Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

Patrick L. schreef:Tja, de sfeer kan beter, maar daar moeten we allemaal aan werken...
Wat is er mis met de sfeer dan?

Wat heb ik gisteren eigenlijk gemist...Danny, maak eens een kort verslagje :) Wie was er, wat was er te doen...
Heb je ter plekke een dumpvalve gemonteerd dan? :D
Bram (vospower)

Zelden zo druk geweest al die renaultje op een rij je had het moeten zien. Mensen smaklijk eten en goede feestdagen. Tot over een paar weekjes! :)

Mzzls!
Ollie

Ja, schrijf dan effe een verslagje... :p
Bram (vospower)

:lol: :lol: :lol:
voske

Tja over 2 weken zal het wel weer zo druk worden denk ik... niet bram??
Riël
Über-Spammer

Ik had privé redenen, sorry dat ik niet kwam.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Egid
Contacteer:

Ollie schreef:
Succes en plezier met verbouwen, wist niet dat je ging samenwonen... :D
Ja ollie ik woon nu samen met anouk.
het bevalt me uitstekend, maar het is wel duur hoor!!!! Maar ja, het is wel heel leuk geworden!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

gisteren waren we met een man of 8 dus viel een beetje tegen .maar was wel weer een super avond .en weten jullie waarom.Elke donderdag is super want dan is TNM heerser van de geusselt. en zo hoord dat en zo zal het ook nog jaren blijven .Dus nu 2 weken geen TNM Maar over 3 weken zie ik graag een volle bezetting.Er is wat stress geweest en ok dat is natuurlijk klote maar we zijn kerels onderelkaar en dan krijg je van die fratsen met hormonen enzo.Maar over drie weken een nieuw jaar en laten we dan alle maal beginnen met een schone lij en niet meer terug vallen en dan doen we maar effe een jaartje niet terug blikken op wat er is gebeurt dus mensen we gaan ervoor.TNM for ever :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
limburgio

hello mede limburgers

het was om ff te vragen of er van jullie ook kwamen deze zaterdag(morgen dus) naar hasselt aan de macdonalds, er zullen weer redelijk wat gt'jes zijn. Achteraf gaan we bowlen en stappen, kweetniet wat jullie plannen zijn maar jullie zijn altijd welkom! rond 8u
wilco blue

helaas kan ik morgen niet zou het wel vet hebben gevonden maar volgend jaar zal ik zeker eens langs komen bij deze een prettige avond morgen.
Riël
Über-Spammer

Morgen werken ...

Voor de laatste van het jaar, iemand zin om maandag de 29ste nog met wat warme choco en oliebollen het jaar af te sluiten? :) We hebben nog geen goeie-roetsj-wensen gedaan afgelopen keren ;)

Groeten!
voske

hallo mensen.

Na het grieken en na de mac. was ik nog ff wat gaan knallen met de 5 met michel achter me. dit is verkeerd gelopen en ben door me eigen domme schuld de bocht uitgevlogen.. ik wilde dit ff melde laat het nog wel horen wat precies de schade is.. tot nu toe zichtbaar un voorbumper,mistlampen, un plastice strip en waarschijnlijk rechterschokdemper naar de klote.. ik vertel het gewoon eerlijk. ik heb geen zin in medelijden want ik ben het zelf schuld omdat ik me wilde bewijzen op un weg wat ik super goed kan alleen vandaag alles precies hetzelfde gedaan als normaal. maar nu was er 1 verschil het was nat en glad en dan krijg je de problemen... nogmaals ik vertel het uit eerlijkheid en ik hoef geen medelijden.. ut is gebeurt en heb mijn lesje geleerd.. :@ (N)

groetjes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

(N)
Helaas zijn die lesjes altijd zo $$$.

Ik ga er vanuit dat je hem wel gaat opknappen?
Patrick

wilco blue schreef:gisteren waren we met een man of 8 dus viel een beetje tegen .maar was wel weer een super avond .en weten jullie waarom.Elke donderdag is super want dan is TNM heerser van de geusselt. en zo hoord dat en zo zal het ook nog jaren blijven .Dus nu 2 weken geen TNM Maar over 3 weken zie ik graag een volle bezetting.Er is wat stress geweest en ok dat is natuurlijk klote maar we zijn kerels onderelkaar en dan krijg je van die fratsen met hormonen enzo.Maar over drie weken een nieuw jaar en laten we dan alle maal beginnen met een schone lij en niet meer terug vallen en dan doen we maar effe een jaartje niet terug blikken op wat er is gebeurt dus mensen we gaan ervoor.TNM for ever :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

:worship: :worship:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

voske schreef:hallo mensen.

Na het grieken en na de mac. was ik nog ff wat gaan knallen met de 5 met michel achter me. dit is verkeerd gelopen en ben door me eigen domme schuld de bocht uitgevlogen.. ik wilde dit ff melde laat het nog wel horen wat precies de schade is.. tot nu toe zichtbaar un voorbumper,mistlampen, un plastice strip en waarschijnlijk rechterschokdemper naar de klote.. ik vertel het gewoon eerlijk. ik heb geen zin in medelijden want ik ben het zelf schuld omdat ik me wilde bewijzen op un weg wat ik super goed kan alleen vandaag alles precies hetzelfde gedaan als normaal. maar nu was er 1 verschil het was nat en glad en dan krijg je de problemen... nogmaals ik vertel het uit eerlijkheid en ik hoef geen medelijden.. ut is gebeurt en heb mijn lesje geleerd.. :@ (N)

groetjes

ik wilde het nog zeggen voordat we weg gingen,denk laat maar die gaan netjes naar huis.
helaas is dat niet het geval en gebeurt je zoiets,klote jong,is mij ook al overkomen daar doe je niks aan.
ik heb mijn lesje gehad en ik laat het scheuren voor het betere weer,mijn peekaas liggen in het handschoenen kastje want die gebruik ik nu dus echt niet.
hoop dat de schade niet al te groot is,

groet patje
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Ik kan me mijn paal ook nog goed herinneren :) Zolang de schade meevalt ..
Michel S.
Contacteer:

Ik reed erachter en ik zag het gebeuren. Helaas kon ik er vanuit mijn auto weinig aan doen.
Het is gebeurd en het is klotuh, maar achteraf gezien had de schade 4 keer zo erg kunnen zijn. Voornamelijke nu is de lak schade en de voorbumper. Maar ja, Harde lessen blijven wel hangen. Ik heb genoeg van deze lessen gehad, al dan zonder schade.

Maar het blijft kut.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Michel S.
Contacteer:

WHAT THE FUCK?

Ik ben een paar topics en oude posts aan het lezen en sorry hoor. WIE ZIT DIE POSTS TE VERN**KEN?

Wie heeft Prutser in mijn post weg gehaald.
Mag ik weten waarom?
Riël, als jij dat bent, dan wil ik graag even hetvolgende kwijt.

Je mag wel nu een moderator zijn, maar van mijn post blijf je vanaf. Als je er problemen mee hebt op Moderator-Nivo, dan haal je de post weg, en zet je dat erbij dat het door een MOD is verwijderd en geef je indien nodig een officiele waarschuwing. Heb je een persoonlijk probleem ermee, spreek je me daar persoonlijk op aan via een PM of op TNM. Maar ga niet zo te werk, want daar hou ik al helemaal niet van. En of het uitmaakt of niet, dan ga ik het gewoon neerleggen bij de Club, want als Mod heb je een verantwoording. En dat is om je "powers en rechten" te gebruiken als moderator. Om het forum binnen bepaalde grenzen te laten lopen. Niet om persoonlijke dingen te gaan veranderen. En als je dat niet kan, dan hoeft het voor mij niet, en ik denk dat die mening niet alleen door mij wordt gedeeld.

En nogmaals, dit is geen aanval op jou persoonlijk. Als het een andere mod was geweest had ik mijn gal ook gespuugd. Maar dit is naar mijn inziens gewoon absurd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Riël
Über-Spammer

Michel,

het staat er weer. Zij het dat ik dermate beledigd was dat ik tot die actie ben over gegaan. Ik had de post idd ook kunnen verwijderen, maar lijkt me niet nodig. Als jij zo over me denkt dan moet dat zo maar blijven staan he. Over wat een mod wel en niet mag weet ik wel. Dit vind ik weer een hoop blabla om niets.
voske

Chris schreef:(N)
Helaas zijn die lesjes altijd zo $$$.

Ik ga er vanuit dat je hem wel gaat opknappen?
Omdat ik haar nu mishandeld heb zal ik het weer goed moeten maken met haar.. dus dat komt allemaal in orde kan wel allemaal wat langer gaan duren maar het zal goedkomen
Michel S.
Contacteer:

Riël schreef:Michel,

het staat er weer. Zij het dat ik dermate beledigd was dat ik tot die actie ben over gegaan. Ik had de post idd ook kunnen verwijderen, maar lijkt me niet nodig. Als jij zo over me denkt dan moet dat zo maar blijven staan he. Over wat een mod wel en niet mag weet ik wel. Dit vind ik weer een hoop blabla om niets.
Je mag best weten dat ik me over dat antwoord heb opgefokt, en dan zeg ik wat ik ervan denk. Maar net zoals vele andere faal ik ook wel eens gruwelijk met inschattingen. En dan bedoel ik echt dingen die het einde van een blok kunnen betekenen.

Maar daar gaat het niet om. Ik heb een opmerking gemaakt, jij bent daardoor beledigd. Dan moet je mij daarop aanspreken. Dan vind ik niet dat het recht in eigen handen mag worden genomen en dingen gewoon veranderen. Als je in mijn post zet.

--------------------
hou het een beetje netjes. Scheldwoord verwijderd door Mod.
--------------------

Zul je mij niet horen. Maar regels zijn regels. En ja, jullie hebben nou eenmaal mod-powers. Dan kijk ik als niet-mod of dat ook verantwoord gebeurd.

Misschien komt het persoonlijk over, maar dat is het niet. Vond het gewoon geen stijl. Maar is naar mijn mening nu rechtgezet, dus genoeg over koetjes en kalfjes. Laten we het weer over paarden hebben. Paardenkrachten bij voorkeur.

Enne, prutser heb ik nu zelf weg gehaald.
voske

jongens maak toch uns niet zoveel herrie over die kleine dingen jezus wat kinderachtig gedoe allemaal er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan un goede naam op het forum of wat dan ook.. is gewoon bullshit (sorry voor het scheldwoord) Laten we het gewoon leuk houden en weer de gezellige TNM groep zijn die ik ken zoals het op het begin was toen ik er voor het eerst was toen was het super en dat kan het nu ook weer zijn.. niet zoveel happen op elkaar.. er zijn belangrijke dingen in het leven... en daar kom je achter na bepaalde gebeurtenissen :@ . maar ja dit is dus op jullie allemaal persoonelijk gericht als op in de gehele tnm groep waar het altijd gezellig was en ik de hele week naar uitkeek om naar toe te gaan... Vier allemaal lekker de feestdagen wat eraan komen( dat doe ik ook onder het werken :lol: )en dan komen we allemaal weer gezellig daarna bijelkaar zoals het altijd voorheen was (Y) And always look on the bright site of life (Y) Dat moet ik nu ook doen op dit moment :@ maar het komt wel ooit un keer allemaal goed (Y) dusss.... always look on the bright site of life (Y)

groetjes en tot de volgende gezellige en drukke TNM
marco

tja dat is klote he voske,maar ja ik/we hebben je vaak genoeg gezegt en gewaarschuwd let op je rijstijl :( .Nu is dit gebeurt en vindt het wel jammer eigenlijk,Why moet altijd eerst zoiets gebeuren voordat er bezinning komt????.Maar genoeg gepreekt,je bumper kun je bij mij kwijt ik ben de polyesterman :D .De rest van de schade zal ook wel verholpen kunnen worden.Over dat modden tja deel de mening van michel,snap nu ook wat andere dingen die dus gewoon gemod waren,en daarna van riel uit een grapje kwam om ff terug te steken (N) .Bad bad riel ,,niet doen boy,anders hebben we op het t.n.m topic dadelijk weer een hoop gezeik.Houdt het gewoon gezellie,enne dat prutser gedoe weet je van dat het niet gemeendt is man,gewoon fun,als je daar niet van gediend bent zeg dat dan gewoon ff via pm of zo,dan ken diegene die het geschreven heeft zelf ff weghalen ,maar ga niet bij iedere post wat jouw niet aanstaat zelf wat fantaseren of iets weghalen thx .Over het t.n.m. geuselt heb ik al gezegt de sfeer is gewoon verziekt,sommige mensen delen mijn mening,en sommige niet :) .of de sfeer weer wordt zoals die is geweest denk ik niet,er zijn toch bepaalde spanningen tussen bepaalde personen.En die neem je niet zomaar weg,ikzelf ben best een haatdraagend mens,leg mij iets in de weg en ik vergeet het niet snel en blijf ook heel lang malen over bepaalde uitspraaken.Met mij kun je alle kanten op en ik ben echt geen ruzie maker ,maar als er bepaalde dingen naar me kop worden geslingert dan wordt ik pissed.Daardoor heb ik dus ook besloten om t.n.m. eens te skippen voor een tijd voordat het uit de hand loopt,ik ken me zelf te goed :) .Tis vrij jammer dat wij als volwassen mensen niet met elkaar kunnen omgaan als volwassenen.Ik vindt het heel triest dat het zo moet lopen en dat ik nu dus wegblijf bij me eigen kindje ,wat ik samen met nog wat andere heb opgericht eigenlijk om het zo maar te zeggen :) .Maar als het niet anders kan dan maar zo.Hetzelfde hebben we nog al eens meegemaakt en dan weet iedereen wel waar ik op doel.En als diegene in de groep was was de sfeer ook heel anders dan als diegene er niet was, < het was trouwens geen hij >
daar is ook nooit meer iets over gezegt , en daar is ook nooit iets mee uitgepraat,uiteindelijk conclusie is dus dat diegene ook is weggebleven en we die niet meer hebben gezien,opzich ook jammer.En zo denk ik toch dat t.n.m. uiteindelijk uitelkaar zal vallen.Mits er gewoon niks veranderd qua mentaliteit bij bepaalde mensen,de een heeft langere tenen als een ander.Maar ik ben weer door aan het draven,en ik zou zo een pagina gevuld krijgen denk ik wel.Maar tis goed geweest.Ik wens iedereen fijne feestdagen en een goed uiteinde.Ben vanaf maandag lekkel 7 dagen op vakantie dus zie jullie ff niet :) .Enne ik wil met me uitspraak hier niemand aanvallen or whatever is gewoon ff het een en ander wat ik ff kwijt wilde naar aanlijding van andere posts

mensen greetz and see ya all
NEXT YEAR
marco

o ja helemaal vergeten het grieken gister was super.Heel lekkel gegeten,de sfeer was zekers COOL :smoke:.we hebben ons lekkel volgepropt met de lekelste dingen.Bij deze michel vos en pat bedankt voor de leuke avondt (Y) :lol: :lol: :p ,

greetz marc
Michel S.
Contacteer:

marco schreef:o ja helemaal vergeten het grieken gister was super.Heel lekkel gegeten,de sfeer was zekers COOL :smoke:.we hebben ons lekkel volgepropt met de lekelste dingen.Bij deze michel vos en pat bedankt voor de leuke avondt (Y) :lol: :lol: :p ,

greetz marc
no no no, thank you guys :)
limburgio

hellow

zou er iemand van jullie deze avond naar hasselt komen? het is rond 8u te doen aan de macdonalds in Hasselt, is vlak bij de afrit!

groetjes en misschien tot straks
Riël
Über-Spammer

Graag, maar moet werken straks ... :(:(
Riël
Über-Spammer

Voor de laatste van het jaar, iemand zin om maandag de 29ste nog met wat warme choco en oliebollen het jaar af te sluiten? :) We hebben nog geen goeie-roetsj-wensen gedaan afgelopen keren ;)
voske

Riël schreef:
neej, sorry denk nie dat ik kom ff wat andere dingen aan mijn hoofd en moet dan ook waarschijnlijk werken...
Egid
Contacteer:

Wie o wie kan me helpen met het verlagen van een Renault 4???
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Rob

wilco blue schreef:TNM heerser van de geusselt.
TNM for ever :worship:
Zo mag ik het horen Wilco!

En jongens en meisjes :wink: laten we nu maar geen groepjes vormen, ieder is toch gelijk? We zijn toch allemaal geen Golf rijders :D (Tja Alex, maar snel verkopen he jong :wink: ) Laten we alle stress achter ons volgend jaar oke? Dat jullie maar mooie dingen van de kerstman mogen krijgen, en niet je handen eraf knalt met nieuwjaar!

Ieder een Prettige Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar.
wilco blue

He mensen de beste wensen en een goed uiteinde en vos ja shit happens maar je hebt geleerd en nu zal het je geen 2 de keer meer gebeuren.En de 29ste weet je wat riel dan kom ik naar de geusselt wel in een lupo maar ik zal erzijn.dus mensen tot de 29ste of volgend jaar

ADIOS BOYYO'S
Marcel J.

wilco blue schreef:En de 29ste kom ik naar de geusselt wel in een lupo
Hey Wilco ken ook met mij mee rijden :D

FIJN DAAG EN UN GOOD 2004 :biertjuh:

btw: weet iemand warom mijn autootje het niet fijn vind om te starten als het koud is?!?!? Accu en startmotor zijn prima, maar duurt toch zeker een paar(veel :evil: ) keer voordatie het doet. Slaat gewoon niet aan :evil:
Rob.H

Wie heeft er maandag of dinsdag tijd om samen met mij naar utrecht te gaan naar de clio kijken?
Ik denk dat ik maandag ook wel ff tijd kan maken voor een TNM nieuwjaars editie.
Ik wens iedereen die maandag verhindert is alvast prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!! :lol: :lol: :lol:
wilco blue

marcel dan rij ik met jou op my men. hoelaat eigenlijk mensen ?
Gesloten