bowlingbaan is afhankelijk van de de tijd en datum. Maar het is maximaal 18.50 per baan per uur.
Zelf zou ik aanraden om met groepjes van 3, maximaal 4 een baan te pakken. Anders gooi je in een uur 3 ballen. Ook niet echt gezellig.
De kosten van het restaurant zijn 18.95 per persoon. Dit is dus voor onbeperkt eten. Drinken en eventueel ijs achteraf zit hier echter niet bij.
Als er mensen zijn die zeggen van, ik wil helemaal unlimited, dat kan ook.
Dan zou ik aanraden om bevoorbeeld te gaan naar het rembrandshuis. Dan zijn de kosten 25 euro per persoon, maar dan heb je unlimited eten, drinken en toetjes zoals ijs, pudding enz enz.
Verschil tussen de restaurant zijn voornamelijk de manier van klaar maken.
Bij gonzales heb je per 8 personen een eigen BBQ in het midden van de tafel.
Bij het rembrandshuis heb je een grote gril/BBQ in het restaurant waar je je eten kunt maken.
Voordeel van gonzales: Je kunt samen aan je eigen BBQ zitten omringd door wacko's van TNM.
Nadeel: drinken en ijs betaal je extra. De BBQ gaat na 2,5 uur uit.
Wat zit in het menu van gonzales:
Soep vooraf
8 of 10 soorten vlees(weet het niet meer zeker)
ruime keuze uit salades en fruit
Diversen soorten groenten voor op je spies.
Het rembrandshuis:
Voordeel: All in. Je betaalt een iets hoger bedrag, en dat was het dan ook. Je mag 5,5 uur blijven. Dus je kunt je 5,5 uur vol vreten en vol zuipen.
Meer keuze betreft eten.
Nadeel: Je moet je eten maken op een gezamelijke grill/bbq. Dit kan betekenen dat je in de rij moet staan. Het is een stukje verder weg.
Het menu van het rembrandshuis:
Drinken:
Er is keuze uit 4 soorten bier van de tap(zelf tappen heren en dames), 3 soorten wijn en 15 verschillende soorten frisdrank. En uiteraard ook koffie en THEE Marcel

Daarbij zijn er 2 soorten soep, 15 verschillende soorten vlees, 6 soorten vis, 5 soorten warme bijgerechten, 3 soorten vegetarisch voedsel en nog een 5 soorten desserts.
Klik hier voor het complete menu
Aangezien hier alle drank gratis is(en daarmee bedoel ik ook de alcoholische dranken) zullen er ook mensen zijn die graag wel een avondje ervan willen maken. Ook bij gonzales is dit mogelijk, maar is het iets prijziger voor die personen.
Ik drink zelf niet die avond, dus ik wil best voor Bob spelen. Dus wanneer er meerdere mensen zijn die graag willen drinken, of zich als Bob willen aandragen, dan kunnen we hiermee rekening houden.
Dus laat horen mensjes.