[quote="Patrick L."]Succes met je 21-ers Pat, was die van jouw dan zo slecht dat je er een donor bij hebt moeten kopen?
nee boyke,er zijn wat dingetjes die wel vervangen of vernieuwd mogen worden daar ze of versleten of beschadigd zijn.
ik had een advertentie gezet een tijd geleden met versnellingsbak gevraagd en was dat helemaal vergeten tot ik een reaktie erop kreeg dat ik een bak kon kopen voor 50 euro.
moest em wel nog zelf uitbouwen of helemaal meenemen.
ik heb daarop de vraag gesteld wat de prijs voor het hele geval moest zijn en dat was dus 100 eurie.
dan ga je denken en dat duurt niet lang haha,ik heb dus die hele kar gaan halen met het geluk dat ie dezelfde kleur heeft en bepaalde delen gewoon in betere staat zijn.
zoals iedereen weet heb ik bladerende deurstrips,de lak is eraf aan het gaan en van die kleine dingen wordt ik dus niet goed.
ik hoopte al op goede hele strips om deze in de kleur te kunnen spuiten en dan over te zetten,maar de deuren zijn gewoon helemaal perfect dus zet ik die gewoon om omdat ik die deurpennen toch moet vervangen.twee vliegen in 1 klap dus
ja en zoals altijd een knopje hier defect of niet echt meer goed functionerend,rubbertje hier rubbertje daar en jullie weten wat het allemaal kost en een 21t is niet 1 van de goedkoopste om te onderhouden dus ja ik ben wel blij met deze aanwinst eigenlijk.
ik wil net als iedereen toch een mooie en in goeie staat verkerende oude renault rijden en dan is dit 1 van de manieren om te kunnen doen dat het betaalbaar blijft.
dus deze auto wordt totaal uitgekleed en als reserve opgeslagen,en dingen die aan vervanging toe zijn die kan ik nu fijn vervangen.
dus nee zo slecht is ie niet,maar ik moet wel komend jaar de kokers vervangen die zijn niet al te best meer

maar ja,het zou geen renault zijn als ie niet deed roesten he hahahhaa.
altijd blijven lachen,komt goed allemaal
keep the faith,keep smiling and pump the money in a renault,en zo duur zijn ze trouwens niet,vrouwen zijn duurder whahahahahahhaa
groeten.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87