Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Michel S.
Contacteer:

Riël schreef:
MJ schreef:Laten we tevreden zijn met wat we hebben, je komt altijd wel een snellere tegen en het geld wat dat kost....tis mij iig niet echt waard... :D

maar 300pk :p :worship: kan dat ook uit een 21 blokje? Kosda?

En ik ben idd erûg benieuwd naar Wilco's blokje (Y)
Bij mij kost 't nooit veel ;)
Verkoop jij dan lucht pk's?

300 Pk is mogelijk met een 21T. Maar dat kost toch wel flink wat knaken. Plus zoals al werdt aangegeven in andere topics. Hoger als 230 pk, dan moet je echt eerst geld gaan pompen in remmerij, onderstel en aandrijving. Anders moet je het zo gaan doen dat je bepaalde stages gaat maken. Dat je in de 1, 2, en de 3 verschillende vermogens hebt. Zodat je niet de eerst 3 minuten staat de roken en te schreeuwen om tractie.

Anders even sparen en zoeken naar een sper.

Maar ik geloof dat menno een link heeft naar een site met een 21T welke geniet van 650 pk ofzo. Dus je kunt wel iets verder dan 300 pk.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Patrick

MJ schreef:
@patrick: heb je hem al?

ja :D
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

zeg riel met je grote mond,de boel opschroeven kan ik ook maar hou de boel eens heel dan praten we verder met je mijn pk's kosten niet veel bij mij.
maar jij bent er zo op gebrand om een 21t langs te gaan,maar moet je wel de nodige modificaties voor doen.
ik hoop niet dat ik het komend jaar geld over ga hebben want dan hebben jullie allemaal pech hihihi.

veel succes met jullie projectjes ik hoop op goede resultaten :wink:

ps wees maar niet bang dat ik geld ga over hebben,ik heb tot nu toe nog veel te weinig :wink:
Patrick

[quote="Michel S."]

zou mij iemand es willen uitleggen wat dat sper inhoudt,wat is het verschil met het gewone van nu,ik zou daar graag meer van weten,

groet pat
gille
Contacteer:

ik eet GTT-kes voor ontbijt,dus een imprezza gaat er als lunch wel in :smoke: :smoke:
Patrick

nou ff een verhaaltje van mijn dag vandaag:

vanochtend opgestaan en alles gereedgemaakt om mee te nemen zoals tools ed om veerpoten te monteren.
op naar utrecht en dat is godverdomme een klote eind als je maar 80 ken rijden,en zeker als je dus sneller gewend bent :lol:
aangekomen bij locatie waar de 21 staat,mooi fijn in een zeecontainer haha,leuk hihihi.
het was dus wel een werkje om eerst de veerpoten eronder te krijgen daar alles bij elkaar gezocht moest worden om em kompleet te maken,boutjes moertjes alles moest gevonden worden.
maar ik mag henk en zijn maat hartelijk bedanken voor de hulp het is allemaal mooi op de auto kar terecht gekomen.

dus weer dat hele klote stuk terug,fijn fijn fijn NOT wat haat ik rustig rijden :@

maar annyway ben heelhuids thuis met een zo goed als komplete 21t die toevallig precies dezelfde kleur heeft als de mijne en er zijn heel wat delen die zo omgezet kunnen worden.
deuren zijn in perfecte staat evenals kofferklep en interieur,alleen de deurpanelen zijn niet zo denderend dus ik zal nog naar goeie moeten zoeken.
maar goed al met al heb ik dus aardig wat sjit als reserve en eventueel om in de verkoop te doen.
ben blij dat ik em heb en ga de komende week(ken)dus kijken dat ik em helemaal strip en mooi in mootjes hak daar ik dus ook plaatwerk ga nodig hebben.

eind goed al goed,niet gepakt op rijden zonder rijbewijs hahaha.

geen mooi verhaal maar wel een 21t voor mij erbij :D

groeten pat.
gille
Contacteer:

@ Pat heb ik in perfekte staat voor je liggen deurpanelen
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:zeg riel met je grote mond,de boel opschroeven kan ik ook maar hou de boel eens heel dan praten we verder met je mijn pk's kosten niet veel bij mij.
maar jij bent er zo op gebrand om een 21t langs te gaan,maar moet je wel de nodige modificaties voor doen.
ik hoop niet dat ik het komend jaar geld over ga hebben want dan hebben jullie allemaal pech hihihi.

veel succes met jullie projectjes ik hoop op goede resultaten :wink:

ps wees maar niet bang dat ik geld ga over hebben,ik heb tot nu toe nog veel te weinig :wink:
:s

Dat bedoel ik niet met niet veel geld. Vele wegen leiden naar rome. En ik schroef de 'boel' niet zomaar op, mijn gtt loopt nog altijd als een zonnetje, het mankement dat ik bij dag 1 van de auto al had zit er nog steeds: rookt een beetje. Ik ben dit beu en ga hem zelf goed onder handen nemen, ik heb nu de plaats, faciliteit en spullen het zelf te doen. Wat centen ontbreken, vandaar de GTL even, maar dat gaat echt niet in de 1000den euro's lopen.
Wat heb ik tot de beschikking:
Plaatstrips/plaatwerk, lasapparaat, werkplaats, kingsize intercooler, slangen, nieuwe radiateur, een set :worship: velgen, 4 injectors, een hoop werk, een berg informatie en een winter en een zomer :p
En ik wil net als wilco een blok dat 5jaar easy loopt en verrekte snel is. Wish me luck. Heb toch nooit een grote mond gehad of wel?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

Succes met je 21-ers Pat, was die van jouw dan zo slecht dat je er een donor bij hebt moeten kopen?

Gistermiddag bijna mijn Clio een stukje kleiner gereden, scheelde niet veel of de achterlant was weg. Ik reed vanuit de Beatrixhaven en wilde linksaf richting Bung nemen, dus ik draai de bocht in bij een normale snelheid, voel ik em achter compleet uitbreken, ik denk oeps, voor ik het wist stond de Clio met mijn neus naar de andere kant, een zwieper van 90graden met naast me een lantaarnpaal, oef :( ! FF schrikken als je er niet op voorbereid bent.
later op de middag naar het Mecc geweest draai ik bij het ziekenhuis de bocht in, gaat ie achter weer glijden, nu had ik em wel onder controle. Dus ik ga maar eens kijken voor nieuwe banden deze week......
Ollie

@ Patrick L: Damn...zo slecht kunnen die banden toch nooit zijn man. Gelukkig niks gebeurd (Y)

@ Patrick 21T: Ja, vertel eens wat meer man, volgens mij heb ik wat gemist donderdag. Krijg je als je altijd zo laat komt :(

Er wordt hier in ieder geval goed gegooid met plannen voor de toekomst van onze autootjes :D Beetje onderlinge competitie is nooit weg :wink:
Bram (vospower)

He ollie waarom staat er onder je avatar 2x clio 16v? :s
Marcel B.

Omdat et een nieuwe feature is die blijkbaar is ingebouwd :worship:

Nu hoef je het er zelf niet meer in te zetten :D
Don't walk the grass... smoke it
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Marcel B. schreef:Omdat et een nieuwe feature is die blijkbaar is ingebouwd :worship:

Nu hoef je het er zelf niet meer in te zetten :D
8)
Bram (vospower)

AHA! :) helaas heeft ie er geen 2
Riël
Über-Spammer

En patrick l, geinteresseerde voor je clio?
Patrick L.

Riël schreef:En patrick l, geinteresseerde voor je clio?
Belde net iemand uit sittard, student van de hoge school, zou straks komen kijken, maar die komt denk ik toch niet, heeft ie toch geen geld voor...

Morgen komen er 2 nieuwe banden op , Potenza`s :D , toch wat veiliger rijden met die nattigheid
Marcel J.

Michel S. schreef: Bij mij kost 't nooit veel ;)
Verkoop jij dan lucht pk's?

300 Pk is mogelijk met een 21T. Maar dat kost toch wel flink wat knaken. Plus zoals al werdt aangegeven in andere topics. Hoger als 230 pk, dan moet je echt eerst geld gaan pompen in remmerij, onderstel en aandrijving. Anders moet je het zo gaan doen dat je bepaalde stages gaat maken. Dat je in de 1, 2, en de 3 verschillende vermogens hebt. Zodat je niet de eerst 3 minuten staat de roken en te schreeuwen om tractie.

Maar ik geloof dat menno een link heeft naar een site met een 21T welke geniet van 650 pk ofzo. Dus je kunt wel iets verder dan 300 pk.[/quote]

:lol: :lol: :lol: denk je nou echt dat ik dat we serieus zijn? Kwil best zoveel pk's hebben daarnie van, maar laten we hem eerste eens aan het lopen krijgen(lastig genoeg :( )....is dat gelukt wil kwel de standaard dingen veranderen :D en als ik der tegen aanloop bepaalde spullen kopen/cq maken :smoke:

en als de 21 loopt dan is de vijf aan de beurt :p :p kdenk dat ik dan wel door mijn geld heen ben hoor :wink: >-)

@Patrick: Kan ik eens komen kijken?

@Pat: twas toch niet nat ofzo? effe kijken of alles nog wel vast zit...
Patrick L.

quote]
@Pat: twas toch niet nat ofzo? effe kijken of alles nog wel vast zit...[/quote]

niet nat?? het heeft gisteren de hele dag geregend...
en wat zou er dan niet vast zitten???
ik geef de schuld aan die oude banden......zijn gewoon op.
Bram (vospower)

Wat kosten een setje 2 potenza's patrick? 195-45-15?
Marcel J.

Patrick L. schreef:niet nat?? het heeft gisteren de hele dag geregend...
en wat zou er dan niet vast zitten???
ik geef de schuld aan die oude banden......zijn gewoon op.
Sorry kdacht dat het over zaterdag ging? en kdacht dat het toen niet regende :D (S) en toen bij mij de schokbrekker afbrak kregen we nogal al een zwieper :(

maar aangezien het idd regende enz zitten we weer eens onzin te ouwhoeren (F)
Riël
Über-Spammer

Vospower schreef:Wat kosten een setje 2 potenza's patrick? 195-45-15?
83,10 euro incl. verzenden bij autobandenmarkt
Patrick L.

Vospower schreef:Wat kosten een setje 2 potenza's patrick? 195-45-15?
weet ik niet , ik heb 195-50-15ers voor de Clio die zijn 60euro icl. alles p.st.

Autobandenmarkt.nl is niet de altijd de goedkooptste, kunt beter de goudengids pakken en een paar bandenboeren in de regio bellen. bij die site kosten mijn banden ook 60euro, maar moeten nog gebalanceerd worden en de oude banden moeten ook afgevoerd worden, en dan ben je met die site eigenlijk nog duurder uit.
Bram (vospower)

Dat valt best mee :)
Rob

Ik heb voor de Bleu sport rijders nog een leuke (franse) site, waarom de Bleu sport eigenlijk niet Bleu sport heet, maar naar een of andere Fransoos (Alain Orielle) is genoemd. Details he ;) http://weaky.free.fr/dossiers/gtt/GTT_Oreille.htm

Ach ja, en over het snelste blokje... Als ik ooit mijn deuren gespoten heb, en geld over... Zal ik nog altijd niet het snelste zijn :lol:

Pat L -> Heb ik ook gehad dat ik in eens achterstevoren stond, is wel ff schrikken he :D
Patrick

Riël schreef: Heb toch nooit een grote mond gehad of wel?
nee man,was een beetje een steek onder water zo.
ik gun ierdereen op zijn manier zijn plezier in het sleutelen,de manier van het sneller maken en verder vindt ik gewoon alles leuk op die manieren hoe iedereen het doet.
mij maakt het allemaal niks uit en ieder zijn eigen manier maakt het ook leuk om erover te vertellen wat voor ideeen de een heeft ten opzichte van de ander om iets te doen.
en soms is het puur financieele noodzaak dat je behoorlijk moet zoeken naar alternatieven en dat maakt het allemaal juist zo leuk.
neem mij niet te serieus als ik me zo uitlaat,is mijn manier van uitdrukken cq lichtelijk proveceren om een reactie uit te lokken,maar we houden het leuk.

en ja ik wens jouw riel zekers evenveel succes in het sleutelwerk en een goede afronding met hopelijk een positief resultaat,net zoals ik dat iedereen altijd toewens.
wat ik mezelf gun gun ik een ander ook,plezier in het sleutelen,en niet al teveel probs.

dit was brandpunt goedenavond,

de groenten en tot sinas pat.
Patrick

[quote="Patrick L."]Succes met je 21-ers Pat, was die van jouw dan zo slecht dat je er een donor bij hebt moeten kopen?

nee boyke,er zijn wat dingetjes die wel vervangen of vernieuwd mogen worden daar ze of versleten of beschadigd zijn.
ik had een advertentie gezet een tijd geleden met versnellingsbak gevraagd en was dat helemaal vergeten tot ik een reaktie erop kreeg dat ik een bak kon kopen voor 50 euro.
moest em wel nog zelf uitbouwen of helemaal meenemen.
ik heb daarop de vraag gesteld wat de prijs voor het hele geval moest zijn en dat was dus 100 eurie.
dan ga je denken en dat duurt niet lang haha,ik heb dus die hele kar gaan halen met het geluk dat ie dezelfde kleur heeft en bepaalde delen gewoon in betere staat zijn.
zoals iedereen weet heb ik bladerende deurstrips,de lak is eraf aan het gaan en van die kleine dingen wordt ik dus niet goed.
ik hoopte al op goede hele strips om deze in de kleur te kunnen spuiten en dan over te zetten,maar de deuren zijn gewoon helemaal perfect dus zet ik die gewoon om omdat ik die deurpennen toch moet vervangen.twee vliegen in 1 klap dus :)
ja en zoals altijd een knopje hier defect of niet echt meer goed functionerend,rubbertje hier rubbertje daar en jullie weten wat het allemaal kost en een 21t is niet 1 van de goedkoopste om te onderhouden dus ja ik ben wel blij met deze aanwinst eigenlijk.
ik wil net als iedereen toch een mooie en in goeie staat verkerende oude renault rijden en dan is dit 1 van de manieren om te kunnen doen dat het betaalbaar blijft.

dus deze auto wordt totaal uitgekleed en als reserve opgeslagen,en dingen die aan vervanging toe zijn die kan ik nu fijn vervangen.

dus nee zo slecht is ie niet,maar ik moet wel komend jaar de kokers vervangen die zijn niet al te best meer :( maar ja,het zou geen renault zijn als ie niet deed roesten he hahahhaa.
altijd blijven lachen,komt goed allemaal :wink:

keep the faith,keep smiling and pump the money in a renault,en zo duur zijn ze trouwens niet,vrouwen zijn duurder whahahahahahhaa
groeten.
Patrick L.

Belde net iemand uit sittard, student van de hoge school, zou straks komen kijken, maar die komt denk ik toch niet, heeft ie toch geen geld voor
tja gozer is toch geweest, en heeft ff gereden. Is een maat van onze Bram. Was erg geinteresseerd in de 16v, maar moet eerst nog zijn eigen ClioRN verkopen en kijken hoe het met de verzekering uitpakt, dus ben benieuwd. Hopelijk laat ie snel iets weten, Bram hebjij trouwens zijn telnr voor me, pm me maar.
Ollie

Is dat die jongen die een stukje in mijn Clio heeft gereden donderdag? Die hield ook wel van een stukje gasgeven zeg!
Patrick L.

@Pat, dus om een lang verhaal kort te maken :wink: , je hebt een 21Turbo gekocht voor 100euro die je stript om je eigen wagen op te knappen, das een koopje, succes ermee (Y)
Ollie

Maar er rijdt toch niemand zoals Egid...jeetje...wat trapt die een auto af zeg. En het is niet eens zijn eigen auto. W8 maar totdat hij een nieuw 5je heeft, die gaat deze jongen eens lekker afraggen :D
Patrick

Patrick L. schreef:@Pat, dus om een lang verhaal kort te maken :wink: , je hebt een 21Turbo gekocht voor 100euro die je stript om je eigen wagen op te knappen, das een koopje, succes ermee (Y)
zo zou je het ook kunnen zeggen ja :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

leuk een beetje concurentie ja over wat zal ik zeggen .Ik heb ook niet veel maar wat ik heb pomp ik meteen in mijn auto dus daarom moet ik weer andere dingen laten liggen.Maar riel veel succes een concurent vind ik wel wat hebben .
Marcel J.

:lol: :lol: tword wel een beetje een fout topic hier :wink: Kben toch benieuwd hoe iedereen zijn auto uit de winter komt (Y)

iig iedereen weer succes met de verschillende projecten :worship:

@Patrick: wat doe je met het subframe van de 21T? :D
Bram (vospower)

Hoe delete je een post? haha :D
Laatst gewijzigd door Bram (vospower) op di 18 nov 2003 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Bram (vospower)

Patrick L. schreef:
Belde net iemand uit sittard, student van de hoge school, zou straks komen kijken, maar die komt denk ik toch niet, heeft ie toch geen geld voor
tja gozer is toch geweest, en heeft ff gereden. Is een maat van onze Bram. Was erg geinteresseerd in de 16v, maar moet eerst nog zijn eigen ClioRN verkopen en kijken hoe het met de verzekering uitpakt, dus ben benieuwd. Hopelijk laat ie snel iets weten, Bram hebjij trouwens zijn telnr voor me, pm me maar.
Het is idd Rob van de clio. Hij heeft zn RN net 2 weken en is nu al uitgekeken of geil geworden op pat's clio :lol:

@ Pat: PM
@ollie: dat was hem idd
Gesloten