Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Bram (vospower)

@ rob.h dat is echt wel kt! gister wist ik ook al niet wat het was, maar je hoorde alleen je injectoren en je kleppen een beetje, niks in de bak. Ik zou dr wel idd niet mee doorrijden! :)

@ dikkeknodel: Koop idd een echte wagen, ik bedoel zon auto is wel leuk voor even, maar je wilt toch op een gegeven moment een auto dat ook een echte auto is en niet net een panda. Steek er iig geen geld in, dat is gewoon zonde. Je kunt voor een prikkie mijn GTE overnemen, dan heb je tenminste een goede bak, en dat blokje loopt heel mooi en zeker net zo betrouwbaar als je TL ofzo.
Bram (vospower)

En egid: Goed man. Veel succes ermee, we zullen hem binnekort wel eens zien he? Wees er zuinig op! :worship:
Werner

Laat die jongen toch fijn rijden! (zo blijven er meer gt turbo's over voor als ik centen heb over 3 maanden :D )

het is een kleine wereld, kom je eerst martijn tegen bij de bus in maastricht (martijn was het toch?) en dan blijkt een meid bij je in de klas Rïel te kennen, ilona rouschop. ze kent je vriendin blijkbaar...
Riël
Über-Spammer

Jep, vriendin van Rianne. Ken ilona wel, munstergeleen hé? Doe 'r maar de groetjes :p

Dikkeknodel, doe wat je zelf wil, je wil alles zelf maken, dat toch geen zonde werk. Ik moet eerlijk zijn, maar een gtt kost je toch tijd. Hobbel lekker aan en hou de centen in de gaten, ik vraag me af waar je zoveel geld insteekt, wat boeit een achterasje en een setje velgen nu? Ga er geen 100én van maken. Heb je ervaring voor straks. Sparen, een gtt erbij ooit, en dan verder.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Cameltijn
Contacteer:

Ja ik was t op t busstation ;)

Natuurlijk leuker als je elkaar op de meeting tegen komt :)

Wat un discussie hier over wel dan niet een een GTT rijden!! Ik zou ook liever een 19 16V rijden, maja, daar heb ik nu het geld niet voor, als ik t al had, vind maar eens een goede, en van de andere kant, ik (lees mijn pa) heb/heeft redelijk wat geld in de TXE gestoken, dus die ga ik nu echt niet verkopen, dat zou pas geld weggooien zijn!
Dus iemand leuke velgjes voor deronder? ;)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

die 19 ziet er ook nog erg goed uit ook ja.
Alleen die olie koeling was een beetje overdreven :wink: :D .
Marcel ik heb je klauwen neem ik donderdag voor je mee
voske

@wilco op welke druk denk je dat die gedraaid heeft :beer: , nog ff he kerel...

hoest met de bak van marco opgehaald en wanneer krijg de auto zijn longen terug??

en pat21/19 heeft jouw auto zijn longen al erin??

Pat5/19 hoe staat het met jouw 19?

@michel: hoest met jouw clio?

@bram: hoest met de 5?

@riel: hoest met de injectie?

@marcel: hoest met de 21?

@de rest: hoest met jullie auto's :lol:
Werner

hey hermans, die vetmeter wordt geregeld. Ik kan m je donderdag wel mee nemen. Jordy betwijfeld alleen of ie past, maar dat zien we dan wel weer. waar een wil is, is een weg! (lees: rossen!)
Patrick L.

Nu je er toch naar vraagt...
zo staat ie er nu bij...

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/50_1916v%20site.jpg[/img][img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/50_1916v%20back.jpg[/img]
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/50_1916v%20front.jpg[/img]

klus is nog niet klaar, maar begint er op te lijken :)
Laatst gewijzigd door Patrick L. op di 9 mar 2004 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
voske

sow ziet er netjes uit :worship: :worship:.kunnen we hem donderdag aanschouwen??
Laatst gewijzigd door voske op di 9 mar 2004 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Werner

damn! dat ziet er ff stukken leuker uit hey! mooi werk!

p.s: ik zie dat je in bunde woont, ken je toevallig theo sassen? (dat lulijzer) :D
Michel S.
Contacteer:

Cameltijn schreef:Ja ik was t op t busstation ;)

Wat un discussie hier over wel dan niet een een GTT rijden!! Ik zou ook liever een 19 16V rijden, maja, daar heb ik nu het geld niet voor, als ik t al had, vind maar eens een goede, en van de andere kant, ik (lees mijn pa) heb/heeft redelijk wat geld in de TXE gestoken, dus die ga ik nu echt niet verkopen, dat zou pas geld weggooien zijn!
Krijg er maar eens een ongeluk mee(hoop het natuurlijk van niet) of als ze hem stelen.. Op papier is het een TXE, het rijdt als een TXE en is technisch een TXE. Dus wat krijg je uitgekeerd, de dagwaarde van een TXE, terwijl je er makkelijk het geld van een 16V in douwt gedurende een periode. Zie je noooit meer terug.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Michel S.
Contacteer:

voske schreef:
@michel: hoest met jouw clio?
Tis natuurlijk, hoe is het met jullie clio.

Ding ligt in 100 en 1 onderdelen nu. Blok is er zo goed als uit(in totaal nu 4 uur aan gewerkt. Dus zeker geen slechte prestatie.

Maar tot nu toe nog niks vreemds tegen gekomen. Alleen dat de inlaatkanalen vol met zwarte meuk zitten. Wellicht gaan we het blok helemaal schoonmaken, maar dat valt nog te bezien.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Riël
Über-Spammer

Michel S. schreef:

Krijg er maar eens een ongeluk mee(hoop het natuurlijk van niet) of als ze hem stelen.. Op papier is het een TXE, het rijdt als een TXE en is technisch een TXE. Dus wat krijg je uitgekeerd, de dagwaarde van een TXE, terwijl je er makkelijk het geld van een 16V in douwt gedurende een periode. Zie je noooit meer terug.

Sorry, maar voor een 16v krijg je wat zeker :D 't zijn oude auto's. De dagwaarde van een gtt is ook net nix.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rob.H

Verder rijden is ook niet meer wat ik ga doen, behalve als ie ergens heen moet worden gebracht.
Ik had gisteren die olie toevoeging erbij gegooid. Het geluid werd minder. Het is nog alleen bij het indrukken van de koppeling. Maar het geluid bleef nog. Dus ik ff langs een monteur gereden om het te laten horen. Het is dus blijkbaar de drukgroep van de koppeling. Denkelijk zijn de bevestigings punt over. Dus slaat ie steeds heen en weer bij ingedrukte koppeling.
Dus de koppeling moet er onderuit, open gemaakt worden en kijken wat voor een soort drukgroep in zit. Dit is dus mijn probleem. Daar heb ik dus helemaal geen verstand van. Wie is er bereid om mij te helpen. De monteur die dat normaal voor me doet gaat een paar weekjes op vakantie. :(
Dus wie zou mij willen helpen???
Patrick L.

Rob, Olliver weet een goeie renault monteur, is ook niet te duur, zit in Echt, pm em eens....

als het alleen de drukgroep is kom je er nog bekaaid vanaf :)
dikkeknodel
Contacteer:

Ik ga maar eens sparen!

@Vospower
Ik wil toch graag gelijk voor een GTT gaan, dat heeft toch net iets meer dan een GTE...

@Werner
Bang voor concurrentie?

@Patrick L.
Wat ik zo snel kan zien: "Mooie wagen" Zijn dat de Williams kleuren blauw en goud?

@TR --> GTT + TXE --> 16V verhaal
Aangezien je voor die oude sjinker zowiezo niks terug krijgt, en je hebt een mooie, dan kun je hem wel laten taxeren, als je met die taxatie naar de verzekering gaat dan stellen zij de dagwaarde bij.

@Rob.H
Oei oei oei, je hebt weer wat gedaan. Ik hoop voor je dat dit niet een giga dure reparatie wordt.
Marcel J.

@Patrick L: (Y) Ziet er goed uit. (als je zin hebt, bij mijn oma in de garage staat ook nog een wagen :D :wink: Mocht je nu nix mer te doen hebben :p )

@Wilco: Bedankt jong (F) Khad ook nog de verkeerde prijs (S) in mijn hoofdje zitten :lol: IIG je kunt donderdag wel met me terug rijden....
Rob

dikkeknodel schreef:
Ik wil toch graag gelijk voor een GTT gaan, dat heeft toch net iets meer dan een GTE...
dikkeknodel schreef:
Het is niet zo dat ik geen GTT wil, maar het voordeel van mijn TR is dat hij betrouwbaarder is dan de gemiddelde GTT.
Ik ben zowiezo meer een 'styling' persoon, hard gaan is leuk, maar niet per se noodzakelijk. En ik probeer zoveel mogelijk dingen te maken die ik later zo mee over kan nemen naar een GTT, als ik zover ben. Of ik gooi gewoon een turbomotortje erin.
Wat is het nou jong? Koop je toch een GTE ofzo, aangezien je bang bent dat een GTT onbetrouwbaars is...
En je meer een stylingspersoon bent... Wacht maar tot je een keer met ons bent teruggereden van een meeting :lol: Dan wil je ook wat snelheid hoor :p

Als ik jou was, zou ik geen cent meer in die R5 van jou stoppen, en kijken naar een GTE of GTT. Want 800 euri vink nu niet echt weinig voor een gewone R5. Bram heeft die van hem voor 750 gekocht :wink: Zat wel een deuk in maar ja.
Als je nog een paar 100 euri doorspaart kan je best een mooie GTE/T. Kijk maar op marktplaats.
dikkeknodel schreef:Of ik gooi gewoon een turbomotortje erin.
:D
Als je dat gaat doen, dan kan je beter meteen een GTT kopen, want er is echt meer dan alleen het blokje anders aan een GTT. Denk maar aan de ophanging remmerij etc.
Bram (vospower)

Voor 600 mag je de GTE hebben. en geloof maar dat ej dan een goede koop maakt, want het blokje is (Y) en er zit een verlagingsset onder van heb ik jou daar. Dat ding is niet de bocht uit te krijgen. En als je meer styling wilt, het interieur van een Gte is zoieso al gelijk een stuk mooier. De stoelen bekleding, deurpanelen enzovoort :p ...ik hoor het wel, pm maar

mzzl
Cameltijn
Contacteer:

wilco blue schreef:die 19 ziet er ook nog erg goed uit ook ja.
Alleen die olie koeling was een beetje overdreven :wink: :D .
Mijn dank! :worship:
Ik wilde eigelijk het effect van een rookgordijn creëren, een hele stoet Rtjes op de autoweg gevolgd door een mooie witte rook komende uit de minst getunde bak van de rij :smoke: :lol:

Riël schreef:
Michel S. schreef:

Sorry, maar voor een 16v krijg je wat zeker :D 't zijn oude auto's. De dagwaarde van een gtt is ook net nix.
Ik bedoelde met dat geld derin duwen niet de tuning ervan, want behalve nieuwe ruitenwissers is er nog niks getuned. Wat ik bedoelde was dat we der toch al een aantal dingen aan hebben moeten veranderen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan nieuwe schokdempers, nieuwe banden, nieuwe remschijven, temperatuurregelaar enz enz. Maar dat krijg je vanzelf met de wat oudere autotjes. Dat is ook niet erg, maar daardoor ga ik nu geen andere kopen. Eerst deze oprijden, want motorisch is hij nog perfect, en mijn 19tje is me snel zat, gezien e boetes die zo nu en dan eens binnenvliegen :(
En dan spreek ik nog niet over de kosten zoals een nieuwe bumper (ongelukje), (wist ik toen beter dat ik ook op de sloop eentje had kunnen meenemen), een nieuwe CV en slot door inbraak omdat iemand zo graag een sony radio van 150 euro wilde hebben.

Het is um trouwens niet gelukt, want mijn Ma was wakker geworden, en toen schrok ie zo tot ie de radio heeft laten vallen en um gepeerd is. De sukkel! >-)
dikkeknodel
Contacteer:

Ik heb zowieso op dit moment nog geen geld om een andere auto te kopen, ben nog aant sparen voor een pc. Dus het gaat nog wel ff duren eer ik een GTT koop
Ollie

Patrick, zo op het oog ziet de 19 er al echt super uit jung (Y)
Rob

Idd Pat! (Y) Op de foto's zie je bijna niets van de duo tone :p
Bram (vospower)

volgens mij is hij geshopt :wink: :lol:
Marcel J.

Tis idd gewoon zun ex 16V die wat bewerkt is :lol:
Michel S.
Contacteer:

Rob.H schreef:Verder rijden is ook niet meer wat ik ga doen, behalve als ie ergens heen moet worden gebracht.
Ik had gisteren die olie toevoeging erbij gegooid. Het geluid werd minder. Het is nog alleen bij het indrukken van de koppeling. Maar het geluid bleef nog. Dus ik ff langs een monteur gereden om het te laten horen. Het is dus blijkbaar de drukgroep van de koppeling. Denkelijk zijn de bevestigings punt over. Dus slaat ie steeds heen en weer bij ingedrukte koppeling.
Dus de koppeling moet er onderuit, open gemaakt worden en kijken wat voor een soort drukgroep in zit. Dit is dus mijn probleem. Daar heb ik dus helemaal geen verstand van. Wie is er bereid om mij te helpen. De monteur die dat normaal voor me doet gaat een paar weekjes op vakantie. :(
Dus wie zou mij willen helpen???
Ik zou je wel willen helpen, maar zit helemaal vol geboekt. Hebben nu onze eigen clio wat dus uit elkaar ligt en waar we nogal wat tijd in zijn aan het steken.
Zijn weer vorderingen geboekt qua onderdelen voor wilco zijn blok, en ook nog onderdelen binnen gekomen voor het rally-blok.Plus krijgen we over een 2 weken een nieuwe clio wat ook aandacht nodig heeft.

Dus denk dat er de eerste 3 weken bij ons geen plek is.

is jammer dat het nieuwe huis nog niet klaar is. Dan was het geen probleem. Dan hadden we plaats zat.
Patrick L.

hehe :) ,
het is geen bewerkt fotootje, maar in werkelijkheid zie je wel duidelijk verschil op het kappie.
wie interesse heeft mag een bod doen, komt nog verse olie in, uitlijnen, wiellager achter moet nog vervangen en een J&R inlegfilter (veban heeft me zondag de verkeerde meegegeven :( )
Laatst gewijzigd door Patrick L. op wo 10 mar 2004 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob

Een bod... En dan? Toch maar weer een Clio 16v kopen? :lol: :p :wink:
Patrick L.

heb weer wat anders in mijn hoofd, maar ben er nog niet helemaal uit :s
Marcel J.

Patrick L. schreef:heb weer wat anders in mijn hoofd, maar ben er nog niet helemaal uit :s
OOK aan de 21T :D

Wat heb je dan in je hoofd (inkopper)?! Misschien dat we je er vanaf kunnen houden of juist niet...
Laatst gewijzigd door Marcel J. op wo 10 mar 2004 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Wat spookt er allemaal rond in dat koppie van je dan? Toch maar sparen voor een A310? :smoke:
Marcel J.

Ollie schreef:Toch maar sparen voor een A310? :smoke:
Hey anders die ene uit Valkenburg :p die V6 Turbo :worship:
Patrick L.

mwa, zeg er nog niks over :D
mischien blijf ik eerst ff in de 1916v rijden,
en daarna weer wat kleiners, vlgs mij ligt mij dat meer , een klein snel wagentje...
Bram (vospower)

Ik weet het: een smart 4x4 2.0 16v turbo!!! :D

nee dat zal het wel niet zijn (N) misschien een 5 turbo...? zou wel geil zijn....
Gesloten