was bij mij ook zo.Ivo8hoven schreef:Nou mijn GT is afgekeurd......gelukkig op een paar (kleine) dingen..![]()
- Stuurhuis hoes gescheurd
kost 19 eus nieuw. en is in 30 min vervangen.
als de auto meewerkt

was bij mij ook zo.Ivo8hoven schreef:Nou mijn GT is afgekeurd......gelukkig op een paar (kleine) dingen..![]()
- Stuurhuis hoes gescheurd
Wat erop zit moet het ook doen meen ik ? 'Mijn' keurmeester checked echt niet de remleidingen...Tom schreef:pff, dat zijn idd geen grote dingen. Anders gewoon effe mistlampen stekkertje los halen..."die doen het niet".....
Dat klopt ja!Steven schreef:Moet je ze er helemaal uithalen.
De mijne zijn dus wel gechecked, en daar ben ik best blij om, want nu word alles netjes verholpen voordat het te laat zou zijn....Jasper16v schreef:Wat erop zit moet het ook doen meen ik ? 'Mijn' keurmeester checked echt niet de remleidingen...Tom schreef:pff, dat zijn idd geen grote dingen. Anders gewoon effe mistlampen stekkertje los halen..."die doen het niet".....
Nou ja, niet waar ik het doe. Hij zei dat ze erin, maar zonder stekker ook altijd door de steekproef heenkomen, dus waarom zou hij zich zorgen maken? Vervolgens leende hij me een spanband om mijn accu vast de zetten en hij was goedgekeurdSteven schreef:Moet je ze er helemaal uithalen.
maar dat soort dingen zijn idd makkelijk zelf te doen. Kan nooit kwaadIvo8hoven schreef:De mijne zijn dus wel gechecked, en daar ben ik best blij om, want nu word alles netjes verholpen voordat het te laat zou zijn....Jasper16v schreef:Wat erop zit moet het ook doen meen ik ? 'Mijn' keurmeester checked echt niet de remleidingen...Tom schreef:pff, dat zijn idd geen grote dingen. Anders gewoon effe mistlampen stekkertje los halen..."die doen het niet".....
Mijne weigeren altijd een week voor de keuring. Standaard met plakband erover en schakelaar eruit naar de keuringAlleycat schreef:Dat klopt ja!Steven schreef:Moet je ze er helemaal uithalen.
Ik had ze er ook in laten zitten, had het stekkertje los én het lampje eruit...
Maar het mocht niet.
Hebbe...Chris schreef:Dit is hem:Chris schreef:Ik bedoel dan wel de antenne van een Clio Baccara, die is ongeveer de helft korter dan die van de standaard R5 antenne.Martijn *Baccara* schreef:Is die anders dan? Nooit geweten.Chris schreef:Ik heb namelijk de kortere Baccara variant gekocht maar krijg de oude er niet uit..
PLAATJE
Zoals je ziet scheelt dat wel iets.
Tip, spuit er iets van WD40 in/op, altijd makkelijk als je hem nog eens los wilt maken, maar kijk uit voor je ogen!!
Blijft toch een stukje nostalgie wat in ieder renault-hart toch wel zitTom schreef:bij reno vinden sommige het idd wel leuk als ze eens wat snels zien. In Den bosch worden ze ook steeds vriendelijker (ze weten zelfs de code van de williams al uit hun hoofd). Maandag was ik er even voor die stuurkolom en ook effe staan praten met twee van die knakkers. Als ze willen, kunnen ze wel aardig zijn
Zelfde verhaal bij mij, Ik krijg inmiddels zelfs een aardige korting bij Bochane hier....Tom schreef:bij reno vinden sommige het idd wel leuk als ze eens wat snels zien. In Den bosch worden ze ook steeds vriendelijker (ze weten zelfs de code van de williams al uit hun hoofd). Maandag was ik er even voor die stuurkolom en ook effe staan praten met twee van die knakkers. Als ze willen, kunnen ze wel aardig zijn
moet je mijne hebbe?Merijn schreef:Is die witte 5 nu al te koop, Chris?!
Ik ga liever naar Kleine in doesburg.Alleycat schreef:Zelfde verhaal bij mij, Ik krijg inmiddels zelfs een aardige korting bij Bochane hier....
Ze maken toch altijd een praatje omdat ze weten dat ik met die vijfjes bezig ben.