Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Michel, origineel luchtfilterhuis heb ik liggen, kun je wel ff lenen. Filter is alleen pippie :D , maar dan pak je ff die ramair van Patje (Y)
Bram (vospower)

dikkeknodel schreef:
vospower schreef:Bah wat was het een modderige dag vandaag
Wat nou modder? SNEEUW en sneeuw rulezzz!!!
Echt wel super vet, midden in de nacht op een verlaten parkeerplaats, waar alleen ik was en een heleboel sneeuw.

Belangrijke dingen die je dan moet hebben:
Gaspedaal
Koppelingspedaal
Schakelpook
HANDREM

@Patrick, Rob.H, Danny, Wilco, Bram, Martijn en Alex
Hoe laat spreken wij af om die raamband 6 mrt te gaan halen?
Zelf ben ik voor 's morgens, maar niet te vroeg. Ik moet eerst de kater nog even uitslapen :D. Rond een uur of 10 bij de Mac?

Nog even het overzicht (ik geloof dat dit het goede is)
Patrick: Wit Rood
Rob.H: Williams Blauw Wit
Danny: Zwart Wit
Wilco: Zwart Wit
Bram: Geel Zwart
Raymond: Zwart Wit
Martijn: Zwart Wit
Alex : ? Zwart
11 uur lijkt me een mooie tijd (Y) . Is bij de mac de beste verzamelplaats???
Ollie

Moet je daarvoor die hele post quoten??? :p
Bram (vospower)

Maak er maar wat korters van, betweter! :lol: :wink:
Ollie

Patrick L. schreef:Jodelitieeeeee,

haa Renault boy's praten jullie maar lekker verder over de renaultjes, ik ga lekker morgen
een weekje skivakantie en genieten van de apres-ski :biertjuh: !
hahahaha, dat is pas het betere werk >-) .

Doeiiiii Sam
Leuk hè, die vrouwen achter de computer :lol:

Klinkt als een sleutelweekje voor Patrick (Y) :D
voske

Ollie schreef:Moet je daarvoor die hele post quoten??? :p
la die jongen toch.. ga modder eten... :lol:
dikkeknodel
Contacteer:

Vospower schreef:
dikkeknodel schreef:
vospower schreef:@Patrick, Rob.H, Danny, Wilco, Bram, Martijn en Alex
Hoe laat spreken wij af om die raamband 6 mrt te gaan halen?
Zelf ben ik voor 's morgens, maar niet te vroeg. Ik moet eerst de kater nog even uitslapen :D. Rond een uur of 10 bij de Mac?

Nog even het overzicht (ik geloof dat dit het goede is)
Patrick: Wit Rood
Rob.H: Williams Blauw Wit
Danny: Zwart Wit
Wilco: Zwart Wit
Bram: Geel Zwart
Raymond: Zwart Wit
Martijn: Zwart Wit
Alex : ? Zwart
11 uur lijkt me een mooie tijd (Y) . Is bij de mac de beste verzamelplaats???
11 uur is mij OK, dan kan ik weer een uurtje meer mijn roes uitslapen :D . Ik weet niet waar Liro ergens ligt, maar wel waar de Mac ligt :wink: Ik moet zowieso eerst nog even naar Eijsden om een vriend op te pikken die zin had om mee te gaan, dus als het die kant op is, dan kunnen we ook daar ergens afspreken. Mij maakt het niet zoveel uit.

@Ollie
Zo (Y) ? :)

@Die andere die ook een raamband willen.
Jullie hebben ook toestemming om te reageren :D :D :smoke:
Rob

Over zondag...
Hoelaat spreken we waar af? Het begint om 13:00 uur. En als we gewoon iets eerder daar zijn.
De reis duur volgens de routeplanner 1 uur en 28 min :D . Dus 11:00 uur bij de BP bij de Geusselt? En dan 11:15 uur bij de VanDerValk?
Patrick

Rob (R5B) schreef:Over zondag...
Hoelaat spreken we waar af? Het begint om 13:00 uur. En als we gewoon iets eerder daar zijn.
De reis duur volgens de routeplanner 1 uur en 28 min :D . Dus 11:00 uur bij de BP bij de Geusselt? En dan 11:15 uur bij de VanDerValk?
rob doe dit in het zuiden naar breda topic alsjeblieft,dan hoop ik dat er es wat duidelijkheid geschept wordt.
er wordt daar ook gevraagd of we om half twaalf op z'n laatst bij dat tankstation willen zijn vergeet dat even niet.
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Bram (vospower)

Zo manne, vandaag ff aan het 5je liggen k*tte: alle skirts eraf gesmeten, de roest viel me mee, 8erscherm is vrij rot maar de kokers zijn nog hard, alleen beetje roest bij het achterwiel. Wat liggen schuren bakken en braden. Ook de roest onder het achterraampje weggewerkt, waarbij het ruitje uit mn handen flikkerde: 1000 stukjes in de garage :@ maarja.
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om je interieur te verven (stoffen) met textielverf of in zon verfbadje ofo. Mn stof is namelijk niet nieuw meer en dat stof in het rood lijkt me echt super :)

Volgende week ga ik mn downpipe fixen en verder nog alles hard maken en mn booskijkers afmaken. De GTE gaat in onderdelen weg, maar voorlopig rijd ik dr nog ff mee. Dus ook naar breda :)

Verder: de 6de om 11 uur bij de geusselt dan maar???
Marcel J.

Hey mannen, heeft nog iemand geld over?! Net effe een berekening gemaakt voor mijn vijfje... :@ tgaat tegen de 10.000,- euro kosten :s das wat meer dan budget...

Oftwel heeft nog iemand werk voor mij :D :wink: :lol:

BTW misschien ga ik zondag wel mee naar Breda :smoke:
Bram (vospower)

What the hell ga je dan met je 5je uitvreten?!? naar ktec brengen ofzo???
Marcel J.

Vospower schreef:What the hell ga je dan met je 5je uitvreten?!? naar ktec brengen ofzo???

(I) misschien goedkoper :wink:

Nou nee, maar begin maar eens...wil je van een vijfje een fatsoenlijke bak maken kost dat geld :D

Effe serieus: dan heb ik mijn autootje zoals ik hem wil hebben :worship: alleen het motortje is al goed voor +- de helft :@
Bram (vospower)

Vaaaaag?!?! specs??? wat wil ej doen??? ik d8 dat pk's je niet zo belangrijk vond?
Marcel J.

Vospower schreef: ik d8 dat pk's je niet zo belangrijk vond?

Dan denk je goed :wink: :lol: kga idd niet voor de pk's.

Maar zoals ik al zei, begin maar eens te kopen...Carrosserie, motor, IC, rolkooi, remmen, stoelen+riemen, velgjes+banden en nog wat zooi...loopt snel in de $$$$
Bram (vospower)

Das waar maar alles wat je zelf doen spaart je heel veel centjes uit. Suc6 ermee!
Cameltijn
Contacteer:

@dikkeknodel: Je weet t, 6 maart kan ik niet mee, maar ik heb een vriend geregeld die voor mij fftjes met de wagen een retourtje maakt.

@patrick21turbo: Veerschotels, zijn die zo facking duur?? Ik moet ze op de 19 ook vervangen, t enigste voordeel is tot der dan ook direct verlagingsveren op komen...
Marcel J.

Daar heeft het nix mee te maken, mijn wagen ziet alleen een garage als die gekeurd moet worden en dan gaat hij nog naar R. de Hoen in E. :lol: :lol: Oke dat hoor je ook aan hem :wink:

Gewoon de onderdelen zijn f*cking duur :@ , als je kwaliteit wilt. En niet alles kun je van de sloop halen of tweedehands kopen. De bak moet er gewoon goed bij komen te staan...daarbij hoeft het ook niet tegen het einde van het jaar af te zijn :wink: we hebben de tijd...en misschien dat we her en der nog wat korting krijgen :D en mijn schattingen zijn altijd aan de hoge kant (positief denken (Y) )
Patrick

ik lees hier de 6de wat is de 6de eigenlijk

ja die veerschotels zijn zo fucking duur
en dan heb ik ook nog eens korting erop dus hou je maar vast.

groeten pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
dikkeknodel
Contacteer:

@patrick 21TURBO
de 6e gaan we naar Liro voor de stickers te halen

@vospower
Dan wordt het 11 uur (Y)

@cameltijn
Ik zal Rodge op tijd uit bed bellen, ander komen we zowieso te laat :wink:

@MJ
Dat wordt me dan nogal een projectje :worship: :worship: :worship:
Ik neem wel aan dat je dan ook zorgt dat alles berehard is, anders zou het zonde zijn. Verzinken is misschien een optie als je toch bezig bent! :D
Rob.H

Hey TNM'ers,
Ik ben weer terug van Oostenrijk. Heen reis ging perfect buiten de files (zo'n 14 uur gereden). Veel sneeuw gehad en lekker kunnen boarden. Terug reis geen ook lekker, eerst de Clio moeten uitgraven maar weinig in de file gestaan. Alleen toen ik thuis de oprit wilde oprijden raakt mijn einddemper de grond en scheurde de rubber.
:beer: Ik had in Oostenrijk een reserve band willen bestellen maar dat duurde 2 weken daar dus moet ik er hier maar een zien te fiksen.
@Riel: Hoe is het afgelopen met die Clio uit zeeland van ebay?
@Ollie: Hij was al wit maar kon nog witter, binnen kort een foto ervan.:foto:
@Raamband: Ik weet niet of ik dat ga halen zaterdag ik heb s'middags wedstrijd.
@Patrick: Jij had nog Clio onderdelen over, misschien ook nog een wiel of reserve band.
@de rest: ik kan niet wachten tot zondag. :)
Bram (vospower)

Welkom home (Y) Hoelaat moet je zaterdag spelen??? Je haalt het wel :wink:
Marcel J.

dikkeknodel schreef:Ik neem wel aan dat je dan ook zorgt dat alles berehard is, anders zou het zonde zijn. Verzinken is misschien een optie als je toch bezig bent! :D
Das idd wel de bedoeling :wink: wat dat verzinken betreft, heb ik wel over gedacht, maar dan komt er nog meer $$$ bij kijken. En het bad moet groot genoeg zijn...Daarbij spuit het blijkbaar nogal slecht...lastig om goed resultaat bij te halen..

@Rob: hoe's met de olie temp gegaan?! blijf die een beetje binnen de perken...

@Pat21: K*T hè dat die onderdelen zo duur moeten zijn (N) Kverbaas me der elke keer weer over dat ze met een stale gezicht de prijs zeggen :@ kzou mij redelijk schamen :D
Rob.H

Oja olie tempratuur:
Heen zijn we s'nachts gereden dus was het aardig koud. Dicht bij oostenrijk gekomen wist ik niet wat ik zag de buiten temp was 15 graden. Daar in de file gestaan liep de olie temp flink op. Om de 5 min stonden we weer 10 to 15 min stil dus zette ik de motor uit en de fan. Na de file moesten we de bergen in en was ik de fan vergeten aan te zetten dus toen liep ie op tot 130 graden. Na een pitstop was ie geod afgekoeld en de buiten temp was nog maar 2 graden dus dat ging allemaal goed.
De trug reis was overdag temp buiten gemiddeld 2 graden. Maar door de verwarming vol te laten blazen en een raampje open te zetten werd de olie niet warmer dan 80 graden. Best netjes. Maar als je de verwarming uit zette liep ie weer omhoog tot 100/110 graden.

Ik denk dat ik iets ga maken dat de warmte onder de kap uit kan. Anders haal ik het niet in de zomer.

En brandstof verbruik viel ook nog wel mee. In totaal 3 keer moeten tanken. Verbruik van 1 op 12. (Y)
Marcel J.

Heb je eigenlijk de olie ververst?! Dan moet je eens kijken welke kleur die nu heeft...

En die olietempsensor, heb je die gecontrolleerd of die wel goed werkt?! Kzou eens kijken of de waardes die je binnen ziet wel de goede zijn...

Kvind het raar dat die temperatuur zo hoog oploopt met nix doen?! :s Als die nu zou oplopen tijdens het gassen oke, maar met stil staan en stationair lopen?!

Of zijn we aan het slapen (S)
Rob.H

De sticker van de renault tuning club op het achter raampje moet je die van buiten plaatjes?
Dan kan ik nu alvast mijn raampjes verblinden.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Rob.H schreef:De sticker van de renault tuning club op het achter raampje moet je die van buiten plaatjes?
DE stikkers zijn er van buiten op geplakt ja. De club wil tot nu toe er nog niet aan om ze ook voor binnen te maken. Dus je kan lekker plakken geen probleem.
Rob

Rob.H schreef:De sticker van de renault tuning club op het achter raampje moet je die van buiten plaatjes?
Verblinden? Hoe ga je dat doen, een grote bouwlamp erop zetten? :lol: :p
Bram (vospower)

MJ schreef:Heb je eigenlijk de olie ververst?! Dan moet je eens kijken welke kleur die nu heeft...

En die olietempsensor, heb je die gecontrolleerd of die wel goed werkt?! Kzou eens kijken of de waardes die je binnen ziet wel de goede zijn...

Kvind het raar dat die temperatuur zo hoog oploopt met nix doen?! :s Als die nu zou oplopen tijdens het gassen oke, maar met stil staan en stationair lopen?!

Of zijn we aan het slapen (S)
Ik zou de temperatuur echt ff meten, dan weet je gelijk waar het aan ligt. Als hij 130 graden wordt, dat is echt teveel, ook al is hij opgeboord. Ik denk dat hij helemaal niet te warm wordt, maar dat je meetingen gewoon niet kloppen. Dat zou ik doen... :)
dikkeknodel
Contacteer:

@Rob.H
We kunnen anders ook wel wat vroeger gaan, als de anderen het goed vinden... Dan kun je én sticker plakken én voetballen. Dan mag jij gewoon als eerst je sticker uitzoeken :wink: :D
Ik weet niet veel van motoren, maar 130 graden is idd errug veel...
P.S. Veel succes met verblinden :smoke: En een Tip, haal gewoon ff het hele ruitje eruit, als je zo'n klapding hebt is het al helemaal makkelijk, maar anders ff met rubber en al! Dat ziet veel mooier uit. Behalve als je zoals mij bij het terugzetten van je ruitje je je folie weer sloopt... :( Dat moet ik nog ff opnieuw doen voor zondag...
Bram (vospower)

Laat je ruitje wel niet vallen he :lol:

En wat mij betreft is 10 uur ofzo ook goed
dikkeknodel
Contacteer:

Vospower schreef:Laat je ruitje wel niet vallen he :lol:

En wat mij betreft is 10 uur ofzo ook goed
Volgens mij moet je dan ook wel moeilijk doen wil je dat laten vallen...

(mensen die dat al gebeurt is, NO OFFENCE :D )
Patrick L.

[quote="Ollie}

Klinkt als een sleutelweekje voor Patrick (Y) :D[/quote]

idd vrouwtje weekje weg, ik een paar dagen vij, dus aan die kl.te 19 verder,
ben begonnen met spuiten, disaster, kleur klopt niet echt met de originele, motorkap wordt er niet mooier van, bumper is nog afwachten, zit nu wel een lagunalip onder geschroefd :D

ff wat anders, wat is er voor zaterdag (stickerdag) afgesproken, ik dacht gelezen te hebben 10.00u Geussel/BP.

en zondag (meetingdag) vetrek om 10.00 BP,?

klopt dit? of zit ik er uren naast :wink: [/quote]
Bram (vospower)

Helemaal goed, (Y) alleen 10uur stickerdag is nog niet cker, maar waarschijnlijk wel. iig 10 of 11 uur bij de geusselt.
voske

@rob.h ik heb un apparaatje waarmee je friete vet en alles mee kan opmeten ik heb met deze ook de temp. van mijn koelvloeistof gemeten je zou het us mogen lenen als je denk niks anders erop te vinden om het te meten... ik hoor het wel..
Gesloten