Wat zeg je nou in die laatste zin??wilco blue schreef:marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
dat als ivo nou uns met een paar man afkomt... dat er mensen van tnm dan ook uns naar hun meeting gaanOllie schreef:Wat zeg je nou in die laatste zin??wilco blue schreef:marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af
(denk ik

Dan zal toch eerst eens de helft van het wagenpark moeten worden opgeknaptvoske schreef:dat als ivo nou uns met een paar man afkomt... dat er mensen van tnm dan ook uns naar hun meeting gaanOllie schreef:Wat zeg je nou in die laatste zin??wilco blue schreef:marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af
(denk ik)

@michel; hoe gaat het met de remblokken...begint te jeuken

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Uhm rapport wilco:
Nederlandse taal - 4
Maar de gok van marcel klopte.
Nederlandse taal - 4

Maar de gok van marcel klopte.
ja ik bedoelde meer het geld ervoor verdienen ik wil ron de 3 a 4 duizend euro hebben voor de auto.MJ schreef:Op het gemakvoske schreef:aan het kopen word heel hard gewerkt![]()
gewoon overal kijken en rijden
Kom je vanzelf een goeie tegen
-
namen lezen valt ook onder nederlands he
.
En die vriendin mag je naar mij sturen hoe ziet ze eruit.
Zwart ,nieuwe turbo en een grijs kenteken.

En die vriendin mag je naar mij sturen hoe ziet ze eruit.
Zwart ,nieuwe turbo en een grijs kenteken.
-
pas op met haar want ze geeft gas zonder dat je iets doet.
.En ik kan het weten.Scherpe meid 

-
waar ging het nu eigenlijk over hier?
mis wat denk ik
maarre ben er niet straks,schoonfamilie, bla, bla
mis wat denk ik

maarre ben er niet straks,schoonfamilie, bla, bla
-
op weg naar de Meern kunnen ze ook mooi filmen....en we moeten nog gaan filmen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ze zouden eerst eens afgelopen zomer naar Beuningen komen.... Maar helaas nooit iemand gezien.voske schreef:dat als ivo nou uns met een paar man afkomt... dat er mensen van tnm dan ook uns naar hun meeting gaanOllie schreef:Wat zeg je nou in die laatste zin??wilco blue schreef:marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af
(denk ik)
Project: GTT Blue Sport
Misschien leuk om volgende week vrijdag nog grootser te maken in Beuningen. Er komen een man of 10 van F.N.Oss en er zijn ook een aantal mensen van plan om vanuit Oldenzaal richting Beuningen te komen. Hebben jullie misschien ook zin om een stukkie te toeren? 

Waar ligt Beuningen eigenlijk?Merijn schreef:Misschien leuk om volgende week vrijdag nog grootser te maken in Beuningen. Er komen een man of 10 van F.N.Oss en er zijn ook een aantal mensen van plan om vanuit Oldenzaal richting Beuningen te komen. Hebben jullie misschien ook zin om een stukkie te toeren?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ligt net naast nijmegen. dus ja jullie moeten je paspoort mee nemen.MJ schreef:Waar ligt Beuningen eigenlijk?Merijn schreef:Misschien leuk om volgende week vrijdag nog grootser te maken in Beuningen. Er komen een man of 10 van F.N.Oss en er zijn ook een aantal mensen van plan om vanuit Oldenzaal richting Beuningen te komen. Hebben jullie misschien ook zin om een stukkie te toeren?moet kdan mijn paspoort meenemen
Lijkt me gezellig als jullie langs komen.
@mj En je hebt een PM terug
Project: GTT Blue Sport
-
Wie er allemaal vanaaf. Ik ben er weer ns met de Jumbo rally bak. Auto staat nog op 2 krikjes maar volgende week is ie laaaaaaaaag....

-
Oja marco kun jij nog ns kijken of je het alarmknoplicht aan iemand kan meegeve ofzo? anders next week kan ook als je weer genezen bent 

als het goed is komt wilco die ff ophalen,hij ligt hier alvast wel klaar voor jeVospower schreef:Oja marco kun jij nog ns kijken of je het alarmknoplicht aan iemand kan meegeve ofzo? anders next week kan ook als je weer genezen bent

greetz marco
-
Ehm ik was dat die zei dat ik af kwam maar helaas wou mijn auto niet .die staat stop als hij loopt kom ik mijn belofte wel na .
hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumper
Had 'm er zelfs effe bijna naast staan 

Trust me. met een 21 Turbo Volgas heb je de eerste meters. Dan blijf je ernaast tot 60KM/h. En daarna begint de 21 vaart te maken. En vanaf 120 gaat het meters maken bij de 21 quadratisch toenemen.Riël schreef:hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumperHad 'm er zelfs effe bijna naast staan
Ik heb met een super goede GTT met 1.4 Bar op de ketel het opgenomen tegen de 21T van mijn broer. Hij had niet eens een chip. Ben beginnen te zwaaien vanaf de 70-80 km/h. Dat Is gewoon niet leuk meer.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Dan had ie geen volgas
Ik rij wel met superkleine bandjes, trekt als een tierelier.

-
Thanx mate!!!marco schreef:als het goed is komt wilco die ff ophalen,hij ligt hier alvast wel klaar voor jeVospower schreef:Oja marco kun jij nog ns kijken of je het alarmknoplicht aan iemand kan meegeve ofzo? anders next week kan ook als je weer genezen bent![]()
![]()
greetz marco

Trouwens erg trieste opkomst gister
Hij reed wel volgasRiël schreef:Dan had ie geen volgasIk rij wel met superkleine bandjes, trekt als een tierelier.

Riël schreef:hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumperHad 'm er zelfs effe bijna naast staan
ernaast had jem niet boy,bijna is dus hetzelfde als niet
heb de turbodruk wat terug gedraaid ivm met het sparen van de bak.
heb ook mijn koffer vol met materiaal en gereedschap dus had moeite om je voor te blijven,maar moet toegeven dat je een snel bakkie hebt.
gewoon nog es over doen,maar dan ben ik dus wel leeg he hahahahhaa

ongeveer 200 k aan materiaal maak maar es een sommetje wat ik verlies,daar zijn jullie wel goed in
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Als mine klaar is doen we gewoon 5gtt tegen 5 gtt