dikkeknodel schreef:
Ik wil toch graag gelijk voor een GTT gaan, dat heeft toch net iets meer dan een GTE...
dikkeknodel schreef:
Het is niet zo dat ik geen GTT wil, maar het voordeel van mijn TR is dat hij betrouwbaarder is dan de gemiddelde GTT.
Ik ben zowiezo meer een 'styling' persoon, hard gaan is leuk, maar niet per se noodzakelijk. En ik probeer zoveel mogelijk dingen te maken die ik later zo mee over kan nemen naar een GTT, als ik zover ben. Of ik gooi gewoon een turbomotortje erin.
Wat is het nou jong? Koop je toch een GTE ofzo, aangezien je bang bent dat een GTT onbetrouwbaars is...
En je meer een stylingspersoon bent... Wacht maar tot je een keer met ons bent teruggereden van een meeting

Dan wil je ook wat snelheid hoor
Als ik jou was, zou ik geen cent meer in die R5 van jou stoppen, en kijken naar een GTE of GTT. Want 800 euri vink nu niet echt weinig voor een gewone R5. Bram heeft die van hem voor 750 gekocht

Zat wel een deuk in maar ja.
Als je nog een paar 100 euri doorspaart kan je best een mooie GTE/T. Kijk maar op marktplaats.
dikkeknodel schreef:Of ik gooi gewoon een turbomotortje erin.

Als je dat gaat doen, dan kan je beter meteen een GTT kopen, want er is
echt meer dan alleen het blokje anders aan een GTT. Denk maar aan de ophanging remmerij etc.