dikkeknodel schreef:en hoe krijg je het gemakkelijkst een enorme deuk in je motorkap
@Patrick 21turbo
ehh, das behoorlijk ehh k#t
Dat je die achteras net weg hebt gegooid
Patrick L. schreef:
Ik vraag me af :Waarom koop je gewoon niet meteen een echte sportieve 5, dan heb je dit soort problemen niet, nu ga je een andere achteras zoeken en wat schiet je ermee op?
je kunt 15inch er onder schoppen, maar verder heb je er niets aan, tis ook leuk als je wat meer onder de kap hebt niet?
Het is niet zo dat ik geen GTT wil, maar het voordeel van mijn TR is dat hij betrouwbaarder is dan de gemiddelde GTT.
Ik ben zowiezo meer een 'styling' persoon, hard gaan is leuk, maar niet per se noodzakelijk. En ik probeer zoveel mogelijk dingen te maken die ik later zo mee over kan nemen naar een GTT, als ik zover ben. Of ik gooi gewoon een turbomotortje erin.
Ik weet zelf ook dat je nooit voor de auto terugkrijgt wat je er ingestoken hebt.
Als je het dus echt goed wil doen dan koop je nou een nieuwe Clio 2.0 16v RS, die tune je helemaal en verkoopt hem nooit meer...
Stel ik koop nou een GTT, dan heb ik geen geld meer voor extra's en daar heb ik geen zin in. Ik heb gewoon geluk gehad dat ik voor weinig geld een best goede auto heb kunnen kopen en voor nu ben ik daar wel tevreden mee.
Zo, nou ga ik maar eens leren voor mijn tentamen over 45 min...