greetz marco
ps moet vanavond ook nog wat dingetjes aan de mijne doen,so come on ,
Ik heb anders nog een 5 voor je MJPatrick L. schreef:Zeg MJ,
wat lig je mu te kutten man,
maak die wagen af en ga mee, andere optie laat die wagen staan en rij met iemand anders mee![]()
verders to all, tot morgen!
ja als je het heeeeeeeeel zeker weet dat je niet meegaat dan wil ik dat wel voor je doen als niemand zich aanbied als je me nou voor half 5 nog fftjes laat weten dan kom ik het geld bij je ophalen rond kwart voor 5MJ schreef:Zegzeg, Tligt nie aan de auto ofzo, die ga ik zometeen maken, maar kheb gewoon de tijd niet om te gaan. Kmoet nog andere dingen doen en die zijn helaas effe wat belangrijker.en kweet dat ik iets ga missen, maar daarom verwacht ik ook een berg foto's en film materiaal
![]()
Anyway, wilt iemand voor mij die dumpvalve halen? kheb telefoonummer van die jongen en geld kom ik vanavond wel effe brengen!! Please![]()
IIG veel plezier!!! aan iedereen en een veilige rit heen en terug![]()
Sorry, Marco khoop dat je me kunt vergevenmarco schreef:MJ dat snap blablabla je stelt me teleur
Ik heb zeker interesse, ik wil een 1.7 mpi motor in mijn baccara bouwen, alleen de originele kabelboom klopt dan niet meer....wilco blue schreef:kabelboompje is er wel maar zit nog mooi in de wagen maar hij zal eruit gaan komen ja .Intresse?