Wist ik niet ouwe, bedanktPatrick L. schreef:dat zijn de originele 5GTT Cup velgen, voor als het je wat interesseertOllie schreef:Ziet er leuk uit, prijs valt mee...alleen die velgen

Maar vind ze toch foeilelijk

Dat zeg ikPatrick L. schreef:ja , je kunt beginnen met olie, oliefilter, bougies, verdelerkap en rotor, mischien koelvloeistof, remmen controleren, dikte van de remblokjes , voor het luchtfilter heb ik hier nog een inlegfliter liggen van ram-air, kun je hebben voor 25 euro.
@Rob.Patrick L. schreef:@ Rob met de Clio:
En dan neem je een goeie olie, bijv Kroonoil Emperol 10w40 of 5w40, zijn allebei volsyntheet.
is wel handig als de ventilator ook "uitzichzelf" aan zou springen....Rob.H schreef:Ik denk dat ik de hoofdoorzaak al heb gevonden. De ventilator was niet aan gesprongen. Maar ik kan hem ook automatisch aanzetten (had ik niet aangedacht). Maar ik zal die gast ff bellen wat hij erin heeft gegooid. Maar ik ververs de olie en de rest toch morgen ff. Weet ik tenminste dat het gebeurt is.
Om de hoeveel km moet dit allemaal gebeuren?
Ik wilde het nog vragen of je van wel aan sloeg omdat he hem met de hand kun bedienenRob.H schreef:Ik denk dat ik de hoofdoorzaak al heb gevonden. De ventilator was niet aan gesprongen. Maar ik kan hem ook automatisch aanzetten (had ik niet aangedacht). Maar ik zal die gast ff bellen wat hij erin heeft gegooid. Maar ik ververs de olie en de rest toch morgen ff. Weet ik tenminste dat het gebeurt is.
Om de hoeveel km moet dit allemaal gebeuren?
Dagwaarde standaard gtt is 0komma0 helaas. Vandaar dat het wel aan te raden is om een opgebouwde GTT te laten taxeren. Maar zoals je al zei, Wet van Murphymaurice schreef:Ik baal echt enorm, weet iemand toevallig wat de dagwaarde is van een gtt? Ik weet dat ik haar had moeten laten taxeren, maar die afspraak stond gepland voor komende zaterdag....(wet van murphy)
Ik heb die wel voor jeRob.H schreef:Geheel medeleven, en dat na 2,5 jaar werk! Het is niet te geloven.
Is er een speciale sleutel om het carter loste draaien? Want die heb ik niet.
Tot vanavond