Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Bram (vospower)

en idd, we hebben geen gas :)
Riël
Über-Spammer

Woon jij in catsop? dat is toch die straat achter elsloo? :p wist ik niet, da's wel dichtbij :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bram (vospower)

Jeps, daar woon ik, het zijn maar liefst 6 straten!!! Tha place to be :p
Bram (vospower)

Hey ollie, niks tegen kleinere mensen he :lol: en dat die van jou wat klein uitvalt tijdens een erectie kan ik ook niet helpen :wink:
Marcel J.

LET OP MENSEN

Snelheidscontrolle op de A2 ter hoogte van vliegveld Beek richting Maastricht!!!

@marco; kun je denken aan de krukken?!?! er maakt mij iemand gek over :wink:
Bram (vospower)

Thanx mate (Y) ff rustig aan dan he, ze staan daar geloof ik wel vaker (N) tot vanaaf!
Patrick L.

Ollie schreef:@ Patrick.L: Wanneer kan ik die cup-comp eens lenen :wink:
...moet je even bellen/mailen, dan spreken we iets af, dit weekend lukt denk ik niet, anders komende de week ff, na 15.30u...
Patrick

Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen he :lol: In mstricht breken ze bij een al de deuren open :wink:[/quote]

is wel klote als je maar geld hebt voor 1 hahahahhaa
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Rob

patrick 21TURBO schreef:Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen he :lol: In mstricht breken ze bij een al de deuren open :wink:

is wel klote als je maar geld hebt voor 1 hahahahhaa[/quote]

En dat je je wagen niet kunt verlagen omdat je anders vast blijft hangen in de modder en de tracktor sporen! :lol:
Patrick

Rob (R5B) schreef:
patrick 21TURBO schreef:Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen he :lol: In mstricht breken ze bij een al de deuren open :wink:

is wel klote als je maar geld hebt voor 1 hahahahhaa
En dat je je wagen niet kunt verlagen omdat je anders vast blijft hangen in de modder en de tracktor sporen! :lol:[/quote]

jaaaaaaaaa,hahahahhahaa
Ollie

Vospower schreef:Hey ollie, niks tegen kleinere mensen he :lol: en dat die van jou wat klein uitvalt tijdens een erectie kan ik ook niet helpen :wink:
Daar ging het niet over hè Bram, maar dat was na gisteren wel duidelijk toch :D
Bram (vospower)

Ik heb een rallybaan in de achtertuin waar jullie allemaal jaloers op zijn :lol:

Trouwens wie gaat er naar
rally en tuning show in het mecc dit weekeinde?
kosten: 13.5 euro pp en op zaterdag avond is er een demonstraties met een 206 rally en een viper naar het schijnt. Openingstijden op vrijdag van 10 tot 6 en zaterdag en zondag van 9 tot 6. Show is zaterdagavond van 7 tot ???
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Uhm ik ga straks naar het mecc .Show steld niet zo veel voor .Dus ik ga gewoon dadelijk kijken mijn baas staat er namelijk ook met z'n racewagen.Voor marcel ik heb vandaag een dagje vrij :smoke:
wilco blue

he mensen hebben jullie ook geen topic's van .nl meer mijne zijn plijte ?
Patrick

[quote="Vospower"]Ik heb een rallybaan in de achtertuin waar jullie allemaal jaloers op zijn :lol:

wat heb ik aan een ralleye baan in mijn achtertuin,ik heb een circuit zo groot als ik me maar wensen kan in mijn voortuin,en dat circuit is zo groot als zo ver dat ik wil rijden,ralleye rij jem alleen maar kapot mee.
nee die openbare weg is prima :D
Egid
Contacteer:

Ik ga zondag naar het mecc!!! Wie nog meer? Echt wel lachuh man zo'n R4!!!! Komt gewoonweg niet vooruit, en iedereen kijkt je heel raar aan! @Alex: als je eens erin wil rijden, is dat geen probleem hoor. Ik kom donderdag denkelijk toch weer met mijn 800cc bakkie!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
wilco blue

egid zou graag mee gaan maar ik ga morgen vroeg al dus ik zal niks op tnm schrijven :D .veel plezier alvast en zeik de r4 maar eens af.
alexgt

Egid schreef:Ik ga zondag naar het mecc!!! Wie nog meer? Echt wel lachuh man zo'n R4!!!! Komt gewoonweg niet vooruit, en iedereen kijkt je heel raar aan! @Alex: als je eens erin wil rijden, is dat geen probleem hoor. Ik kom donderdag denkelijk toch weer met mijn 800cc bakkie!!!!

Nou daar kijk ik naar uit rit je in de 4. :lol:
naar het mecc kan ik niet ben dit wekend weer eens in den haag. Maar het is niet zo als vorig jaar dat je voor 15 euro binnen bent en ook naar de arena kan
dit kost nu iets van 22.50 extra dus dit vindt ik een beetje vreemd maar dit is persoonlijk.
wilco blue

mecc is vet zeker gaan net geweest super.Arena is gratis behalve vanavond dan niet vette stunts dit jaar :worship:
marco

wilco blue schreef:mecc is vet zeker gaan net geweest super.Arena is gratis behalve vanavond dan niet vette stunts dit jaar :worship:

:@ :@ :@ en ikke ken niet gaan.Baal als een stekkel :)
Michel S.
Contacteer:

Wilco, Spijt me kerel. Gaat morgen niet door. Mijn Oom is gisteren bezweken aan Kanker. Dus sleutelen gaat morgen niet door.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:Wilco, Spijt me kerel. Gaat morgen niet door. Mijn Oom is gisteren bezweken aan k####r. Dus sleutelen gaat morgen niet door.
hey vriend ,Innige Deelneming uit Belgie
Patrick L.

Gecondoleerd Michel en sterkte.
Marcel J.

Gecondoleerd jong
Marcel J.

Rob (R5B) schreef:Marcel.. jij wist toch ergens in de Beatrix haven ofzo?
Sorry Rob khad er overheen gelezen :D :

Tsja ligt er een beetje aan wie de spuiter is, meestal hebben die hun eigen zaken, maar;

Theo de Beer Kotterweg 18 043-3627649 verfgroothandel en maakt ook eigenverf. Hij maakt ook verfkleuren na :wink:

Spuiter:

Guus van Melsen dorpstraat 69 043-6015449 is een ZEER goede spuiter :worship: alleen $$$$$ :@ , hij spuit zelf in Gronsveld maar daar kan ik effe nix van vinden...anders rij ik er morgen wel effe langs voor het adres...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Michel S. schreef:Wilco, Spijt me kerel. Gaat morgen niet door. Mijn Oom is gisteren bezweken aan k####r. Dus sleutelen gaat morgen niet door.
Heel veel sterkte Michel!

Ik kan je gevoelens goed begrijpen, want 30-11-2003 heb ik mijn enige broer ook aan kanker(leukemie) verloren..

Als je over wilt praten via msn hoor ik het wel.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Bram (vospower)

Michel sterkte! het is niet altijd eerlijk he :(
Patrick

gecondoleert vriend,zit je even niet mee nee... (F)
Riël
Über-Spammer

Michel, gecondoleerd...
marco

gecondoleerd michel
Ollie

Gecondoleerd kerel, sterkte toegewenst.
Rob

Wat me net is overkomen!
Ik reed met de vriendin de A2 op (vanaf de Kennedybrug) en sta voor het 1ste stoplicht stil. Het was 17:45. Niets aan de hand, trek op. Toeterd zo'n japans busje achter me. Ik denk zal wel niet op mij zijn. Hij zat wel al te duwen, maar ja.
Kom ik ten hoogte van het St. Maartens college, bij de PTT (nog steeds op de groene golf) SNIJD die sukkel me compleet af :gun: :( . Ik flink in de rem om hem niet te raken. Ga hem weer voorbij bij het laaste stoplicht, kijk hem eens aan, zit ie helemaal druk te gebaren.
Ik trek op bij het laaste stoplicht, komt ie rechts naast me rijden (zat op de rechterbaan van de A97) Snijd ie me weer en naast me reed een rood 106je ik remmen en uitwijken. En heb daarbij ook nog es dat 106je een klein beetje geraakt. Maar als ik niet had uitgeweken, dan zat die duffe me mooi op de schoot van mijn vriendin!! :@
Dit leek mij niet een zeer plezierig idee. En ben dus maar ( met de koude motor :~ ) volle gaas weggereden. Met 5200 toeren in de 5 de kruisberg op :D . Hij me proberen achterna te gaan, maar ja 130 op top met z'n windvanger schiet natuurlijk niet op. Dus ik maar bij het vliegveld eraf. Meteen erna de politie gebeld. Die zouden die gast opbellen, en mij laten weten hoe en wat. Ik heb nu (20:45 uur) nog niets gehoord.

Wat die sukkel bezielde snap ik echt niet! Als ik niet had geremd zat die dwaas me echt in de zijkant!
Het gaat om een zwart Japans busje (model Hyundai H100 ofzo uit begin jaren 90) met kenteken VD-JH-14. Was van een of ander bedrijf, met een jonge gast (23 ofzo) erin met een brilletje en een zwart mutsje op. En een of ander wijf ernaast.

Snap het echt niet, was cker jaloers ofzo met z'n duffe bus
Riël
Über-Spammer

??? Wat een gare.. tjezus gekke lui tegenwoordig.

Nog nix gehoord?
Robert Turbo

@Rob, ik denk dat er wel jaloersigheid in het spel is.

Zo jaloers en dan maar proberen stuk te maken.
Iets wat jij kan betalen en hij niet, dat wekt soms wel dit soort dingen op.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Bram (vospower)

Wat een eikel zeg!!! Ik zou maar niet teveel van de politie verwachten. Heb je zelf geen schade???
Gesloten