Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

ai ai man mj,Wat is er loos met jouw man,tijdsgebrek.Kom op man je weet niet wat je mist echt waar.En het duurd weer een heel jaar voordat je het weer kunt meemaken.Komop man ff alle moed bijelkaar en ff dat beestje monteren.Maybe 2/3 uurtjes werk man.Desnoods heel eijsden erbij halen om mee te monteren.Zou het echt zonde vinden als je niet meegaat man,mis ik weer een flink stukkie humor van jouw zijde .PLEASE ga mee :D :D .Anders vanavond ff sleutelen help ik je wel,YOU MUST CUM < maar niet op die manier he >-) >..Me hoor het wel

greetz marco
ps moet vanavond ook nog wat dingetjes aan de mijne doen,so come on ,
Patrick L.

Zeg MJ,
wat lig je mu te kutten man,
maak die wagen af en ga mee, andere optie laat die wagen staan en rij met iemand anders mee :D

verders to all, tot morgen! :)
Marcel J.

Zegzeg, Tligt nie aan de auto ofzo, die ga ik zometeen maken, maar kheb gewoon de tijd niet om te gaan. Kmoet nog andere dingen doen en die zijn helaas effe wat belangrijker. :( en kweet dat ik iets ga missen, maar daarom verwacht ik ook een berg foto's en film materiaal :wink:

Anyway, wilt iemand voor mij die dumpvalve halen? kheb telefoonummer van die jongen en geld kom ik vanavond wel effe brengen!! Please (F)

IIG veel plezier!!! aan iedereen en een veilige rit heen en terug (Y)
marco

MJ dat snap ik nou niet he jong, je weet het al zolang,en opeens een dag van tevoren moet je nog zoveel dingen doen en schit,wat een mentaliteit man :( ,en jij bent gt rijder!!!!! (N) .Jij wil gewoon in je nest blijven liggen,en zeg nu zelf man wat in the name off all ken je op zondag doen wat super belangrijker is dan een super vette meeting van de renault tuning Club :worship: :worship: .Sorry kom er gewoon niet bij met me verstand dat jij niet meegaat,je stelt me teleur :@
marco

MJ schreef:
Anyway, wilt iemand voor mij die dumpvalve halen?
GA MAAR LEKKEL ZELF HALEN :lol: :lol: :p
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:Zeg MJ,
wat lig je mu te kutten man,
maak die wagen af en ga mee, andere optie laat die wagen staan en rij met iemand anders mee :D

verders to all, tot morgen! :)
Ik heb anders nog een 5 voor je MJ :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer

Zo. Ik heb 't besluit genomen, de gtt gaat deze winter lekker onder de dekens en komt er niet meer uit voor de zomer. Of erna. Ik ga rustig alles maken/opbouwen/sparen etc wat ik hebben wil allemaal want gewoon rijden dan komt er toch nix van. Ik heb al een en ander liggen, ik ga rustig het blokje opbouwen en nakijken en in de tussentijd rij ik wel wat anders ...

[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /13413.jpg[/img]

joa, een '85 GTL. Ziet er niet eens zo heel slecht uit :) laswerk aan de dorpel (klein pieterig plekje) en rijden maar. Lekker goedkoop :p

dus, een wat minder imposante 5 op tnm maja :D misschien passen de ats hier wel onder hehe.

Groeten!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

jij blijft ons verbazen riel :D :wink: (Y)
voske

MJ schreef:Zegzeg, Tligt nie aan de auto ofzo, die ga ik zometeen maken, maar kheb gewoon de tijd niet om te gaan. Kmoet nog andere dingen doen en die zijn helaas effe wat belangrijker. :( en kweet dat ik iets ga missen, maar daarom verwacht ik ook een berg foto's en film materiaal :wink:

Anyway, wilt iemand voor mij die dumpvalve halen? kheb telefoonummer van die jongen en geld kom ik vanavond wel effe brengen!! Please (F)

IIG veel plezier!!! aan iedereen en een veilige rit heen en terug (Y)
ja als je het heeeeeeeeel zeker weet dat je niet meegaat dan wil ik dat wel voor je doen als niemand zich aanbied als je me nou voor half 5 nog fftjes laat weten dan kom ik het geld bij je ophalen rond kwart voor 5
Marcel J.

marco schreef:MJ dat snap blablabla je stelt me teleur :@
Sorry, Marco khoop dat je me kunt vergeven (F) :wink: anyway sommige zaken zijn niet te voorzien. Kheb eigenlijk nog een hoop zaken die ik moet regelen en het komt zeker K*T uit dat die net weer nu moet maarja...volgend jaar met de 21 heb ik ook wat meer bekijks 8)

BTW Kkon toch niet met mijn eigen auto gaan want het is toch de hoofdremcilinder :@

Kheb wel nog effe aan de 21 gewerkt en dat schoot wel weer lekker op. Zijn wat bouten losgegaan die tot vandaag zoiets hadden van "No Way" al die agressie toch ergens goed voor :wink:

@Riël: mooie bak (Y) verstandig plan ook

Tsja en nogmaals:Maak er een mooie dag van (Y) en veel :foto: aub
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Marcel veel fun morgen en ik zorg voor de dump valve.
Heb ik weer wat wat ik kan door verpatsen.
En voor de verderrest ik zie jullie morgen met veel plezier kijk ik er naar uit gereden te worden :lol: .
O en voor michel solly mijn fout in alle haast had ik er niet meer aan gedacht en denk eraan die kabel kan je erop zetten maar je moet ze wel poetsen he :)
Alleycat
Contacteer:

wilco blue schreef:kabelboompje is er wel maar zit nog mooi in de wagen maar hij zal eruit gaan komen ja .Intresse?
Ik heb zeker interesse, ik wil een 1.7 mpi motor in mijn baccara bouwen, alleen de originele kabelboom klopt dan niet meer....
Michel S.
Contacteer:

Gisteren was leuk. Nog even een aftermeeting gedaan bij de Mac. Samen wat koffie en chocomel genuttigd. Wat onzin eruit gekraamd, en daarna de jongens naar huis gebracht. Beetje driften met de suub :D

Was dus zelfs ook na de meeting nog gezelli
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
voske

ja was leuk gisteren... vooral om te zien dat je un leuke bleu sport ben misgelopen, vandaag pijn in je rug hebt en gisteren bij de mac serieus was en je nu ineens leest dat het onzin gekraamd was :p :lol: ... neej was gezellie gisteren.
Bram (vospower)

Wat een onzinnig geleuter :lol: :lol: :lol:
Rob

Ja het was idd leuk gister.
Maar mijn dank gaat uit naar Michel, voor het verlenen van een co schroefje (Y) , waardoor ik niet met de Laguna hoefde te gaan. Mijn dank is groot :worship:
wilco blue

[/quote]
Ik heb zeker interesse, ik wil een 1.7 mpi motor in mijn baccara bouwen, alleen de originele kabelboom klopt dan niet meer....[/quote]

Uhm ok dan zal ik effe wat door gaan werken dan haal ik hem eruit voor je
Alleycat
Contacteer:

(Y) (Y)
maurice

Als ik hem te zijner tijd voor je mee moet nemen naar Arnhem, moet je het maar laten weten.

gr. Maurice
Alleycat
Contacteer:

Dat zou heel relaxed zijn!
wilco blue

Ok ik ga mijn best doen ik denk dat het binnen 2 weken lukt heb nu namelijk effe druk.
Alleycat
Contacteer:

Rustig aan :wink:
Ik heb nog wel even...
maurice

ik ook 8)
Bram (vospower)

Riellebel, ik heb je CD nog :lol: , ik neem heb donderdag wel mee ok? LIKE IT LOUD!!!
Marcel J.

@riël: als we dan toch bezig zijn...zou je eens kunnen denken aan die cd's voor mij :D
Michel S.
Contacteer:

Hey People,

Ik vrees dat ik morgen niet met jullie puupkes kan kijken. Ben vet verkouden. Mede door het slecht eetpatroon, veel stress, lange dagen en het weer wat nu nog altijd niet weet wat het wil. Dus word even uitzieken voordat ik weer daaar ben.

Doe ze maar de groeten daar :P
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Rémi clio ph3

Hoi, Hoe laat zijn jullie bij de Mac vanavond? ik heb interesse om ook eens te komen kijken
One clio to rule them all
Rob

Vanaf 20:00 uur staan dr al mensen, het duurt totdat de laatste weg is, maar dr kunnen mensen later komen, dus als dr om 20:00 uur niemand is, moet je gewoon nog ff langer wachten. We staan trouwens op de laatste rij voor de MacDonalds. Dus het verste weg van de Mac op het kleinste rijtje (voor het geval je dit nog niet wist). Tot dan!
Rémi clio ph3

Oké, we zien ons vanavond 8)
One clio to rule them all
Rob

Mij niet in elk geval ,want ik heb vanavond Feest! Dus mensen smakelijk en veel plezier. Tot volgende week!

Kut he Riel, verkeerd parkeren en bijna geflits worden ;) :p
Patrick L.

ik kom na werktijd wel ff voorbij, als er nog iemand is dan.
Vandaag is mijn Clio16v afgekeurd voor apk, er is een stofhoes van de homokineet gescheurd, die heb ik zonet nieuw besteld, dan kijken wanneer ik tijd heb om die te vervangen, tevens advies voor 4 nieuwe banden, die Bridgestones zien er op het zicht goed uit, maar zijn scheef afgesleten en hebben aan de zijkant maar 2mm profiel, dat zuigt dus behoorlijk :( (N)
Iemand nog tips om die nieuwe ashoes over de homokineet te krijgen?
marco

ik zal er ook ff zijn vanavond :)
Marcel J.

Kkom ook maar weer eens :wink: zowiezo dumpvalve ophalen
marco

mensen staat een gt fhase 2 te koop in valkenburg van dyna clio,,maybe eens gaan kijken????
kijk naar de advertensie onder aangeboden spullen

http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=512
Marcel J.

marco schreef:mensen staat een gt fhase 2 te koop in valkenburg van dyna clio,,maybe eens gaan kijken????
(Y) er is altijd plaats voor nog een auto :wink:
Gesloten