Merijn schreef:Geen ervaring met 'de varkens', Ollie?
Zijn halve schoonfamilie is politie...
Eerst effe op een brommertje rijden ofzo, want 3 auto's waarvan er maar eentje rijdt is ons gewoonweg te duur! En we kunnen de centen op een andere manier goed gebruken! Jammer genoeg moet je prioriteiten stellen. Mar als we weer genoeg geld heb, dan kijk ik echt wel weer voor een renault!Rob schreef:
Enne Egid, wat is het plan. Een andere Renault? Ik ben wel benieuwd...
Egid schreef:Eerst effe op een brommertje rijden ofzo, want 3 auto's waarvan er maar eentje rijdt is ons gewoonweg te duur! En we kunnen de centen op een andere manier goed gebruken! Jammer genoeg moet je prioriteiten stellen. Mar als we weer genoeg geld heb, dan kijk ik echt wel weer voor een renault!
dat noemt men gestapoMJ schreef:Merijn schreef:Geen ervaring met 'de varkens', Ollie?
Zijn halve schoonfamilie is politie...
Ik betaal 25 euro meer belasting per maand. Een volle benzinetank kost 3x zoveel als een volle gastank. Normaal tank je 45 euro, nu betaal je 15 euro gas. Da's 30 euro verschil. Dus, na een tankhoeveelheid gas heb je al 5 euro winst. Ik kan alleen maar 27 liter per keer (da's 7-8 euro) meenemenWerner schreef: @ riel: belasting kost je wel wat als je met gas rijdtt, dus als je geen lange stukken maakt is t niet echt rendabel lijkt me
Ja jong, maar een Mazda weegt ook wel ff "iets" meer als een 5je heWerner schreef:aahzo, een vriend van me heeft namelijk een mazda 626 en die betaald per maand alleen al 60 euro aan belasting, van daar.
Leuk he Marco... de postbodemarco schreef:Mensen kom net thuis en me vrouwke zegt er is iets voor je gekomen,een pakketje.Ik wist meteen waar het over ging en heb het meteen opengemaakt,en ra ra ra wat is het dan????/
he geen idee????
nog niet??????
dan zal ik het maar vertellen,ik heb me DVD binnen van de 5 turbo rally![]()
. 1 uur en 30 min genieten van die mooie bolides
![]()
.Vanavond is deze jonge ZOET
![]()
![]()
![]()
Gewoon de post niet aannemen. Het kan en het mag. Dan stuurt de postbode die enveloppen gewoon terug naar waar ze vandaan komen.Rob schreef:Leuk he Marco... de postbode. Veel kijk plezier
![]()
Postbodes die pakketjes komen brengen is feest! Maar niet met brieven om het CJIB te sponsoren of "blauwe" enveloppen
Rob schreef:Ja jong, maar een Mazda weegt ook wel ff "iets" meer als een 5je heWerner schreef:aahzo, een vriend van me heeft namelijk een mazda 626 en die betaald per maand alleen al 60 euro aan belasting, van daar.![]()
Ik weet niet of je het weet, maar wegenbelasting gaat op het gewicht.En als Riël dr nu ook nog es een G3 install in heeft zitten
. Maar zal wel niet. Maar met G3 lach je echt iedereen uit
. Kost echt helemaal niets (alleen de installatie zelf
)
het is (nog) niet mijn auto dus dan lijkt t me logisch dat ik geen rare dingen ga doen, zeker als ik er nog aan moet wennen.Rob.H schreef:Roy (Werner) had het proefritje gemaakt, het was allemaal wennen voor hem. Hij reed super voorzichtig nog niet eens door getrokken.
Maar de gtt ziet er mooi uit en best nog wel standaard (zover ik weet) en motorisch lijkt ie mij ook inorde.
@ollie: ja het word weer eens tijd dat het een weekje lekker weer word.
oh ja? dan weet jij meer dan ikRob.H schreef: Moet je haar gewoon wijs maken, haar ouders zijn toch super rijk.
ja dat van de apk zei je donderdag ja. hij ziet er inderdaad heel netjes uit en vos die zegt wel meerwilco blue schreef:Uhm werner ik zal ook maaar eens ietszeggen.
Die gtt van alex ziet er echt echt super uit en loopt ook nog mooi.
ik heb bij hem dus laatst apk gedaan en hij kwam er met z'n sloffen doorheen .
Bij co meting was ook nog alles lekker en het hc was ook mooi laag iets van 23 dus dat is een fijn blokje.
Een aanrader zou ik zeggen.