Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Marcel J.

Merijn schreef:Geen ervaring met 'de varkens', Ollie? :)

Zijn halve schoonfamilie is politie...
Patrick L.

dat heb ik ook een keer gehad op A2 richting Eijsden, stukje cruisen, zat er zo`n motoragent achter mij en die bleef maar volgen, en dan voel je je al een crimenieel terwijl je nog niets gedaan hebt.
Maar ja, ik denk trouwens dat ik begrijp waarom ze zo reageren, ze zijn gewoon jaloers dat ze niet in zo`n mooie kleine snelle auto kunnen rijden zoals onze GTT`s. Ze hebben er vroegah over gedroomd om zo`n mooie GTT te kunnen rijden, maar die droom is nooit uitgekomen omdat ze bij de politie zijn gaan werken en nu in een witte golf met blauwe lampen rondrijden waar iedereen op neer kijkt, eigenlijk zijn het maar een stelletje impotente zielepoten :D

zo dat lucht op, voel me al een stuk beter nu :)
Ollie

:lol: (Y)
Marcel J.

Nou op de autoweg snap ik nog wel dat ze achter je blijven, tenslotte gewoon rechtdoor enz. Maar kreed in het heuvelland werkelijk nergens naartoe, tweemaal dezelfde wegen, door de kleinste wegen van de kleinste dorpjes en de gekken bleven achter mij. Toen ik voor de derde maal op hetzelfde punt aankwam en weer dezelfde kant opging reden ze de andere kant op. :@ :@ Knurften

Gelukkig daarna nog effe gegast :p da luchte ook op (Y) :wink:
Riël
Über-Spammer

Nou ja, niet om te zeiken, 65 euro is ook onzin geld, maar ik irriteer me aan die mistlamprijders.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

Mensen kom net thuis en me vrouwke zegt er is iets voor je gekomen,een pakketje.Ik wist meteen waar het over ging en heb het meteen opengemaakt,en ra ra ra wat is het dan????/
he geen idee????
nog niet??????
dan zal ik het maar vertellen,ik heb me DVD binnen van de 5 turbo rally >-) :p . 1 uur en 30 min genieten van die mooie bolides :D :D .Vanavond is deze jonge ZOET :D :kwijl: :kwijl: :bang:
Egid
Contacteer:

Rob schreef:
Enne Egid, wat is het plan. Een andere Renault? Ik ben wel benieuwd...
Eerst effe op een brommertje rijden ofzo, want 3 auto's waarvan er maar eentje rijdt is ons gewoonweg te duur! En we kunnen de centen op een andere manier goed gebruken! Jammer genoeg moet je prioriteiten stellen. Mar als we weer genoeg geld heb, dan kijk ik echt wel weer voor een renault!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Marcel J.

Egid schreef:Eerst effe op een brommertje rijden ofzo, want 3 auto's waarvan er maar eentje rijdt is ons gewoonweg te duur! En we kunnen de centen op een andere manier goed gebruken! Jammer genoeg moet je prioriteiten stellen. Mar als we weer genoeg geld heb, dan kijk ik echt wel weer voor een renault!
(Y) goed bezig jong, we zien toch wel nog eens hè?! desnoods met da Golf :wink:
Riël
Über-Spammer

Egid, geen interesse in mijn Gas-vijfje? Da's goedkoop rijden, voor een paar cent. Kunnen misschien wat regelen ... Wil wat anders gaan rijden, een bx ofzo. Ik mis wat comfort op de lange stukken.
Werner

MJ schreef:
Merijn schreef:Geen ervaring met 'de varkens', Ollie? :)

Zijn halve schoonfamilie is politie...
dat noemt men gestapo :D :wink:

@ riel: belasting kost je wel wat als je met gas rijdtt, dus als je geen lange stukken maakt is t niet echt rendabel lijkt me
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

uhm helft van de ophef snap ik niet .Mistlampen voeren is verboden dus ook gewoon niet doen doe je het wel dan moet je de gevolgen ook kunnen dragen is het zelfde als je met 200 km/h over de auto baan rijd.regels zijn regels .

marco bedanktdat je me moeite bespaard ,ps wel fijn dat er weer eens reacties uit maastricht komen .[/quote]
Patrick L.

Ophef? gewoon ff zeiken , lucht op, dat het niet mag is mij bekend ja :)
Riël
Über-Spammer

Werner schreef: @ riel: belasting kost je wel wat als je met gas rijdtt, dus als je geen lange stukken maakt is t niet echt rendabel lijkt me
Ik betaal 25 euro meer belasting per maand. Een volle benzinetank kost 3x zoveel als een volle gastank. Normaal tank je 45 euro, nu betaal je 15 euro gas. Da's 30 euro verschil. Dus, na een tankhoeveelheid gas heb je al 5 euro winst. Ik kan alleen maar 27 liter per keer (da's 7-8 euro) meenemen :p Verbruik 1:12

Per maand.

Duurder? Nah.
Werner

aahzo, een vriend van me heeft namelijk een mazda 626 en die betaald per maand alleen al 60 euro aan belasting, van daar.
Riël
Über-Spammer

dan duurt het anderhalve tank. Ik tank best 4x per maand hoor, gas heb je er meestal na 6000km per jaar wel uit .
Rob

Werner schreef:aahzo, een vriend van me heeft namelijk een mazda 626 en die betaald per maand alleen al 60 euro aan belasting, van daar.
Ja jong, maar een Mazda weegt ook wel ff "iets" meer als een 5je he :wink:
Ik weet niet of je het weet, maar wegenbelasting gaat op het gewicht. :wink: En als Riël dr nu ook nog es een G3 install in heeft zitten :p . Maar zal wel niet. Maar met G3 lach je echt iedereen uit :lol: . Kost echt helemaal niets (alleen de installatie zelf :~ )
Rob

marco schreef:Mensen kom net thuis en me vrouwke zegt er is iets voor je gekomen,een pakketje.Ik wist meteen waar het over ging en heb het meteen opengemaakt,en ra ra ra wat is het dan????/
he geen idee????
nog niet??????
dan zal ik het maar vertellen,ik heb me DVD binnen van de 5 turbo rally >-) :p . 1 uur en 30 min genieten van die mooie bolides :D :D .Vanavond is deze jonge ZOET :D :kwijl: :kwijl: :bang:
Leuk he Marco... de postbode :wink: . Veel kijk plezier :wink:
Postbodes die pakketjes komen brengen is feest! Maar niet met brieven om het CJIB te sponsoren of "blauwe" enveloppen :(
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Rob schreef:Leuk he Marco... de postbode :wink: . Veel kijk plezier :wink:
Postbodes die pakketjes komen brengen is feest! Maar niet met brieven om het CJIB te sponsoren of "blauwe" enveloppen :(
Gewoon de post niet aannemen. Het kan en het mag. Dan stuurt de postbode die enveloppen gewoon terug naar waar ze vandaan komen. :wink:

En ja ik heb het al eens geflikt. de bewoners stonden wel vreemd te kijken dat ik ze zo weer mee nam :p :D

GR.Frits (parttime gleufdier)
Werner

Rob schreef:
Werner schreef:aahzo, een vriend van me heeft namelijk een mazda 626 en die betaald per maand alleen al 60 euro aan belasting, van daar.
Ja jong, maar een Mazda weegt ook wel ff "iets" meer als een 5je he :wink:
Ik weet niet of je het weet, maar wegenbelasting gaat op het gewicht. :wink: En als Riël dr nu ook nog es een G3 install in heeft zitten :p . Maar zal wel niet. Maar met G3 lach je echt iedereen uit :lol: . Kost echt helemaal niets (alleen de installatie zelf :~ )
|: klopt ja, ff niet meer bij na gedacht, heb ik wel eens last van :D
was G3? :s
Riël
Über-Spammer

Een g3 installatie is vaak leverbaar voor auto's vanaf 1996. Het voldoet aan hogere emissieeisen en heeft een multipoint (gas-)injectiesysteem met zelflerende ECU. Gas kan droog of nat geinjecteerd worden. G3 systemen kunnen alleen door de RDW erkend worden als je een voor die auto ontworpen G3 installatie monteert. Zelfbouw is dus nooit G3, al voldoe je aan de eisen.

Een nieuw G3 systeem is duur, een occasion met G3 dan lach je je kapot.

G3 betaal je ook nauwelijks meer belasting dan gewoon op benzine (scheelt een of twee euro per maand). De stelling dat gas slecht is voor de motor is onzin, zeker voor de moderne motoren niet.
alexgt

Nou mannen het weg erg gezellig het is voor het eerst deze week dat ik flink heb gelaggen en het gezellig heb had. (Y) Nog maals bedankt voor allen steun!

Moet wel zeggen dat het een raar idee is om je 5je zo te zien weg rijden voor een test rit. :~
Riël
Über-Spammer

:)

Wie reed erin alex? :)
Ollie

Het was idd hartstikke gezellig en weer eens goed laat (Y)

Alex, geef je me nog ff de gegevens voor het boek?

Baal als een stekker als ik naar buiten kijk...weer geen weer voor de spoiler :@
Rob.H

Roy (Werner) had het proefritje gemaakt, het was allemaal wennen voor hem. Hij reed super voorzichtig nog niet eens door getrokken.
Maar de gtt ziet er mooi uit en best nog wel standaard (zover ik weet) en motorisch lijkt ie mij ook inorde.

@ollie: ja het word weer eens tijd dat het een weekje lekker weer word. :beer:
Ollie

Gaat Werner die GT nu kopen dan, dan blijft ie lekker binnen TNM, wel zo cool!
voske

gespot in scharn: witte gtt bij de praxis in de buurt stond geparkeerd rond 11:30.. volgens mij geen bekende, maar ja aangezien ik niks heb van foldertjes ofiets om onder de ruit te plakken?? kon ik het ook nie plakken.

groetjes
Werner

Rob.H schreef:Roy (Werner) had het proefritje gemaakt, het was allemaal wennen voor hem. Hij reed super voorzichtig nog niet eens door getrokken.
Maar de gtt ziet er mooi uit en best nog wel standaard (zover ik weet) en motorisch lijkt ie mij ook inorde.

@ollie: ja het word weer eens tijd dat het een weekje lekker weer word. :beer:
het is (nog) niet mijn auto dus dan lijkt t me logisch dat ik geen rare dingen ga doen, zeker als ik er nog aan moet wennen.

@ ollie: als t aan mij ligt wel, het enige probleem zijn de financien waar ik het morgen of overmorgen met pa en ma over ga hebben maar ik weet wel bijna zeker dat dat wel goed komt.
Rob.H

Hey Hermans dum die vriendin van je of trek bij haar die klep open waar dat gaat achter zit.:lol:
Eine geile puppe one geile karre geht nicht!
Moet je haar gewoon wijs maken, haar ouders zijn toch super rijk.
Bram (vospower)

He Roy ik zou wel ff verder kijken en niet verliefd worden op de eerste de beste GTT...is wel moeilijk maarja :) Maar alex GTT is wel erg mooi.
Riël
Über-Spammer

Al twijfel ik of je verder moet gaan zoeken, je komt veel ellende tegen i.e.g. :)
Riël
Über-Spammer

VW mania afgelopen zondag:

http://members.lycos.nl/csa51/pictures/VIDEO_00009.avi
http://members.lycos.nl/csa51/pictures/VIDEO_00008.avi

't is brakkwaliteit (orange spv) maargoed, you get the picture. Best goed die gasten!
Werner

Rob.H schreef: Moet je haar gewoon wijs maken, haar ouders zijn toch super rijk.
oh ja? dan weet jij meer dan ik :s

@ vospower: en me dan een of andere strontbak door jou laten aansmeren zeker ja! :D :wink:

@ riel: de 2e link werkt niet, of het ligt aan mij
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Uhm werner ik zal ook maaar eens ietszeggen.
Die gtt van alex ziet er echt echt super uit en loopt ook nog mooi.
ik heb bij hem dus laatst apk gedaan en hij kwam er met z'n sloffen doorheen .
Bij co meting was ook nog alles lekker en het hc was ook mooi laag iets van 23 dus dat is een fijn blokje (Y) .
Een aanrader zou ik zeggen.
Werner

wilco blue schreef:Uhm werner ik zal ook maaar eens ietszeggen.
Die gtt van alex ziet er echt echt super uit en loopt ook nog mooi.
ik heb bij hem dus laatst apk gedaan en hij kwam er met z'n sloffen doorheen .
Bij co meting was ook nog alles lekker en het hc was ook mooi laag iets van 23 dus dat is een fijn blokje (Y) .
Een aanrader zou ik zeggen.
ja dat van de apk zei je donderdag ja. hij ziet er inderdaad heel netjes uit en vos die zegt wel meer :D
aangezien ik nog een behoorlijke randdebiel ben op autogebied, wat is co meting hc?
Riël
Über-Spammer

Je meet de samenstelling van de uitlaatgassen. Hieraan kun je terugredeneren hoe het is met de algehele staat en afstelling van de motor.
Gesloten