Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
limburgio

dag limburgers ;-)

hier ff een berichtje van een Belgische limburger, kunnen jullie ff zeggen waar jullie donderdags samenkomen? we willen eens langskomen want dat hebben jullie nog te goed van ons in Hasselt he!!!doen jullie die elke donderdag? deze vrijdag hebben wij nog ins fridaynightmeeting hopelijk valt het weer mee!
Riël
Über-Spammer

Elke donderdag, bij de geusselt in maastricht (parkeerplaats macdonalds). Als je van de autosnelweg komt eerste stoplicht linksaf. Ik neem aan dat jullie de autosnelweg richting maasmechelen/geleen/heerlen/maastricht nemen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bram (vospower)

Als er niemand meer buiten is moet je gewwon ff de mac binnenrennen.

@ riel: PM
Riël
Über-Spammer

Heb nix...
Ollie

Is zeker weer te vroeg uit de bus gestapt :lol:
Marcel J.

Riël schreef:Elke donderdag, bij de geusselt in maastricht (parkeerplaats macdonalds). Als je van de autosnelweg komt eerste stoplicht linksaf. Ik neem aan dat jullie de autosnelweg richting maasmechelen/geleen/heerlen/maastricht nemen.
Tis trouwens vanaf acht uur :D en als je ter hoogte bent van het BP tankstation effe links kijken en violà dan zie je een aantal vw's, un alfa en eventueel een reno :lol: :lol: :wink:
marco

he marcel nog steeds vakantie man??
ikke nu ook ff , zit weer thuis met een onsteking aan me poot :@ .Klote zooi allemaal,ach ja ff rust he :D
Marcel J.

marco schreef:he marcel nog steeds vakantie man??
ikke nu ook ff , zit weer thuis met een onsteking aan me poot :@ .Klote zooi allemaal,ach ja ff rust he :D
Ach je bent en watje :D :wink: en idd we hebben nog vakantie.

Hoe bedoel je eigenlijk alweer?
Bram (vospower)

Geen pm? nouja.

Vraagje. Kwas gister de auto aant verlagen, alles ging soepel, torsiestaaf eruit als boter. Maar dan. Moet je de demper ook los halen? lijkt me niet. Ik had de draagarm omhoog gezet (4cm) en dan de torsiestaaf er weer in. Maar nu is ie niet echt lager volgens mij. Snap t ff niet
marco

MJ schreef:
Hoe bedoel je eigenlijk alweer?
tis al de zoveelste keer dit jaar dat me dit gebeurt.Een van deze dagen ga ik eens navragen voor een amputatie want dit schiet niet op :lol: :p
Marcel J.

marco schreef:.Een van deze dagen ga ik eens navragen voor een amputatie want dit schiet niet op :lol: :p
Khoop dat het dan niet je rechter is :wink: :p :D

Hoelang moet je nog thuis blijven?
marco

nee tis gelukkig me linker voet.Maar dat doet ook auw bij de koppeling indrukken :( .En hoelang ik thuis moet blijven weet ik niet ,denk een dag of 4/5.Maandag wil ik zowiezo weer beginne
marco

By the weg,wilco wil jij donderdag avond a.u.b. de radio ff langsbrengen.Ik ben er morgen niet bij omdat ik dus niet op me poot ken staan.Zou ik zeer erg op prijs stellen als je dat ff voor me wilde doen

greetz marco
limburgio

owkee, en hoelagn is dat ongeveer rijden?
Rob

MJ schreef:Kdacht zelf aan zaterdagmiddag. laat effe weten of en wie allemaal meegaat dan kan ik hem bellen voor afspraak...

Oja vraag ik ook effe de prijs :D (I)
Zaterdag middag moet ik werken dus helaas.

MArco -> succes met je voet.
limburgio

en welke afrit is dat juist?
Bram (vospower)

marco schreef:By the weg,wilco wil jij donderdag avond a.u.b. de radio ff langsbrengen.Ik ben er morgen niet bij omdat ik dus niet op me poot ken staan.Zou ik zeer erg op prijs stellen als je dat ff voor me wilde doen

greetz marco
Kan ie gelijk het gevarenlichtknopje meebrengen! :)
Marcel J.

limburgio schreef:en welke afrit is dat juist?
Als jullie via de autoweg Hasselt-Duitsland komen. Dan nemen jullie de A2 richting Maastricht :D dan is het het eerste stoplicht naar links. Aan jouw linker kant zie je dan het stadion van MVV (S) en een Hotel "Apple Park". Dus dan linksaf en tja dan is het tegen over de BP. Effe doorrijden naar rotonde(?) linksaf en dan voor de Mac-shit door, weer linksaf en dan de laatste parkeerplaats aan je linker kant. Vanaf Hasselt 30 min rijden, normaal tempo :wink:

Tot donderdag
Bram (vospower)

Vospower schreef:Geen pm? nouja.

Vraagje. Kwas gister de auto aant verlagen, alles ging soepel, torsiestaaf eruit als boter. Maar dan. Moet je de demper ook los halen? lijkt me niet. Ik had de draagarm omhoog gezet (4cm) en dan de torsiestaaf er weer in. Maar nu is ie niet echt lager volgens mij. Snap t ff niet
is al opgelost volgens mij. thanx rob (Y)
Rob

Vospower schreef:

Ik hoop voor jou dat dat het is...

Riel -> Donderdag neem ik je kleren, je cv pompjes en je deur ding mee oke.
Ollie

Heeft ie na het pyamafeestje weer eens zijn kleren bij je laten liggen? :lol:
Riël
Über-Spammer

Rob (R5B) schreef:
Vospower schreef:

Ik hoop voor jou dat dat het is...

Riel -> Donderdag neem ik je kleren, je cv pompjes en je deur ding mee oke.
Kleren?

Vos, je demper moet zeker effe los. torsiestaaf eruit, arm omhoog, torsiestaaf erin. Demper vast, klaar.
Riël
Über-Spammer

Heeft er iemand nog zo'n plasticje voor om de deurpin?
Ivo
Über-Spammer

gooi is een keer een paar foto's online van die meetings daar in Maastricht.... :)
Riël
Über-Spammer

Niks daarvan, kom maar langs :)
Ollie

Ivo8hoven schreef:gooi is een keer een paar foto's online van die meetings daar in Maastricht.... :)
Niet veel te zien...heeft een tijdje terug wat van opgestaan hier, maar heb ik eraf gehaald wegens plaatsgebrek op de server.
Kijken wie er donderdag de Cam meeneemt...
Ivo
Über-Spammer

:lol: ....altijd lache met die Limlanders he...., t is me eigenlijk net iets te ver, ben 2 uur onderweg (zonder file), en dan ook nog es terug... :p
Ollie

Ivo8hoven schreef::lol: ....altijd lache met die Limlanders he...., t is me eigenlijk net iets te ver, ben 2 uur onderweg (zonder file), en dan ook nog es terug... :p
Jazekers...als we iets hier hebben is het lol op de donderdagavond. En veel GTtjes!
Jammer dat jullie in het noorden wonen he, hoort er ook niet echt bij in Nederland, dat noorden :lol:
Ivo
Über-Spammer

nee alles boven de rivier is echt NEDERLAND, de rest zijn reserve belgen..... :lol: :lol:
voske

@marco ik kan je een rolstoel meenemen kun je zitten en je hoeft niet naar de mac te lopen :D
Ollie

Ivo8hoven schreef:nee alles boven de rivier is echt NEDERLAND, de rest zijn reserve belgen..... :lol: :lol:
CU at de Meern >-)
Ivo
Über-Spammer

Brrrr....... >-)

Is goed mannen, tot 2 november dan maar..... :lol:

(owja, wanneer zijn die mooie dvdtjes klaar....?)
Ollie

Yeps, 2 november moet we onze vertrouwde omgeving weer eens verlaten om diep in de jungle van het noorden (inlc. Ghetto's) de meeting te bezoeken.

DVD's worden meegenomen naar Utrecht! (toch, Michel?)
Bram (vospower)

Vos, je demper moet zeker effe los. torsiestaaf eruit, arm omhoog, torsiestaaf erin. Demper vast, klaar.[/quote]

Keej dan. Torsie ging zo los maar die demper zit echt muurvast. Daar schrijft niemand wat over in de forums maaja. Lukt wel thanx voor de tip :)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

marco breng de radio langs als michel hij meeneemt morgen .En ivo als ik nou eens af kom met wat man komen wij van tnm eens af (Y)
Gesloten