Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ollie wat voor ruit zoek je??? Voor de deuren heb ik ze nog liggen.

en ik denk dat er zeer binnen kort wel een langs komt bij mij :wink:

GR.Frits
D@ve Lee
Contacteer:

Ollie ..we rijden binnenkort wel samen naar frits he ! :wink:
De Groente,tot sinas en een prettige zaadlozing :-)

Powered By CLioooo de Janeiroooh !
Ollie

Zo, de ruit is ook weer vervangen en dat voor weinig geld :) . Ruit is wel iets lichter van tint dan de anderen, maar valt bijna niet op gelukkig.
Bij deze een "Big Thank You" aan Patrick voor het inbouwen van de ruit! (Y) :worship:

Tot vanavond mensen...
Patrick L.

bedankt voor de koffie nog hè,
was lekker koud buiten,brr
Ollie

Ja, was zeker koud...en 's avonds in Maastricht was het ook al niet echt warmer :(
Ik heb genoten van het ritje in de Suub gisteren bij Michel, echt super :worship:
Verder weer gezellige avond, als altijd (Y)
Bram (vospower)

T was idd weer gezellig koud :lol: Marco en Wilco thanx voor de koppeling!!! en wat lieten we die vr6 maar weer eens een poepie ruiken :D
Michel S.
Contacteer:

Yow Yow MJ. Ik gheb remblokkies binnen :D
Jij moet kom haal die remblok. Ies goed spull :P

Ze liggen in iedergeval hiero. Prijs 80 euro.

groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Bram (vospower)

Bah bah bah

Wat een KTzooi. ik met een hoop geklungel eindelijk mn koppeling in orde, ga ik ff proefrijden en draai een nieuw lampje achter erin, stopt achter met de woute met een bordeauxrode golf draait er ene t raampje open zegt ie: is die gastank wel gekeurd? haha wat een lol :evil: maar nadat ik het lampje erin had gedraaid rij ik weg, ineens remdruk weg en een stationair toerental van 400 ofzo. Nu dat weer :@ remdrukslang kapoet damn. Iemand enig idee of dit verband heeft met het ineens zo lage toerental?

En natuurlijk weer de vraag heeft iemand nog een liggen? het is de slang van je carburateur naar je....? Van je remdruk. Ik wil zondag wel met de 5 kunnen gaan. Hoelang zou het duren voordat ie binnen is als ik hem bestel? Ik ga ervanuit dat ze hem niet op voorraad hebben, maar zal dalijk eens ff bellen.

Soms wordt je gek van renaults :( :)
marco

Hallo mensen,ik heb ook weer wat mooi's aan de hand.Heb me diferentieel kapot :@ .Maar als het goed is wordt dat morgen alweer gemaakt door wilco.Ik houdt jullie op de hoogte.Morgen weten jullie meer

greetz marco

ps maybe foto's,enne voor dat ik het vergeet.We hebben ook de hulp ingeroepen van een misterieus iemand :D ,maar daarover morgen meer :p
Riël
Über-Spammer

Vospower schreef:Bah bah bah

Wat een KTzooi. ik met een hoop geklungel eindelijk mn koppeling in orde, ga ik ff proefrijden en draai een nieuw lampje achter erin, stopt achter met de woute met een bordeauxrode golf draait er ene t raampje open zegt ie: is die gastank wel gekeurd? haha wat een lol :evil: maar nadat ik het lampje erin had gedraaid rij ik weg, ineens remdruk weg en een stationair toerental van 400 ofzo. Nu dat weer :@ remdrukslang kapoet damn. Iemand enig idee of dit verband heeft met het ineens zo lage toerental?

En natuurlijk weer de vraag heeft iemand nog een liggen? het is de slang van je carburateur naar je....? Van je remdruk. Ik wil zondag wel met de 5 kunnen gaan. Hoelang zou het duren voordat ie binnen is als ik hem bestel? Ik ga ervanuit dat ze hem niet op voorraad hebben, maar zal dalijk eens ff bellen.

Soms wordt je gek van renaults :( :)
Bram, gewoon een of andere slang opzetten, beetje stevige die niet dubbelknikt in de bocht. Maakt verder neit uit, is om de rembekrachtiger vacuum te trekken mbv je motorvacuum.

dat lage toerental komt daar ook door, hij trekt constant lucht aan daar. Als je een paar keer hard op de rem trapt gaat ie daar ook lucht zuigen --> ook laag toerental.

Als je de slang eraf hebt, draai die nippel waar die slang (onder de carb dus) op gaat eens eraf, en maak je die goed schoon en wat wd40 erop/erin. Kan voor de toekomst een hoop ellende sparen en het kan ineens beter remmen! Als die niet helemaal goed meer sluit heb je ook minder rembekrachtiging.

Groete!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

uhm vospower ik heb hem die zit volgens mij ook op de gte zoniet kan je de mijne effe lenen neem donderdag wel mee (Y) of (N)
Riël
Über-Spammer

Die van de gte is niet hetzelfde als die van de gtt (andere inlaat natuurlijk), maar alla, een slang is een slang en daar gaat het waarschijnlijk wel mee lukken.
wilco blue

dat dacht ik ook ja :D
Menno

Vospower schreef: Hoelang zou het duren voordat ie binnen is als ik hem bestel? Ik ga ervanuit dat ze hem niet op voorraad hebben, maar zal dalijk eens ff bellen.
de meeste spullen zijn er de volgende dag voor 10uur, als je wat bestelt.
rev it like a rental
Marcel J.

Michel S. schreef:Yow Yow MJ. Ik gheb remblokkies binnen :D
Jij moet kom haal die remblok. Ies goed spull :P

Ze liggen in iedergeval hiero. Prijs 80 euro.

groetjes
>-) Kkom morgen effe shoppen bij je :) Misschien dat je nog wat dingetjes hebt die ik nodig heb :(
Patrick L.

wat een ellende zeg met die GTT`s.
@Marco, differentieel kapot? hoe ga je dat zo snel maken, bak moet er toch vanaf dan?
@ Vosp., zo`n slang is gewoon te halen bij Heuts of iets dergelijks, neem je ff je originele mee voor de diameter!

Succes voor alle pechvogels,
ik hoop dat die van mij blijft rijden t/m 2 november, en daarna natuurlijk ook.. :D
marco

Patrick L. schreef: @Marco, differentieel kapot? hoe ga je dat zo snel maken, bak moet er toch vanaf dan?
yep klopt,morgen komt er een andere bak onder :D .Dus ff motor eruit en weer erin lepelen :) .NO PROBLEMO

greetz marco
Ollie

Zo, dat gaat jullie dan wel makkelijk af hé Marco...zo van: lalalalala, doen we ff zo :D
Beters.... (Y)

Tja, zoals eerder gezegd is het pechseizoen voor de meesten van ons wel goed bezig :(

Maar....alles komt weer goed :p
voske

goh is toch wel leuk allemaal die problemen met de 5jes leuk als je er eentje wilt gaan kopen :lol: :lol: verheug me er nu al op (S)... suc6 allemaal met maken
Patrick L.

marco schreef:
Patrick L. schreef: @Marco, differentieel kapot? hoe ga je dat zo snel maken, bak moet er toch vanaf dan?
yep klopt,morgen komt er een andere bak onder :D .Dus ff motor eruit en weer erin lepelen :) .NO PROBLEMO
greetz marco
:lol: klinkt zo eenvoudig alsof jullie ff de wielen moeten wisselen...maar Wilco kan dat uit-en inbouwen inmiddels wel moet zijn ogen dicht geloof ik, succes hè! (Y)
Bram (vospower)

wilco blue schreef:uhm vospower ik heb hem die zit volgens mij ook op de gte zoniet kan je de mijne effe lenen neem donderdag wel mee (Y) of (N)
(Y) neem hem maar mee, maar ik zal eerst proberen of ik hem wat kan inkorten, want hij is vlak na de carbureteur gescheurd. Laat ik nog wel ff weten.
Rob

Het pech seizoen is idd aangebroken!! :evil:
Ik heb nu die niewe turbo dr op gezet.. en meteen maar de pakking tussen het uitlaatspruitstuk en het blok vervangen, en een andere carb dr op gezet.
Nu liep hij donderdag en vrijdag nog goed, turbo spint lekker vroeg op, slaat redelijk in, maar trekt nog steeds niet door. Maar dat is het niet...
Hij loopt nu KUT. Hij schokt als de ziekte en wilt maar niet stationair blijven draaien, zelfs niet op 2000 toeren! Wordt dr echt ziek van.! :@ :gun: .
Maar ik denk dat ie ergens valse lucht aanzuigt, want hij maakt een btje een zuigend geluid, en eerst had ik het nog niet, van de week maar es alle bouten nadraaien. OP hoge (> 3500) toeren loopt ie wel goed, maar dat kost me wat veel benzine.

Maar als iemand interesse heeft in een R5 GTT phase 1, blauw parlemoer, Mattig sportspiegels, witte 15" R19 16v velgen met goede banden, goede turbo, nieuwe waterpomp, koppeling+drukgroep etc. en met alpine blauwe deuren...
Heeft ie pech :wink: :p :D
Bram (vospower)

Achja het valt allemaal wel mee, ik heb de slang kunne inkorten (dus wilco geen slang nodig) en net een golfje 1 zoek gereden op de autobaan dus al die pijn is niet voor niets geweest :)
Riël
Über-Spammer

Rob (R5B) schreef:Het pech seizoen is idd aangebroken!! :evil:
Ik heb nu die niewe turbo dr op gezet.. en meteen maar de pakking tussen het uitlaatspruitstuk en het blok vervangen, en een andere carb dr op gezet.
Nu liep hij donderdag en vrijdag nog goed, turbo spint lekker vroeg op, slaat redelijk in, maar trekt nog steeds niet door. Maar dat is het niet...
Hij loopt nu k#t. Hij schokt als de ziekte en wilt maar niet stationair blijven draaien, zelfs niet op 2000 toeren! Wordt dr echt ziek van.! :@ :gun: .
Maar ik denk dat ie ergens valse lucht aanzuigt, want hij maakt een btje een zuigend geluid, en eerst had ik het nog niet, van de week maar es alle bouten nadraaien. OP hoge (> 3500) toeren loopt ie wel goed, maar dat kost me wat veel benzine.

Maar als iemand interesse heeft in een R5 GTT phase 1, blauw parlemoer, Mattig sportspiegels, witte 15" R19 16v velgen met goede banden, goede turbo, nieuwe waterpomp, koppeling+drukgroep etc. en met alpine blauwe deuren...
Heeft ie pech :wink: :p :D
Ligt de sensor voor de antiperculatie er niet uit toevallig, dan heb je een enorm gat in je inlaatspruitstuk. Probeer eens een andere onsteking misschien helpt dat. Verder heb ik nog een carb waarvan ik zeker ben dat die goed is, als je wil testen.

mzzl!
Marcel J.

Hey mensen, kan leuk worden volgende week: één subaru Justy, un Tata, een lupo, een suzuki wagonR+ ,Huyoenda scoupe of suub gtt en eventueel een verdwaalde reno :lol: :lol: :lol:

@Marco/Wilco: Is het gelukt? zoja :worship:

@Rob: Succes (Y)

@Michel: Wat zijn eigelijk die blauwe "stickers"die bij de remblokken zitten :s
Alleycat
Contacteer:

Ik heb gehoord dat er iemand hier een gte uit elkaar aan het slopen was, hebben jullie misschien een kabelboompje over????
Riël
Über-Spammer

Vast wel
Patrick L.

heeft er iemand van jullie trouwens interesse in die witte motorkap met de luchtroosters die eerst op mijn GTT zat? :)
Michel S.
Contacteer:

MJ schreef:Hey mensen, kan leuk worden volgende week: één subaru Justy, un Tata, een lupo, een suzuki wagonR+ ,Huyoenda scoupe of suub gtt en eventueel een verdwaalde reno :lol: :lol: :lol:

@Marco/Wilco: Is het gelukt? zoja :worship:

@Rob: Succes (Y)

@Michel: Wat zijn eigelijk die blauwe "stickers"die bij de remblokken zitten :s
Sorry, voor 80- euro heb je blokken zonder service. Voor 95 euro had je ze met service >-)

Nee weet het even niet. Zal eens kijken zometeen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
voske

un renault 21 2.0t staat te koop op marktplaats.. zou ik dit met 500 euro in de maand kunnen onderhouden :lol: :lol: .. mischien voor degene die het wel kunnen hoor vaak genoeg mensen die toch wel graag zo eentje erbij wil hebben of misschien mj voor bij je opknap project :smoke: .. groetjes
wilco blue

kabelboompje is er wel maar zit nog mooi in de wagen maar hij zal eruit gaan komen ja .Intresse?
Patrick

ja dat die es wat duidelijker is met zijn ik heb er 1 te koop,staat niks bij zo verkoop je ook niks he
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marcel J.

Kweet nie of het functioneerd, maar Patrick:

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... zoek=turbo

Hier zou die ergens moeten staan. Standaart met zwart leren bekleding :p
Riël
Über-Spammer

Nieuw bij ebay, net gekocht

[img]http://i3.ebayimg.com/03/i/00/cc/a4/81_1.JPG[/img]

Netjuuus of niet? Weg met die digiprul :p

Nog interesse? Ze staan er voor 15 eur (ik denk 20 incl verzend)
Ivo
Über-Spammer

Ziet er leuk uit, maar volgensmij mis ik een metertje......... >-)
Gesloten