Ze weten het wel mooi te brengen, maar aan deze Duitser komen ze die dure rommel niet meer kwijt

Thanx Speedline

Gebakken lucht. Kunnen beter koude lucht verkopen. Hebben wij turbo eigenaars veel lieverThe Cabrio Kid schreef:Ik ben bang dat hier heel veel mensen misleid worden:
Ik lees te weinig over het toevoegen van loodvervanger bij elke tankbeurt van een GTT.
GTT= 98 + loodvervanger (tenzij aangepaste kop)
16v'tjes kunnen prima op 95 ongelood ook na een MILDE chiptuning (en dit heeft 99% van ons)
Heb je echt een hele scherpe chip dan pas komt 98 om de hoek kijken.
100 is een lachertje. Zo hopen de oliemaatschappijen BMW en GTI rijders te strikken met gebakken lucht.
Al jaren rijden alle topsport auto's prima op 98 soms zelfs 95 dus bespaar je het geld.
VPower NL -> 95 Octaan (Pura met ander logo eigenlijk!)Steven schreef:Het idee van Shell Vpower100 is leuk en je motor ernaartoe laten mappen helemaal top. Maar je zal je wel scheel betalen aan de benzine (ok is nog te overzien) en het zal niet overal verkrijgbaar zijn en dat kan lastig zijn als je jezelf niet goed kan inhouden(Als je dus gedwongen 98 moet tanken)
Naja eerst de boel maar es afwachten.
Hoe willen ze dat voor elkaar krijgen als de computer gelijk blijft. lees boven even het stuk van speedline over vermogen en brandstof, en je ziet dat er ergens iets niet klopt......Erik de Bruijn schreef:Verder hebben ze een vergelijk gedaan met 95 en hieruit bleek dat bepaalde motoren 7%meer vermogen hadden in de 5 versnelling.
Kost enkele euro's per liter. En het moet wel via de lokale Elf toko te regelen zijn. FIA brandstof is brandstof onderhavig aan FIA regels.mark 5t schreef:weet er ook iemand waar die racebrandstof te koop is?
of zoals ik hier ergens las FIA brandstof?
heb wel eens gehoord dat elf een brandstof heeft met oktaan 124 en dat zoek is dus.
deze zat geloof ik wel op 300 euro/60litervat...speedline schreef:Kost enkele euro's per liter. En het moet wel via de lokale Elf toko te regelen zijn. FIA brandstof is brandstof onderhavig aan FIA regels.mark 5t schreef:weet er ook iemand waar die racebrandstof te koop is?
of zoals ik hier ergens las FIA brandstof?
heb wel eens gehoord dat elf een brandstof heeft met oktaan 124 en dat zoek is dus.
HmmmGTE 16v schreef:nou, ff over shell v-power! ik werk namelijk in het weekend ook bij shell![]()
ok, het werkt! ik heb een hele uitgebreide uitleg plus daarbij een demonstratie gezien dat ze 200ml v-power verhitten tot +- 200 graden en dan een klep in doen, de klep komt echt als nieuw eruit! bij euro 95 gebeurde niets!
alleen het volgende, het is zo agresief spul! dat het echt plastic wegvreet! wij hadden namelijk een jerrycan staan met wat v-power erin, en de volgende dag gewoon de hele dop van die jerrycan vervormt!! dus ze raden ook aan! gebruiken voor auto's NA 1995!!!
je kan het natuurlijk in je oude renaultje gooien, maar! pas op! ik had namelijk zelf ook al problemen, stonk in ene naar benzine in de auto, was gewoon de retour slang stukje weggesmolten(als het ware) dus sinds dien tank ik het niet meer!
mark 5t schreef:zo even geinformeerd naar die race brandstof van ELF.
niet normaal iets van 5 nog wat per liter ex btw.
dat kan echt niet uit dus ik ga maar weer gewoon voor
super 98 met loodvervanger en een eigen toevoeging van een blikje octaanbooster van J.B.