Dat kan wel kloppen!! Heb ik ook!Merijn schreef:Ik maak iets vreemds mee en vroeg me af of het jullie ook al eens gebeurd is.
Ik heb de afgelopen maanden altijd getankt bij Tango, omdat dat toch wel een stuk scheelt in de portemonnee. Ik had het idee dat ik daarmee minder kilometers op een tank kon rijden, maar had daar verder nooit meer over nagedacht. Nu ben ik vorige week toevallig een keer gaan tanken bij de BP en wat schetst mijn verbazing...
Ik rij gewoon bijna 100 km meer op deze tank benzine!! Ik heb niet meer liters getankt, ik tank altijd de hele tank vol, dus daar kan het niet aan liggen.
Is dit toeval of hebben jullie dit ook al eens opgemerkt??
Als dit inderdaad zo is, dan is Tango helemaal niet zo goedkoop als iedereen denkt.
[edit]Kan 1 van de mods dit effe verplaatsen naar nl.renault.chat?[/edit]
IK ga altijd tanken bij een witte pomp in son en breugel, en daar reed ik soms een stuk zuiniger als andere keren, ik heb toen een keer gevraagd aan die pomphouder en die vertelde dat ze daar soms BP benzine hadden en soms ESSO en op die benzine van bp kan ik ook meer kilometers rijden!!! Scheelt denk ik 60/70 km op een tank!!