dennisvr's R5GTT Bleu Sport - APK afgekeurd....

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
_Martijn_
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Nou mijn GT is afgekeurd......gelukkig op een paar (kleine) dingen.. :)

- Stuurhuis hoes gescheurd
was bij mij ook zo.
kost 19 eus nieuw. en is in 30 min vervangen.
als de auto meewerkt :)
He! nu is die weer rood.
Ivo
Über-Spammer

Zo zeg, dat klinkt niet verkeerd.... :D
_Martijn_
Contacteer:

boeiend :)
He! nu is die weer rood.
Jasper16v

Tom schreef:pff, dat zijn idd geen grote dingen. Anders gewoon effe mistlampen stekkertje los halen..."die doen het niet".....
Wat erop zit moet het ook doen meen ik ? 'Mijn' keurmeester checked echt niet de remleidingen...
catrinus

mijn keurmeester heeft mijn express met de ogen dicht gekeurd. Dat ding was een levensgevaarlijk wrak :s
There will be plenty of time to rest when your dead
Tom
Moderator
Car: MB

dacht van niet. Als het niet werkt kan het ook niet verkeerd afgesteld zijn :wink:

maar als ie ze hoort aanlopen wel.......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Alleycat
Contacteer:

Steven schreef:Moet je ze er helemaal uithalen.
Dat klopt ja!
Ik had ze er ook in laten zitten, had het stekkertje los én het lampje eruit...
Maar het mocht niet.
Ivo
Über-Spammer

Jasper16v schreef:
Tom schreef:pff, dat zijn idd geen grote dingen. Anders gewoon effe mistlampen stekkertje los halen..."die doen het niet".....
Wat erop zit moet het ook doen meen ik ? 'Mijn' keurmeester checked echt niet de remleidingen...
De mijne zijn dus wel gechecked, en daar ben ik best blij om, want nu word alles netjes verholpen voordat het te laat zou zijn.... :worship:
Jasper16v

Das wel zo, maar die check ik zelf ook wel :)
clio_rally
Contacteer:

Nou ja, niet waar ik het doe. Hij zei dat ze erin, maar zonder stekker ook altijd door de steekproef heenkomen, dus waarom zou hij zich zorgen maken? Vervolgens leende hij me een spanband om mijn accu vast de zetten en hij was goedgekeurd :lol:

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Tom
Moderator

Ivo8hoven schreef:
Jasper16v schreef:
De mijne zijn dus wel gechecked, en daar ben ik best blij om, want nu word alles netjes verholpen voordat het te laat zou zijn.... :worship:
maar dat soort dingen zijn idd makkelijk zelf te doen. Kan nooit kwaad
Tom
Moderator

bij reno vinden sommige het idd wel leuk als ze eens wat snels zien. In Den bosch worden ze ook steeds vriendelijker (ze weten zelfs de code van de williams al uit hun hoofd :p ). Maandag was ik er even voor die stuurkolom en ook effe staan praten met twee van die knakkers. Als ze willen, kunnen ze wel aardig zijn :wink:
Ivo
Über-Spammer

Ja ik ben zeer tevreden over de dealer in Bodegraven, heb mn GT laten staan, want ik wilde gewoon dat alles besteld werd, en gerepareerd door Eric, omdat hij er ook aan begonnen was :wink:
Loop van de week zal ie wel weer in Oudewater staan...., oja ook gelijk een setje nieuwe Renault sleutels laten bijmaken door Ed... :p
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Alleycat schreef:
Dat klopt ja!
Ik had ze er ook in laten zitten, had het stekkertje los én het lampje eruit...
Maar het mocht niet.
Mijne weigeren altijd een week voor de keuring. Standaard met plakband erover en schakelaar eruit naar de keuring :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
Chris schreef:
Martijn *Baccara* schreef:
Chris schreef:Ik heb namelijk de kortere Baccara variant gekocht maar krijg de oude er niet uit..
Is die anders dan? Nooit geweten. :)
Ik bedoel dan wel de antenne van een Clio Baccara, die is ongeveer de helft korter dan die van de standaard R5 antenne.
Dit is hem:
PLAATJE

Zoals je ziet scheelt dat wel iets. :)

Tip, spuit er iets van WD40 in/op, altijd makkelijk als je hem nog eens los wilt maken, maar kijk uit voor je ogen!! :@
Hebbe... :lol: Bedankt!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ivo
Über-Spammer

Ja jammer ik moest snel naar huis, had de 206 van ma bij me, en broertje moest naar zn werk dus vandaar... :p
Nou ik krijg vandaag of morgen het antwoord van Zeist...., ben benieuwd, rijd ik binnekort lekker een Clioooo :lol:

Mooie meubels trouwens, ziet er wel gezellig uit zo, kom gauw eff langs...
Marcel B.

Tom schreef:bij reno vinden sommige het idd wel leuk als ze eens wat snels zien. In Den bosch worden ze ook steeds vriendelijker (ze weten zelfs de code van de williams al uit hun hoofd :p ). Maandag was ik er even voor die stuurkolom en ook effe staan praten met twee van die knakkers. Als ze willen, kunnen ze wel aardig zijn :wink:
Blijft toch een stukje nostalgie wat in ieder renault-hart toch wel zit :)
Don't walk the grass... smoke it
jeroen.k

Waarom zou zelf doen of naar een beun gaan bezuinigen zijn? Ik doe ook liever alles zelf...uiteraard heeft dit ook met een kostenplaatje te maken...maar ik weet zeker dat ik het zelf grondiger aanpak dan dat de dealer dat zou doen...ook hoor je maar al te vaak van garagebedrijven die ff een "testrit" met je auto maken! :@ Een heel belangrijke reden om hem niet naar een garagebedrijf te brengen voor mij...ik wil precies weten wat er allemaal mee gebeurt is...uiteraard zijn er altijd monteurs die wel weten waar ze over praten...maar iets dat van jezelf is doe je toch meer je best voor lijkt me! :D

Mijn R19 16v zal waarschijnlijk nooit een dealer van dichtbij zien...tenzij er iets met de computer/ontsteking/electronica ofzo is heel misschien :p

Maaruh...tof dat je er niet over denkt hem te verkopen Chris...denk dat je er ook spijt van zult krijgen als je straks niet de enige in NL bent met een goede GT die 5 ton op de teller heeft ofzo! :p

Ivo...die APK ga je halen! ;) Zijn idd "kleine dingetjes" :)
Alleycat
Contacteer:

Tom schreef:bij reno vinden sommige het idd wel leuk als ze eens wat snels zien. In Den bosch worden ze ook steeds vriendelijker (ze weten zelfs de code van de williams al uit hun hoofd :p ). Maandag was ik er even voor die stuurkolom en ook effe staan praten met twee van die knakkers. Als ze willen, kunnen ze wel aardig zijn :wink:
Zelfde verhaal bij mij, Ik krijg inmiddels zelfs een aardige korting bij Bochane hier....
Ze maken toch altijd een praatje omdat ze weten dat ik met die vijfjes bezig ben.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Is die witte 5 nu al te koop, Chris?! ;)
Merijn
Über-Spammer

Willi hebbe? ;)
jeroen.k

Als je er toch vanaf wil...ik heb nog wel een rode R19 in de ruil voor je! :p

Ik jouw willi, jij mijn 19! :p
Merijn
Über-Spammer

heheh... :) Grapjas!

Heb je Dialogys al aan de praat?
Merijn
Über-Spammer

jeroen.k schreef:Als je er toch vanaf wil...ik heb nog wel een rode R19 in de ruil voor je! :p

Ik jouw willi, jij mijn 19! :p
Whaha... 6500 erbij en we gaan praten. ;)
jeroen.k

Oudijzerprijs=5000 euro per 980 kilo toch? :lol:
Merijn
Über-Spammer

Ietsie meer... :) Zit wel het 1 en ander aan rubber, plastic en andere rotzooi bij. :lol:
Ivo
Über-Spammer

Zo vanmiddag nog maar even bij toeval wat leuke onderdelen voor mijn GT aangeschaft:

Een nieuwe org. Renault centrale deurvergrendeling handzender, en bijbehorende ontvanger, en ook gelijk een nieuwe tellerbak voor de GT met 000003 km erop, en mooi rood.......Splinternieuw :worship: :worship:

Je ziet het Chris... :wink:
Ivo
Über-Spammer

Nee hoor Chris, je zit ernaast, Haas heeft de zijne nog gewoon thuis in zn vitrine kast staan >-)

Na wat doorvragen mochten we even boven kijken, en wat zien we........ :worship:
Ivo
Über-Spammer

Chris schreef:Kijk, dat is praat! Hielp zijn zoon jullie?

En dat CV systeem? Zie boven.
CV systeem komt daar ook uit het schap, we werden door pa en zoon geholpen, ze herkende die bolle nog ...... :lol: :lol: :lol:

@ Haas :wink:
_Martijn_
Contacteer:

wat kost zo'n cv systeem nog? wil ik ook nog in me auto hebben.
He! nu is die weer rood.
Ivo
Über-Spammer

Dat is gewoon zo'n kastje van renault, en die werkt in combinatie met de ontvanger bij je binnenverlichting..!
Dit werkt dus allen als je al een comfort pakket hebt, met een ontvanger onder je binnenverlichting :)
_Martijn_
Contacteer:

Ow ok.
He! nu is die weer rood.
-Ray-
Contacteer:

Merijn schreef:Is die witte 5 nu al te koop, Chris?! ;)
moet je mijne hebbe?
Immer wieder die verdammte Holländer
Ivo
Über-Spammer

Heb je een witte dan.... :p
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Alleycat schreef:Zelfde verhaal bij mij, Ik krijg inmiddels zelfs een aardige korting bij Bochane hier....
Ze maken toch altijd een praatje omdat ze weten dat ik met die vijfjes bezig ben.
Ik ga liever naar Kleine in doesburg. (Y) service en nooit geen kleine mekker dingen met de clio. Doen waar ze betaald voor worden. Kan ik bij bochane (arnhem) niet zeggen.
Plaats reactie