en ik denk dat er zeer binnen kort wel een langs komt bij mij
GR.Frits
Bram, gewoon een of andere slang opzetten, beetje stevige die niet dubbelknikt in de bocht. Maakt verder neit uit, is om de rembekrachtiger vacuum te trekken mbv je motorvacuum.Vospower schreef:Bah bah bah
Wat een KTzooi. ik met een hoop geklungel eindelijk mn koppeling in orde, ga ik ff proefrijden en draai een nieuw lampje achter erin, stopt achter met de woute met een bordeauxrode golf draait er ene t raampje open zegt ie: is die gastank wel gekeurd? haha wat een lolmaar nadat ik het lampje erin had gedraaid rij ik weg, ineens remdruk weg en een stationair toerental van 400 ofzo. Nu dat weer
remdrukslang kapoet damn. Iemand enig idee of dit verband heeft met het ineens zo lage toerental?
En natuurlijk weer de vraag heeft iemand nog een liggen? het is de slang van je carburateur naar je....? Van je remdruk. Ik wil zondag wel met de 5 kunnen gaan. Hoelang zou het duren voordat ie binnen is als ik hem bestel? Ik ga ervanuit dat ze hem niet op voorraad hebben, maar zal dalijk eens ff bellen.
Soms wordt je gek van renaults![]()
de meeste spullen zijn er de volgende dag voor 10uur, als je wat bestelt.Vospower schreef: Hoelang zou het duren voordat ie binnen is als ik hem bestel? Ik ga ervanuit dat ze hem niet op voorraad hebben, maar zal dalijk eens ff bellen.
Michel S. schreef:Yow Yow MJ. Ik gheb remblokkies binnen
Jij moet kom haal die remblok. Ies goed spull
Ze liggen in iedergeval hiero. Prijs 80 euro.
groetjes
yep klopt,morgen komt er een andere bak onderPatrick L. schreef: @Marco, differentieel kapot? hoe ga je dat zo snel maken, bak moet er toch vanaf dan?
marco schreef:yep klopt,morgen komt er een andere bak onderPatrick L. schreef: @Marco, differentieel kapot? hoe ga je dat zo snel maken, bak moet er toch vanaf dan?.Dus ff motor eruit en weer erin lepelen
.NO PROBLEMO
greetz marco
wilco blue schreef:uhm vospower ik heb hem die zit volgens mij ook op de gte zoniet kan je de mijne effe lenen neem donderdag wel meeof
Ligt de sensor voor de antiperculatie er niet uit toevallig, dan heb je een enorm gat in je inlaatspruitstuk. Probeer eens een andere onsteking misschien helpt dat. Verder heb ik nog een carb waarvan ik zeker ben dat die goed is, als je wil testen.Rob (R5B) schreef:Het pech seizoen is idd aangebroken!!![]()
Ik heb nu die niewe turbo dr op gezet.. en meteen maar de pakking tussen het uitlaatspruitstuk en het blok vervangen, en een andere carb dr op gezet.
Nu liep hij donderdag en vrijdag nog goed, turbo spint lekker vroeg op, slaat redelijk in, maar trekt nog steeds niet door. Maar dat is het niet...
Hij loopt nu k#t. Hij schokt als de ziekte en wilt maar niet stationair blijven draaien, zelfs niet op 2000 toeren! Wordt dr echt ziek van.!![]()
.
Maar ik denk dat ie ergens valse lucht aanzuigt, want hij maakt een btje een zuigend geluid, en eerst had ik het nog niet, van de week maar es alle bouten nadraaien. OP hoge (> 3500) toeren loopt ie wel goed, maar dat kost me wat veel benzine.
Maar als iemand interesse heeft in een R5 GTT phase 1, blauw parlemoer, Mattig sportspiegels, witte 15" R19 16v velgen met goede banden, goede turbo, nieuwe waterpomp, koppeling+drukgroep etc. en met alpine blauwe deuren...
Heeft ie pech![]()
![]()
Sorry, voor 80- euro heb je blokken zonder service. Voor 95 euro had je ze met serviceMJ schreef:Hey mensen, kan leuk worden volgende week: één subaru Justy, un Tata, een lupo, een suzuki wagonR+ ,Huyoenda scoupe of suub gtt en eventueel een verdwaalde reno![]()
![]()
![]()
@Marco/Wilco: Is het gelukt? zoja![]()
@Rob: Succes![]()
@Michel: Wat zijn eigelijk die blauwe "stickers"die bij de remblokken zitten