11 uur lijkt me een mooie tijddikkeknodel schreef:Wat nou modder? SNEEUW en sneeuw rulezzz!!!vospower schreef:Bah wat was het een modderige dag vandaag
Echt wel super vet, midden in de nacht op een verlaten parkeerplaats, waar alleen ik was en een heleboel sneeuw.
Belangrijke dingen die je dan moet hebben:
Gaspedaal
Koppelingspedaal
Schakelpook
HANDREM
@Patrick, Rob.H, Danny, Wilco, Bram, Martijn en Alex
Hoe laat spreken wij af om die raamband 6 mrt te gaan halen?
Zelf ben ik voor 's morgens, maar niet te vroeg. Ik moet eerst de kater nog even uitslapen. Rond een uur of 10 bij de Mac?
Nog even het overzicht (ik geloof dat dit het goede is)
Patrick: Wit Rood
Rob.H: Williams Blauw Wit
Danny: Zwart Wit
Wilco: Zwart Wit
Bram: Geel Zwart
Raymond: Zwart Wit
Martijn: Zwart Wit
Alex : ? Zwart
Leuk hè, die vrouwen achter de computerPatrick L. schreef:Jodelitieeeeee,
haa Renault boy's praten jullie maar lekker verder over de renaultjes, ik ga lekker morgen
een weekje skivakantie en genieten van de apres-ski!
hahahaha, dat is pas het betere werk.
Doeiiiii Sam
11 uur is mij OK, dan kan ik weer een uurtje meer mijn roes uitslapenVospower schreef:dikkeknodel schreef:11 uur lijkt me een mooie tijdvospower schreef:@Patrick, Rob.H, Danny, Wilco, Bram, Martijn en Alex
Hoe laat spreken wij af om die raamband 6 mrt te gaan halen?
Zelf ben ik voor 's morgens, maar niet te vroeg. Ik moet eerst de kater nog even uitslapen. Rond een uur of 10 bij de Mac?
Nog even het overzicht (ik geloof dat dit het goede is)
Patrick: Wit Rood
Rob.H: Williams Blauw Wit
Danny: Zwart Wit
Wilco: Zwart Wit
Bram: Geel Zwart
Raymond: Zwart Wit
Martijn: Zwart Wit
Alex : ? Zwart. Is bij de mac de beste verzamelplaats???
rob doe dit in het zuiden naar breda topic alsjeblieft,dan hoop ik dat er es wat duidelijkheid geschept wordt.Rob (R5B) schreef:Over zondag...
Hoelaat spreken we waar af? Het begint om 13:00 uur. En als we gewoon iets eerder daar zijn.
De reis duur volgens de routeplanner 1 uur en 28 min. Dus 11:00 uur bij de BP bij de Geusselt? En dan 11:15 uur bij de VanDerValk?
Vospower schreef:What the hell ga je dan met je 5je uitvreten?!? naar ktec brengen ofzo???
Vospower schreef: ik d8 dat pk's je niet zo belangrijk vond?
Das idd wel de bedoelingdikkeknodel schreef:Ik neem wel aan dat je dan ook zorgt dat alles berehard is, anders zou het zonde zijn. Verzinken is misschien een optie als je toch bezig bent!
DE stikkers zijn er van buiten op geplakt ja. De club wil tot nu toe er nog niet aan om ze ook voor binnen te maken. Dus je kan lekker plakken geen probleem.Rob.H schreef:De sticker van de renault tuning club op het achter raampje moet je die van buiten plaatjes?
Dan kan ik nu alvast mijn raampjes verblinden.
Verblinden? Hoe ga je dat doen, een grote bouwlamp erop zetten?Rob.H schreef:De sticker van de renault tuning club op het achter raampje moet je die van buiten plaatjes?
Dan kan ik nu alvast mijn raampjes verblinden.
Ik zou de temperatuur echt ff meten, dan weet je gelijk waar het aan ligt. Als hij 130 graden wordt, dat is echt teveel, ook al is hij opgeboord. Ik denk dat hij helemaal niet te warm wordt, maar dat je meetingen gewoon niet kloppen. Dat zou ik doen...MJ schreef:Heb je eigenlijk de olie ververst?! Dan moet je eens kijken welke kleur die nu heeft...
En die olietempsensor, heb je die gecontrolleerd of die wel goed werkt?! Kzou eens kijken of de waardes die je binnen ziet wel de goede zijn...
Kvind het raar dat die temperatuur zo hoog oploopt met nix doen?!Als die nu zou oplopen tijdens het gassen oke, maar met stil staan en stationair lopen?!
Of zijn we aan het slapen
Volgens mij moet je dan ook wel moeilijk doen wil je dat laten vallen...Vospower schreef:Laat je ruitje wel niet vallen he![]()
En wat mij betreft is 10 uur ofzo ook goed