zo mijn dag was weer vruchtbaar,mijn vader belde me,die was toevallig bij mijn baas op de loods omdat hij daar even iets moest brengen.
hij zegt is het normaal dat de deuren van je auto open staan,ik zeg welke deuren,nou zoals ik zeg die van jouw auto,ik zeg nee,ow zegt hij dan is het zeker ook niet normaal dat je ramen in zijn geslagen,en dat je deur geforceerd is.................stilte.....................mijn reaktie

ik denk dat kan er ook nog bij.
hebben ze dus de boel verrekt aan mijn auto die op het terrein staat(stond)van mijn baas,lekkere boel een hoop plaatwerk naar de malle moer,ramen stuk sloten stuk,het is net alsof ze wedstrijdje gedaan hebben met een man of 3/4 wie er het snelst in kon breken in de auto.
lekkere boel dus,echt een hoop verrekt om niks,en het leukste komt nog de deuren waren gewoon open
wat was er weg,ff opsommen:
ehhhhhhhhhhhh,niks........radio cd wisselaar vertsterker frontjes baskist en een berg troep lag er nog gewoon in,wel klaar om mee te nemen maar niks weg.
daar ben ik wel blij om natuurlijk,maar verder kan ik niet zeggen dat ik met die braakschade happy ken wezen.
ben aan het sparen om de auto weer mooi en wegwaardig te maken,maar dit had ik dus weer even niet verwacht,vooral omdat hij op afgesloten terrein stond.
maar goed,ze zeggen je krijgt wat je verdiend..................................................
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87