Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Michel S.
Contacteer:

Okee. Heb even gekeken naar de prijzen.

bowlingbaan is afhankelijk van de de tijd en datum. Maar het is maximaal 18.50 per baan per uur.
Zelf zou ik aanraden om met groepjes van 3, maximaal 4 een baan te pakken. Anders gooi je in een uur 3 ballen. Ook niet echt gezellig.

De kosten van het restaurant zijn 18.95 per persoon. Dit is dus voor onbeperkt eten. Drinken en eventueel ijs achteraf zit hier echter niet bij.

Als er mensen zijn die zeggen van, ik wil helemaal unlimited, dat kan ook.
Dan zou ik aanraden om bevoorbeeld te gaan naar het rembrandshuis. Dan zijn de kosten 25 euro per persoon, maar dan heb je unlimited eten, drinken en toetjes zoals ijs, pudding enz enz.

Verschil tussen de restaurant zijn voornamelijk de manier van klaar maken.
Bij gonzales heb je per 8 personen een eigen BBQ in het midden van de tafel.
Bij het rembrandshuis heb je een grote gril/BBQ in het restaurant waar je je eten kunt maken.

Voordeel van gonzales: Je kunt samen aan je eigen BBQ zitten omringd door wacko's van TNM.
Nadeel: drinken en ijs betaal je extra. De BBQ gaat na 2,5 uur uit.

Wat zit in het menu van gonzales:
Soep vooraf
8 of 10 soorten vlees(weet het niet meer zeker)
ruime keuze uit salades en fruit
Diversen soorten groenten voor op je spies.

Het rembrandshuis:
Voordeel: All in. Je betaalt een iets hoger bedrag, en dat was het dan ook. Je mag 5,5 uur blijven. Dus je kunt je 5,5 uur vol vreten en vol zuipen.
Meer keuze betreft eten.
Nadeel: Je moet je eten maken op een gezamelijke grill/bbq. Dit kan betekenen dat je in de rij moet staan. Het is een stukje verder weg.

Het menu van het rembrandshuis:
Drinken:
Er is keuze uit 4 soorten bier van de tap(zelf tappen heren en dames), 3 soorten wijn en 15 verschillende soorten frisdrank. En uiteraard ook koffie en THEE Marcel :p
Daarbij zijn er 2 soorten soep, 15 verschillende soorten vlees, 6 soorten vis, 5 soorten warme bijgerechten, 3 soorten vegetarisch voedsel en nog een 5 soorten desserts.
Klik hier voor het complete menu

Aangezien hier alle drank gratis is(en daarmee bedoel ik ook de alcoholische dranken) zullen er ook mensen zijn die graag wel een avondje ervan willen maken. Ook bij gonzales is dit mogelijk, maar is het iets prijziger voor die personen.

Ik drink zelf niet die avond, dus ik wil best voor Bob spelen. Dus wanneer er meerdere mensen zijn die graag willen drinken, of zich als Bob willen aandragen, dan kunnen we hiermee rekening houden.

Dus laat horen mensjes.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Marcel J.

@marco: der zit toch geen bloed aan de luxaflex hè :D

@michel: goed bezig man (Y) mij maakt nie uit, kheb wel lichte voorkeur voor Gonzales :D en na het eten stap ik echt niet meer bij jou in de auto :wink: :worship:
marco

ik zou het gewoon bij gonzales houden,hoort zich leuk aan,en je kunt met 8 man om een bbq hangen.Heb niet echt zin om in een rij te gaan staan om vervolgens dan ook nog me eten te gaan klaarmaken .
maar laat de rest zich ook maar ff leeg spugen :D
Bram (vospower)

sluit ik me bij aan (Y) . Trouwens dat zuipen zal niet zo belangrijk zijn want de meest rijden toch zelf denk ik zo?!?
marco

kom op mensen geef eens een mening,en zeg eens of jullie meegaan ja of te nee

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Uhm eten en wilco dat hoort bij elkaar dus ik kom ook
Marcel J.

Toch zou het leuk zijn als er meer dan vier en een halve persoon zouden gaan :wink:
Michel S.
Contacteer:

Ja, niet allemaal tegelijk.

Ik ga dus ook mee. Waarschijnlijk kom ik alleen, tenzij iemand met mij mee gaat :lol:

De reden waarom ik en gonzales En rembrandshuis er neer heb gezet is omdat er dan keuze is.Of in iedergeval de illusie van keuze. Maar aangezien alles al gebeurd is, is er eigenlijk geen keuze. Ik heb ik nu teveel matrix gekeken :P

Maar komop mensen. Ja/nee en je voorkeur van restaurant als je meegaat.

Tot nu toe de lijst:

Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S. en ......?? Even chicolata zoeken :p
Luc en Lilian

Dat is het tot nu toe.
Weet niet hoe jullie ertegenover staan, maar ik wilde het niet op de donderdag doen. Omdat bijna iedereen de dag erna moet werken en sommige van ons het probleem hebben met de koopavond. Ik stel voor om het zaterdag te houden.
Wilde over een dikke week eens kijken hoeveel aanmeldingen we ongeveer hebben en dan eens bellen wanneer we terecht zouden kunnen. Dan post ik de data en dan even kijken wat het beste uitkomt voor de meerderheid.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Patrick

ik wil wel mee,moet ff kijken voor een sponsor,lijkt mij dat zo'n avond niet zonder de pat kan :D
feestmuts eersteklas hoort erbij te zijn,ff kijken hoe het loopt,ken het geld niet toveren maar zal er alles aan doen om wel mee te kunnen,dus count me in zover als ik dat nu zo kan beoordelen mag dat wel gaan lukken(hoop ik).
en ja voordat iemand er iets over zegt,ik doe nette kleren aan en ik zal me scheren en me haren kammen bla bla bla,voordat mensen zich bij voorbaat voor me hoeven te gaan schamen :lol: hihihi
tja of ik zelf rij weet ik niet,liever niet eigenlijk waarom,tja kan altijd verassend uitpakken met mij en als ik iets op heb ben ik nog leuker hahaha.
en voor diegene die mij niet zo leuk vinden zoals ik dat wel van mezelf vindt...........DIE HEEFT PECH WHAHAHAHAHAHA :smoke:

groet pat
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

[quote="MJ"]
MArcel & auto

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
marco

uhm een vraagje aan patrick b,,heb jij nog gekeken voor die klemmetjes ????.Je zou me nog wat alten weten ,,weet je nog??????

greetz marco
Marcel J.

patrick 21TURBO schreef: en ja voordat iemand er iets over zegt,ik doe nette kleren aan en ik zal me scheren en me haren kammen bla bla bla
Douchen?! :D
maurice

Is er toevallig nog iemand aanwezig die mij vanavond of morgen(ochtend) aan wat ophangmeuk kan helpen. Dit voor de skirts en wielkastverbreders van de 5 phase 2.
Ik zou er erg mee geholpen zijn.
marco

hmmm je bedoelt die klemmetjes he.ff kijken of wilco morgenvroeg tijd heeft , dan kijken we ff
maurice

zou echt heel relaxed zijn.

Ik heb mn nr naar jou en wilco ge-pmed.

Alvast bedankt.
Patrick

marco schreef:uhm een vraagje aan patrick b,,heb jij nog gekeken voor die klemmetjes ????.Je zou me nog wat alten weten ,,weet je nog??????

greetz marco
sorry sorry sorry sorry sorry sorry,je hebt gelijk ik wist dat me er iets door geschoten was,verdomme : :(
khad het je nog zo beloofd ff te kijken :@
shame on me,is het nog gelukt,heb je nog iets gedaan eraan of kan ik je nog van dienst zijn ermee.
nogmaals excuus,teeveel in die pan van me,hersensellen hebben konstant ruzie.
ik hoor het wel,btw mooie bak man voor die cente,is absoluut geen miskoop :wink:
ik fiets wel ff bij je langs kee,groet pat.
Patrick

MJ schreef:
patrick 21TURBO schreef: en ja voordat iemand er iets over zegt,ik doe nette kleren aan en ik zal me scheren en me haren kammen bla bla bla
Douchen?! :D

ja en nog es ff stevig aan me stok rijten onder de douche hahahaha
marco

patrick is al goed boy,no problemo.We hebben besloten om het neon volgende week eronder te leggen.Hopelijk dat het dan wel allemaal goed gaat en het er eindelijk onder komt te zitten,zodat ik ook eens het effect kan zien van me neon.Zit echt op hete kolen om het te zien.En om het dan natuurlijk te showen op de t.n.m :D

greetz and see ya
Marcel J.

marco schreef:We hebben besloten om het neon volgende week eronder te leggen.Hopelijk dat het dan wel allemaal goed gaat en het er eindelijk onder komt te zitten
He zeg nog eens wat van mijn 21T, maar 4 tlbalken onder een auto hangen kost tegenwoordig al 2 maanden :p

@Patrick: zo te horen kom jij heel ontspannen eten :lol: :lol:
Patrick

marco schreef:patrick is al goed boy,no problemo.We hebben besloten om het neon volgende week eronder te leggen.Hopelijk dat het dan wel allemaal goed gaat en het er eindelijk onder komt te zitten,zodat ik ook eens het effect kan zien van me neon.Zit echt op hete kolen om het te zien.En om het dan natuurlijk te showen op de t.n.m :D

greetz and see ya
okee dan man,ik hoop dat het volgende week wel mag lukken voor je,ik ben ook benieuwd hoe dat er uit gaat zien :D

@mj:ja ik kom heel ontspannen eten,zeker weteteteteten hahahhahaa.
voske

@michel: vanavond destickering??? la me ff wat weten?? heb je un goede föhn?

groetjes
Ollie

voske schreef:@michel: vanavond destickering??? la me ff wat weten?? heb je un goede föhn?

groetjes
Nee man, Michel heeft wat anders te doen vanavond :wink:
Marcel J.

Michel S. schreef:Okee. Heb even gekeken naar de prijzen.

bowlingbaan is afhankelijk van de de tijd en datum. Maar het is maximaal 18.50 per baan per uur.
Zelf zou ik aanraden om met groepjes van 3, maximaal 4 een baan te pakken. Anders gooi je in een uur 3 ballen. Ook niet echt gezellig.

De kosten van het restaurant zijn 18.95 per persoon. Dit is dus voor onbeperkt eten. Drinken en eventueel ijs achteraf zit hier echter niet bij.

Als er mensen zijn die zeggen van, ik wil helemaal unlimited, dat kan ook.
Dan zou ik aanraden om bevoorbeeld te gaan naar het rembrandshuis. Dan zijn de kosten 25 euro per persoon, maar dan heb je unlimited eten, drinken en toetjes zoals ijs, pudding enz enz.

Verschil tussen de restaurant zijn voornamelijk de manier van klaar maken.
Bij gonzales heb je per 8 personen een eigen BBQ in het midden van de tafel.
Bij het rembrandshuis heb je een grote gril/BBQ in het restaurant waar je je eten kunt maken.

Voordeel van gonzales: Je kunt samen aan je eigen BBQ zitten omringd door wacko's van TNM.
Nadeel: drinken en ijs betaal je extra. De BBQ gaat na 2,5 uur uit.

Wat zit in het menu van gonzales:
Soep vooraf
8 of 10 soorten vlees(weet het niet meer zeker)
ruime keuze uit salades en fruit
Diversen soorten groenten voor op je spies.

Het rembrandshuis:
Voordeel: All in. Je betaalt een iets hoger bedrag, en dat was het dan ook. Je mag 5,5 uur blijven. Dus je kunt je 5,5 uur vol vreten en vol zuipen.
Meer keuze betreft eten.
Nadeel: Je moet je eten maken op een gezamelijke grill/bbq. Dit kan betekenen dat je in de rij moet staan. Het is een stukje verder weg.

Het menu van het rembrandshuis:
Drinken:
Er is keuze uit 4 soorten bier van de tap(zelf tappen heren en dames), 3 soorten wijn en 15 verschillende soorten frisdrank. En uiteraard ook koffie en THEE Marcel :p
Daarbij zijn er 2 soorten soep, 15 verschillende soorten vlees, 6 soorten vis, 5 soorten warme bijgerechten, 3 soorten vegetarisch voedsel en nog een 5 soorten desserts.
Klik hier voor het complete menu

Aangezien hier alle drank gratis is(en daarmee bedoel ik ook de alcoholische dranken) zullen er ook mensen zijn die graag wel een avondje ervan willen maken. Ook bij gonzales is dit mogelijk, maar is het iets prijziger voor die personen.

Ik drink zelf niet die avond, dus ik wil best voor Bob spelen. Dus wanneer er meerdere mensen zijn die graag willen drinken, of zich als Bob willen aandragen, dan kunnen we hiermee rekening houden.

Dus laat horen mensjes.
Ollie

Goed idd om het ff aan te halen

Ik ben in principe overal voor in, zo'n gezellige avond wil ik zeker weten niet missen. Uiteraard is voor deze Brunssummer (en meer mensen van TNM) het Rembrandshuis dichterbij en op zogenaamde kruipafstand :D Maar dat is voor mij geen must, maakt mij niet zoveel uit hoe wat en waar.
Natuurlijk is wel de datum van belang, aangezien ik een nogal drukbezet rooster heb voor de komende tijd. Niet dat ik belangrijk ben ofzo, maar toch :lol:
Ik vind het in ieder geval een super initiatief en het gaat zeker weten gezellig worden om zo ons jaar af te sluiten! Misschien een idee om het op de terugweg van de ALV te doen ofzo?
Michel S.
Contacteer:

Ollie schreef:Goed idd om het ff aan te halen

Ik ben in principe overal voor in, zo'n gezellige avond wil ik zeker weten niet missen. Uiteraard is voor deze Brunssummer (en meer mensen van TNM) het Rembrandshuis dichterbij en op zogenaamde kruipafstand :D Maar dat is voor mij geen must, maakt mij niet zoveel uit hoe wat en waar.
Natuurlijk is wel de datum van belang, aangezien ik een nogal drukbezet rooster heb voor de komende tijd. Niet dat ik belangrijk ben ofzo, maar toch :lol:
Ik vind het in ieder geval een super initiatief en het gaat zeker weten gezellig worden om zo ons jaar af te sluiten! Misschien een idee om het op de terugweg van de ALV te doen ofzo?
Voor de datum te prikken, of in ieder geval een aantal mogelijke data neer te zetten, heb ik een nummer nodig van hoeveel mensen meegaan. Anders kan ik slechts vragen of er plaats is als ik niet weet hoeveel mensen meegaan.

Maar zoals het uitziet, is de rest saai. :p
Of wil gewoon niet met ons gezien worden buiten TNM

Dus komop mensen. Ook als je niet mee gaat, zeg dat dan even.
Ollie

Lijst:
Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver

Patrick L?
Patrick B?
Bram?
Noud?
Riel?
Rob?
Dennis?
Alex?
Egid?

Wie ben ik vergeten???
Patrick L.

Ollie schreef:Lijst:
Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L

Patrick B?
Bram?
Noud?
Riel?
Rob?
Dennis?
Alex?
Egid?

Wie ben ik vergeten???
afhankelijk van de datum ga ik ook mee, waarheen boeit me niet, remabrandhuis ken ik , is wel ok, Spaubeek ken ik niet , dus lijkt me wel een mooie uitdaging :D
geen idee om eerst te gaan karten, ipv bowlingballen gooien?
Bram (vospower)

Patrick L. schreef:
Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram

Patrick B?
Noud?
Riel?
Rob?
Dennis?
Alex?
Egid?

Wie ben ik vergeten???

Moontje?!? :lol:
Riël
Über-Spammer

Karten is natuurlijk aantrekkelijker dan bowlen. Bah, dat sucks echt :) Ik wil zeker mee, alleen kan ik in het weekend niet (behalve na de alv) ivm werk ... dus laat maar een datum komen, dan horen jullie 't wel!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

mensen ff voor alle duidelijkheid, het is dus ook de bedoeling dat de vrouwkes meegaan.In zovere zij dat willen dan.En dan vindt ik bowlen toch een beter idee dan karten.Ben zelf ook niet zo een kart fan,kan het ook aan liggen :D .maar we zien wel waar het schip strand,graag van iedereen zijn ideeen hierover.En als het vrouwtje meegaat zet dat dan a.u.b. ff erbij

greetz marco
Marcel J.

Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B

Noud?
Riel?
Rob?
Dennis?
Alex?
Egid?
Ger?

Wie ben ik vergeten???
we zullen het er anders donderdag eens over hebben?! er zijn een aantal mensen die nooit op internet komen.

@pat/iedereen: karten is ook leuk 8) maar of het verstandig is :D :lol: (daarna nog in de auto stappen :p )
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Michel S. schreef:Dus komop mensen. Ook als je niet mee gaat, zeg dat dan even.
Ik ga niet mee :p :p

Gr.Frits
voske

voske schreef:@michel: vanavond destickering??? la me ff wat weten?? heb je un goede föhn?

groetjes
????????

over de afsluiting lijkt me un leuk idee moet alleen even de datum weten als het in het weekend is zodat ik dan vrij kan vragen (krijgen?).
Marcel J.

Frits schreef:
Michel S. schreef:Dus komop mensen. Ook als je niet mee gaat, zeg dat dan even.
Ik ga niet mee :p :p

Gr.Frits
g%dver$o@@e zullen we het dan maar afblazen :@
Rob

Marco en Carla
Wilco
Marcel
Danny
Michel S.
Luc en Lilian
Oliver
Patrick L
Bram
Patrick B
Rob en Femke

Noud?
Riel?
Dennis?
Alex?
Egid?
Ger?

Wie ben ik vergeten???
[/quote]

we zullen het er anders donderdag eens over hebben?! er zijn een aantal mensen die nooit op internet komen.

@pat/iedereen: karten is ook leuk 8) maar of het verstandig is :D :lol: (daarna nog in de auto stappen :p )[/quote]

Na zeer goede herinnerringen te hebben aan vorig jaar, doe ik ook weer mee (alleen dit jaar wel de auto niet foutparkeren he ;))
Ik ben persoonlijk voor Gonzales (waar dit ook mogen liggen)ivm de BBQ plek voor jou alleen ipv ergens anders in de zaal. Kijg je toch dat dr altijd mensen weg zijn. Maar dat Bowlen... Ik gaat liever karten.
Gesloten