Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
en idd, we hebben geen gas 

Woon jij in catsop? dat is toch die straat achter elsloo?
wist ik niet, da's wel dichtbij 

-
Jeps, daar woon ik, het zijn maar liefst 6 straten!!! Tha place to be 

-
Hey ollie, niks tegen kleinere mensen he
en dat die van jou wat klein uitvalt tijdens een erectie kan ik ook niet helpen 

-
Thanx mate
ff rustig aan dan he, ze staan daar geloof ik wel vaker
tot vanaaf!

-
...moet je even bellen/mailen, dan spreken we iets af, dit weekend lukt denk ik niet, anders komende de week ff, na 15.30u...Ollie schreef:@ Patrick.L: Wanneer kan ik die cup-comp eens lenen
Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen he
In mstricht breken ze bij een al de deuren open
[/quote]
is wel klote als je maar geld hebt voor 1 hahahahhaa

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
patrick 21TURBO schreef:Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen heIn mstricht breken ze bij een al de deuren open
is wel klote als je maar geld hebt voor 1 hahahahhaa[/quote]
En dat je je wagen niet kunt verlagen omdat je anders vast blijft hangen in de modder en de tracktor sporen!

En dat je je wagen niet kunt verlagen omdat je anders vast blijft hangen in de modder en de tracktor sporen!Rob (R5B) schreef:patrick 21TURBO schreef:Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen heIn mstricht breken ze bij een al de deuren open

jaaaaaaaaa,hahahahhahaa
-
Ik heb een rallybaan in de achtertuin waar jullie allemaal jaloers op zijn
Trouwens wie gaat er naar
rally en tuning show in het mecc dit weekeinde?
kosten: 13.5 euro pp en op zaterdag avond is er een demonstraties met een 206 rally en een viper naar het schijnt. Openingstijden op vrijdag van 10 tot 6 en zaterdag en zondag van 9 tot 6. Show is zaterdagavond van 7 tot ???

Trouwens wie gaat er naar
rally en tuning show in het mecc dit weekeinde?
kosten: 13.5 euro pp en op zaterdag avond is er een demonstraties met een 206 rally en een viper naar het schijnt. Openingstijden op vrijdag van 10 tot 6 en zaterdag en zondag van 9 tot 6. Show is zaterdagavond van 7 tot ???
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Uhm ik ga straks naar het mecc .Show steld niet zo veel voor .Dus ik ga gewoon dadelijk kijken mijn baas staat er namelijk ook met z'n racewagen.Voor marcel ik heb vandaag een dagje vrij 

-
he mensen hebben jullie ook geen topic's van .nl meer mijne zijn plijte ?
[quote="Vospower"]Ik heb een rallybaan in de achtertuin waar jullie allemaal jaloers op zijn
wat heb ik aan een ralleye baan in mijn achtertuin,ik heb een circuit zo groot als ik me maar wensen kan in mijn voortuin,en dat circuit is zo groot als zo ver dat ik wil rijden,ralleye rij jem alleen maar kapot mee.
nee die openbare weg is prima

wat heb ik aan een ralleye baan in mijn achtertuin,ik heb een circuit zo groot als ik me maar wensen kan in mijn voortuin,en dat circuit is zo groot als zo ver dat ik wil rijden,ralleye rij jem alleen maar kapot mee.
nee die openbare weg is prima

Ik ga zondag naar het mecc!!! Wie nog meer? Echt wel lachuh man zo'n R4!!!! Komt gewoonweg niet vooruit, en iedereen kijkt je heel raar aan! @Alex: als je eens erin wil rijden, is dat geen probleem hoor. Ik kom donderdag denkelijk toch weer met mijn 800cc bakkie!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
-
egid zou graag mee gaan maar ik ga morgen vroeg al dus ik zal niks op tnm schrijven
.veel plezier alvast en zeik de r4 maar eens af.

Egid schreef:Ik ga zondag naar het mecc!!! Wie nog meer? Echt wel lachuh man zo'n R4!!!! Komt gewoonweg niet vooruit, en iedereen kijkt je heel raar aan! @Alex: als je eens erin wil rijden, is dat geen probleem hoor. Ik kom donderdag denkelijk toch weer met mijn 800cc bakkie!!!!
Nou daar kijk ik naar uit rit je in de 4.

naar het mecc kan ik niet ben dit wekend weer eens in den haag. Maar het is niet zo als vorig jaar dat je voor 15 euro binnen bent en ook naar de arena kan
dit kost nu iets van 22.50 extra dus dit vindt ik een beetje vreemd maar dit is persoonlijk.
-
mecc is vet zeker gaan net geweest super.Arena is gratis behalve vanavond dan niet vette stunts dit jaar 

Wilco, Spijt me kerel. Gaat morgen niet door. Mijn Oom is gisteren bezweken aan Kanker. Dus sleutelen gaat morgen niet door.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
hey vriend ,Innige Deelneming uit BelgieMichel S. schreef:Wilco, Spijt me kerel. Gaat morgen niet door. Mijn Oom is gisteren bezweken aan k####r. Dus sleutelen gaat morgen niet door.
-
Gecondoleerd Michel en sterkte.
Sorry Rob khad er overheen gelezenRob (R5B) schreef:Marcel.. jij wist toch ergens in de Beatrix haven ofzo?

Tsja ligt er een beetje aan wie de spuiter is, meestal hebben die hun eigen zaken, maar;
Theo de Beer Kotterweg 18 043-3627649 verfgroothandel en maakt ook eigenverf. Hij maakt ook verfkleuren na
Spuiter:
Guus van Melsen dorpstraat 69 043-6015449 is een ZEER goede spuiter

Heel veel sterkte Michel!Michel S. schreef:Wilco, Spijt me kerel. Gaat morgen niet door. Mijn Oom is gisteren bezweken aan k####r. Dus sleutelen gaat morgen niet door.
Ik kan je gevoelens goed begrijpen, want 30-11-2003 heb ik mijn enige broer ook aan kanker(leukemie) verloren..
Als je over wilt praten via msn hoor ik het wel.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Michel sterkte! het is niet altijd eerlijk he 

Michel, gecondoleerd...
Wat me net is overkomen!
Ik reed met de vriendin de A2 op (vanaf de Kennedybrug) en sta voor het 1ste stoplicht stil. Het was 17:45. Niets aan de hand, trek op. Toeterd zo'n japans busje achter me. Ik denk zal wel niet op mij zijn. Hij zat wel al te duwen, maar ja.
Kom ik ten hoogte van het St. Maartens college, bij de PTT (nog steeds op de groene golf) SNIJD die sukkel me compleet af
. Ik flink in de rem om hem niet te raken. Ga hem weer voorbij bij het laaste stoplicht, kijk hem eens aan, zit ie helemaal druk te gebaren.
Ik trek op bij het laaste stoplicht, komt ie rechts naast me rijden (zat op de rechterbaan van de A97) Snijd ie me weer en naast me reed een rood 106je ik remmen en uitwijken. En heb daarbij ook nog es dat 106je een klein beetje geraakt. Maar als ik niet had uitgeweken, dan zat die duffe me mooi op de schoot van mijn vriendin!!
Dit leek mij niet een zeer plezierig idee. En ben dus maar ( met de koude motor
) volle gaas weggereden. Met 5200 toeren in de 5 de kruisberg op
. Hij me proberen achterna te gaan, maar ja 130 op top met z'n windvanger schiet natuurlijk niet op. Dus ik maar bij het vliegveld eraf. Meteen erna de politie gebeld. Die zouden die gast opbellen, en mij laten weten hoe en wat. Ik heb nu (20:45 uur) nog niets gehoord.
Wat die sukkel bezielde snap ik echt niet! Als ik niet had geremd zat die dwaas me echt in de zijkant!
Het gaat om een zwart Japans busje (model Hyundai H100 ofzo uit begin jaren 90) met kenteken VD-JH-14. Was van een of ander bedrijf, met een jonge gast (23 ofzo) erin met een brilletje en een zwart mutsje op. En een of ander wijf ernaast.
Snap het echt niet, was cker jaloers ofzo met z'n duffe bus
Ik reed met de vriendin de A2 op (vanaf de Kennedybrug) en sta voor het 1ste stoplicht stil. Het was 17:45. Niets aan de hand, trek op. Toeterd zo'n japans busje achter me. Ik denk zal wel niet op mij zijn. Hij zat wel al te duwen, maar ja.
Kom ik ten hoogte van het St. Maartens college, bij de PTT (nog steeds op de groene golf) SNIJD die sukkel me compleet af

Ik trek op bij het laaste stoplicht, komt ie rechts naast me rijden (zat op de rechterbaan van de A97) Snijd ie me weer en naast me reed een rood 106je ik remmen en uitwijken. En heb daarbij ook nog es dat 106je een klein beetje geraakt. Maar als ik niet had uitgeweken, dan zat die duffe me mooi op de schoot van mijn vriendin!!

Dit leek mij niet een zeer plezierig idee. En ben dus maar ( met de koude motor

Wat die sukkel bezielde snap ik echt niet! Als ik niet had geremd zat die dwaas me echt in de zijkant!
Het gaat om een zwart Japans busje (model Hyundai H100 ofzo uit begin jaren 90) met kenteken VD-JH-14. Was van een of ander bedrijf, met een jonge gast (23 ofzo) erin met een brilletje en een zwart mutsje op. En een of ander wijf ernaast.
Snap het echt niet, was cker jaloers ofzo met z'n duffe bus
??? Wat een gare.. tjezus gekke lui tegenwoordig.
Nog nix gehoord?
Nog nix gehoord?
-
@Rob, ik denk dat er wel jaloersigheid in het spel is.
Zo jaloers en dan maar proberen stuk te maken.
Iets wat jij kan betalen en hij niet, dat wekt soms wel dit soort dingen op.
Zo jaloers en dan maar proberen stuk te maken.
Iets wat jij kan betalen en hij niet, dat wekt soms wel dit soort dingen op.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
Wat een eikel zeg!!! Ik zou maar niet teveel van de politie verwachten. Heb je zelf geen schade???