaat :( ik word echt gek van deze mensen, asociale k*thomo's
Ollie

Tja, wat kan ik hier nog aan toevoegen? Dit is gewoon megaruk! :@ (N)
Waarom kan het niet gewoon eens een keertje meezitten voor je. Zo'n gasten moeten ze gewoon :gun:
Patrick

kijk wat die personen doorlaten betreft was het heel makkelijk,het lag er echt zo bij dat ze terug kwamen,want helemaal niks meenemen als de auto er al maanden staat lijkt er bij mij op dat je het je makkelijk maakt en er voor zorgt dat je alles in 1 keer mee kan nemen.
het lag allemaal klaar en het is daar best te doen om nog een keer terug te komen,als je even met meer man bent als het is dat ze of alleen waren of niet met het juiste vervoer.
ik hoefde maar gewoon te wachten want het is mij bekend hoe ze het doen want ik ken er genoeg die het vaker hebben gedaan.
en als ik dat hoor dan kan je zeggen van zeg je er niks van,dan zeg ik dus nee waarom zou ik,ik kan niemand veranderen op wat ze doen ze doen het toch.
maar dan zou je wachten,colega's van mij die waren bereid om ook te wachten want die hadden de zelfde mening als mij van die komen terug..................maar wat dan.........we laten hun erdoor en dan zijn mijn ramen in 1 keer weer heel en is mijn schade weer weg.

ik heb erover nagedacht maar ben er dan toch heel nuchter in,uiteindelijk heb je denk ik meer problemen door zoiets te doen dan dat je jezelf ermee helpt.
voor je eigen gevoel misschien wel,maar de problemen achteraf zijn misschien weer niet te overzien.
en dan heb ik het over aanklachten wegens de mishandeling en wie weet heb je te maken met schorem en volgen er represailes,en daar heb ik dus allemaal geen zin in.
het is gebeurd,jammer maar heel erg helaas maar er veranderd niks door weet ik veel wat te doen en weet ik veel wie op zijn muil te gaan meppen.
het is anders als het een heterdaadje betreft maar om nou van te voren met voorbedachte raden zoiets te gaan beramen dat je als ze terug zouden komen alles eruit te gaan meppen..........ik denk dat menig rechter je ook nog behoorlijk leeg zal knijpen.
dus geef mijn portie maar aan fikkie ik ben er ziek van,maar laten we maar zo zeggen ik leef nog :wink:
Patrick

Ollie schreef: Waarom kan het niet gewoon eens een keertje meezitten voor je.

mijn vraag luidt hetzelfde,waarom zit het gewoon niet eens mee,altijd de wind tegen maakt je echt moe,ik doe mijn best en dan heb je op zo een momenten echt zoiets van laat me es een keer met rust.
Riël
Über-Spammer

Die tijden zullen dan wel komen , maar 't geduld zal wel ver te zoeken zijn.

Weer zo kut man, leef met je mee.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

De wereld zit gewoon raar in elkaar, we leven allemaal met je mee pat als er iets is wat we voor je kunnen doen. Dit is gewoon F#ckup :(
Marcel J.

patrick 21TURBO schreef:Verhaal wat je idd beter niet kunt doen
Tsja helaas is het idd beter om die gasten met rust te laten, nederlands rechtsysteem een beetje kennende word jij harder gestraft...

Kzal eens kijken wat op de sloper nog heel is van ramen. Daarnaast zijn die dingen gelukkig van een standaard 21 hetzelfde. Kzal ook opletten of ik ergens een 21 in die kleur zie staan, op de sloop dan...

Je weet jong mocht het huis van mij zijn mocht je de auto erbij zetten, maar dat duurt nog ff.

En de emmer met shit zal toch wel eens bijna leeg zijn zekerz...
205 Turbo
Contacteer:

Dit is echt zo triest man!

Stelletje sukkels hebben gewoon niks beters te doen.
Eigenlijk moet je medelijden met ze hebben, want ze zijn gewoon te zielig om in de maatschappij normaal te funktioneren! Hebben het verstand van een kleuter.

Echt klote voor je, al ken ik je niet persoonlijk 8)

En wat betreft wraak! Deed ik absoluut als ik wist wie het was.
Ik w8t dan wel een jaartje zodat hij geen vermoeden meer heeft wie het doet, en dan een beetje terug terroriseren! Al is het maar voor mijn eigen gevoel!

Van mijn familie en mijn auto blijft men af :)

In ieder geval suc6 met weder opbouw.

Gr Stefan
Patrick L.

klote voor je Pat, echt strontvervelend dit alles, stelletje no-brains figuren, totaal geen respect voor andermans spullen, daar is geen excuus voor :( .
Ik kan je verder alleen veel sterkte en succes toe wensen!
Marcel J.

patrick 21TURBO schreef:...en ik weet niet of dat driehoek raampje van achter rechts van die slopert nog heel is maar dat is dus ook ingeslagen...
:@ sorry rechtsachter (als je erin zit) is kapot...

@Pat16V: boe zunt die fotoos
Patrick L.

@Pat16V: boe zunt die fotoos
Op mijn pc thuis.... :wink: nog geen tijd voor gehad..
205 Turbo
Contacteer:

even iets anders:

Zijn er misschien mensen die ik blij kan maken met een korting van 10% tot 15% (15% vanaf 5 stuks) op Prima Sport producten?

In principe op het gehele assortiment van http://www.carequipment.be
Dus als je stiekem een Peugeot hebt staan, dat kan ook :D :lol: :lol:

Heb er al drie binnen dus nog twee en de korting van 15% is actief :)

Gr Stefan
Laatst gewijzigd door 205 Turbo op di 25 mei 2004 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick L.

altijd interessant, korting, heb momenteel alleen eiegenlijk niets nodig :)
Werner

@ Pat: fuck hey das echt zwaar klote! ik kan nu natuurlijk een heel verhaal gaan ophangen over of je wel of niet wraak moet nemen en zus en zo, maar t is helaas zo dat jij dan meestal hader gepakt wordt. en als t echt tuig is ben je helemaal gaar want dan heb je misschien nog heel lang last van ze. auto's, motors en scooters heb je met je poten van af te blijven godverdomme! dat zijn vaak zaken waar meer inzit dan alleen geld! sterkte ermee (Y)
Gesloten