Wat is er mis met de sfeer dan?Patrick L. schreef:Tja, de sfeer kan beter, maar daar moeten we allemaal aan werken...
Wat heb ik gisteren eigenlijk gemist...Danny, maak eens een kort verslagje

Heb je ter plekke een dumpvalve gemonteerd dan?

Wat is er mis met de sfeer dan?Patrick L. schreef:Tja, de sfeer kan beter, maar daar moeten we allemaal aan werken...
Ja ollie ik woon nu samen met anouk.Ollie schreef:
Succes en plezier met verbouwen, wist niet dat je ging samenwonen...
wilco blue schreef:gisteren waren we met een man of 8 dus viel een beetje tegen .maar was wel weer een super avond .en weten jullie waarom.Elke donderdag is super want dan is TNM heerser van de geusselt. en zo hoord dat en zo zal het ook nog jaren blijven .Dus nu 2 weken geen TNM Maar over 3 weken zie ik graag een volle bezetting.Er is wat stress geweest en ok dat is natuurlijk klote maar we zijn kerels onderelkaar en dan krijg je van die fratsen met hormonen enzo.Maar over drie weken een nieuw jaar en laten we dan alle maal beginnen met een schone lij en niet meer terug vallen en dan doen we maar effe een jaartje niet terug blikken op wat er is gebeurt dus mensen we gaan ervoor.TNM for ever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voske schreef:hallo mensen.
Na het grieken en na de mac. was ik nog ff wat gaan knallen met de 5 met michel achter me. dit is verkeerd gelopen en ben door me eigen domme schuld de bocht uitgevlogen.. ik wilde dit ff melde laat het nog wel horen wat precies de schade is.. tot nu toe zichtbaar un voorbumper,mistlampen, un plastice strip en waarschijnlijk rechterschokdemper naar de klote.. ik vertel het gewoon eerlijk. ik heb geen zin in medelijden want ik ben het zelf schuld omdat ik me wilde bewijzen op un weg wat ik super goed kan alleen vandaag alles precies hetzelfde gedaan als normaal. maar nu was er 1 verschil het was nat en glad en dan krijg je de problemen... nogmaals ik vertel het uit eerlijkheid en ik hoef geen medelijden.. ut is gebeurt en heb mijn lesje geleerd..![]()
![]()
groetjes
Omdat ik haar nu mishandeld heb zal ik het weer goed moeten maken met haar.. dus dat komt allemaal in orde kan wel allemaal wat langer gaan duren maar het zal goedkomenChris schreef:![]()
Helaas zijn die lesjes altijd zo $$$.
Ik ga er vanuit dat je hem wel gaat opknappen?
Je mag best weten dat ik me over dat antwoord heb opgefokt, en dan zeg ik wat ik ervan denk. Maar net zoals vele andere faal ik ook wel eens gruwelijk met inschattingen. En dan bedoel ik echt dingen die het einde van een blok kunnen betekenen.Riël schreef:Michel,
het staat er weer. Zij het dat ik dermate beledigd was dat ik tot die actie ben over gegaan. Ik had de post idd ook kunnen verwijderen, maar lijkt me niet nodig. Als jij zo over me denkt dan moet dat zo maar blijven staan he. Over wat een mod wel en niet mag weet ik wel. Dit vind ik weer een hoop blabla om niets.
no no no, thank you guysmarco schreef:o ja helemaal vergeten het grieken gister was super.Heel lekkel gegeten,de sfeer was zekers COOL.we hebben ons lekkel volgepropt met de lekelste dingen.Bij deze michel vos en pat bedankt voor de leuke avondt
![]()
![]()
![]()
,
greetz marc
Voor de laatste van het jaar, iemand zin om maandag de 29ste nog met wat warme choco en oliebollen het jaar af te sluiten?We hebben nog geen goeie-roetsj-wensen gedaan afgelopen keren
neej, sorry denk nie dat ik kom ff wat andere dingen aan mijn hoofd en moet dan ook waarschijnlijk werken...Riël schreef:Voor de laatste van het jaar, iemand zin om maandag de 29ste nog met wat warme choco en oliebollen het jaar af te sluiten?We hebben nog geen goeie-roetsj-wensen gedaan afgelopen keren
Zo mag ik het horen Wilco!wilco blue schreef:TNM heerser van de geusselt.
TNM for ever![]()
Hey Wilco ken ook met mij mee rijdenwilco blue schreef:En de 29ste kom ik naar de geusselt wel in een lupo