Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Ollie

wilco blue schreef:marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af (Y)
Wat zeg je nou in die laatste zin??
voske

Ollie schreef:
wilco blue schreef:marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af (Y)
dat als ivo nou uns met een paar man afkomt... dat er mensen van tnm dan ook uns naar hun meeting gaan
(denk ik :lol: )
Marcel J.

voske schreef:
Ollie schreef:
dat als ivo nou uns met een paar man afkomt... dat er mensen van tnm dan ook uns naar hun meeting gaan
Dan zal toch eerst eens de helft van het wagenpark moeten worden opgeknapt :D :wink: en dezeengene nog effe een reno kopen :wink: Anders word het nie zoveel; drie en een halve reno en wat vw's :lol: :lol: oja en een TATA 8) >-) Tijd dat de handjes weer eens gaan wapperen :D :wink:

@michel; hoe gaat het met de remblokken...begint te jeuken >-) en we moeten nog gaan filmen :foto:
voske

aan het kopen word heel hard gewerkt >-) >-)
Ivo
Über-Spammer

T is jammer dat het tegenwoordig weer snel donker is he....!
Ik kom zeker een keer op donderdagavond naar Maastricht, maar dan plak ik er wel een weekend aan vast.... :biertjuh:
Marcel J.

voske schreef:aan het kopen word heel hard gewerkt >-) >-)
Op het gemak 8) gewoon overal kijken en rijden :p Kom je vanzelf een goeie tegen (Y)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Uhm rapport wilco:
Nederlandse taal - 4 :(
Maar de gok van marcel klopte.
Marcel J.

wilco blue schreef:Uhm rapport wilco:
Nederlandse taal - 4 :(
Maar de gok van marcel klopte.
Credits go to VOSKE :D

@marco: Damn velgen zijn duur :@ wel een paar mooie gezien :p :p tijd om de vriendin de deur uit te doen :lol: :lol:
voske

MJ schreef:
voske schreef:aan het kopen word heel hard gewerkt >-) >-)
Op het gemak 8) gewoon overal kijken en rijden :p Kom je vanzelf een goeie tegen (Y)
ja ik bedoelde meer het geld ervoor verdienen ik wil ron de 3 a 4 duizend euro hebben voor de auto.
wilco blue

namen lezen valt ook onder nederlands he :D .
En die vriendin mag je naar mij sturen hoe ziet ze eruit.
Zwart ,nieuwe turbo en een grijs kenteken.
voske

als ze zo eruitziet dan wil ik er wel op bieden :D, maar moet ik haar wel eerst bereden hebben om te kijken of ze het wel goed doet :lol:
wilco blue

pas op met haar want ze geeft gas zonder dat je iets doet. :lol: .En ik kan het weten.Scherpe meid :smoke:
Marcel J.

tis idd géén poesje om zonder handschoenen enzenz..... :D :lol:

@voske: kopen is geen probleem :wink: , daarna kost het geld :( maarja je krijgt er ook wat voor terug :p >-)
marco

MJ schreef:( maarja je krijgt er ook wat voor terug :p >-)

ja een hoop ellende :D
Marcel J.

marco schreef:
MJ schreef:( maarja je krijgt er ook wat voor terug :p >-)

ja een hoop ellende :D
:lol: :lol: en vergeet de roest nie :D
alexgt

Wat gaat dat snel zeg kruip je 1.5 dag niet achter de computer loop je gelijkt 2 pagina's achter! Komt zeker door het weer ofzo.
tot morgen
Patrick L.

waar ging het nu eigenlijk over hier?
mis wat denk ik :)
maarre ben er niet straks,schoonfamilie, bla, bla
Patrick L.

en we moeten nog gaan filmen :foto:
op weg naar de Meern kunnen ze ook mooi filmen.... :D [/quote]
Marcel J.

Patrick L. schreef:waar ging het nu eigenlijk over hier?
mis wat denk ik :)
maarre ben er niet straks,schoonfamilie, bla, bla

Da weet toch niemand :D
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

voske schreef:
Ollie schreef:
Ze zouden eerst eens afgelopen zomer naar Beuningen komen.... Maar helaas nooit iemand gezien.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Misschien leuk om volgende week vrijdag nog grootser te maken in Beuningen. Er komen een man of 10 van F.N.Oss en er zijn ook een aantal mensen van plan om vanuit Oldenzaal richting Beuningen te komen. Hebben jullie misschien ook zin om een stukkie te toeren? :)
Marcel J.

Merijn schreef:Misschien leuk om volgende week vrijdag nog grootser te maken in Beuningen. Er komen een man of 10 van F.N.Oss en er zijn ook een aantal mensen van plan om vanuit Oldenzaal richting Beuningen te komen. Hebben jullie misschien ook zin om een stukkie te toeren? :)
Waar ligt Beuningen eigenlijk? :D moet kdan mijn paspoort meenemen :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

MJ schreef:
Merijn schreef:Misschien leuk om volgende week vrijdag nog grootser te maken in Beuningen. Er komen een man of 10 van F.N.Oss en er zijn ook een aantal mensen van plan om vanuit Oldenzaal richting Beuningen te komen. Hebben jullie misschien ook zin om een stukkie te toeren? :)
Waar ligt Beuningen eigenlijk? :D moet kdan mijn paspoort meenemen :)
ligt net naast nijmegen. dus ja jullie moeten je paspoort mee nemen. :wink:

Lijkt me gezellig als jullie langs komen.

@mj En je hebt een PM terug
Bram (vospower)

Wie er allemaal vanaaf. Ik ben er weer ns met de Jumbo rally bak. Auto staat nog op 2 krikjes maar volgende week is ie laaaaaaaaag.... :) :) :)
Bram (vospower)

Oja marco kun jij nog ns kijken of je het alarmknoplicht aan iemand kan meegeve ofzo? anders next week kan ook als je weer genezen bent (Y)
marco

Vospower schreef:Oja marco kun jij nog ns kijken of je het alarmknoplicht aan iemand kan meegeve ofzo? anders next week kan ook als je weer genezen bent (Y)
als het goed is komt wilco die ff ophalen,hij ligt hier alvast wel klaar voor je :D :wink:

greetz marco
Marcel J.

Tot strax mensen

@marco: sterkte (Y)
wilco blue

Ehm ik was dat die zei dat ik af kwam maar helaas wou mijn auto niet .die staat stop als hij loopt kom ik mijn belofte wel na .
Riël
Über-Spammer

hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumper :D Had 'm er zelfs effe bijna naast staan :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Michel S.
Contacteer:

Riël schreef:hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumper :D Had 'm er zelfs effe bijna naast staan :p
Trust me. met een 21 Turbo Volgas heb je de eerste meters. Dan blijf je ernaast tot 60KM/h. En daarna begint de 21 vaart te maken. En vanaf 120 gaat het meters maken bij de 21 quadratisch toenemen.

Ik heb met een super goede GTT met 1.4 Bar op de ketel het opgenomen tegen de 21T van mijn broer. Hij had niet eens een chip. Ben beginnen te zwaaien vanaf de 70-80 km/h. Dat Is gewoon niet leuk meer.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Riël
Über-Spammer

Dan had ie geen volgas :D Ik rij wel met superkleine bandjes, trekt als een tierelier.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bram (vospower)

marco schreef:
Vospower schreef:Oja marco kun jij nog ns kijken of je het alarmknoplicht aan iemand kan meegeve ofzo? anders next week kan ook als je weer genezen bent (Y)
als het goed is komt wilco die ff ophalen,hij ligt hier alvast wel klaar voor je :D :wink:

greetz marco
Thanx mate!!! (Y) (Y) (Y)

Trouwens erg trieste opkomst gister :wink:
Marcel J.

Riël schreef:Dan had ie geen volgas :D Ik rij wel met superkleine bandjes, trekt als een tierelier.
Hij reed wel volgas :D maar had nog een kofferbak vol zooi en de turbodruk op normaal ofzo, BTW die van jouw heeft echt wel meer dan één bar 8) die loopt echt veel te hard >-)
Patrick

Riël schreef:hoesnel is een 21turbo? Of patrick gaf geen volgas, maar naar mijn idee zat ik tot 180 km/u op zijn bumper :D Had 'm er zelfs effe bijna naast staan :p

ernaast had jem niet boy,bijna is dus hetzelfde als niet :wink: ik had volgas maar heb bakproblemen he,verlies veel tijd bij het opschakelen.
heb de turbodruk wat terug gedraaid ivm met het sparen van de bak.
heb ook mijn koffer vol met materiaal en gereedschap dus had moeite om je voor te blijven,maar moet toegeven dat je een snel bakkie hebt.
gewoon nog es over doen,maar dan ben ik dus wel leeg he hahahahhaa :D

ongeveer 200 k aan materiaal maak maar es een sommetje wat ik verlies,daar zijn jullie wel goed in :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
wilco blue

Als mine klaar is doen we gewoon 5gtt tegen 5 gtt
Gesloten