Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
hier ff een berichtje van een Belgische limburger, kunnen jullie ff zeggen waar jullie donderdags samenkomen? we willen eens langskomen want dat hebben jullie nog te goed van ons in Hasselt he!!!doen jullie die elke donderdag? deze vrijdag hebben wij nog ins fridaynightmeeting hopelijk valt het weer mee!
Elke donderdag, bij de geusselt in maastricht (parkeerplaats macdonalds). Als je van de autosnelweg komt eerste stoplicht linksaf. Ik neem aan dat jullie de autosnelweg richting maasmechelen/geleen/heerlen/maastricht nemen.
Riël schreef:Elke donderdag, bij de geusselt in maastricht (parkeerplaats macdonalds). Als je van de autosnelweg komt eerste stoplicht linksaf. Ik neem aan dat jullie de autosnelweg richting maasmechelen/geleen/heerlen/maastricht nemen.
Tis trouwens vanaf acht uur en als je ter hoogte bent van het BP tankstation effe links kijken en violà dan zie je een aantal vw's, un alfa en eventueel een reno
Vraagje. Kwas gister de auto aant verlagen, alles ging soepel, torsiestaaf eruit als boter. Maar dan. Moet je de demper ook los halen? lijkt me niet. Ik had de draagarm omhoog gezet (4cm) en dan de torsiestaaf er weer in. Maar nu is ie niet echt lager volgens mij. Snap t ff niet
nee tis gelukkig me linker voet.Maar dat doet ook auw bij de koppeling indrukken .En hoelang ik thuis moet blijven weet ik niet ,denk een dag of 4/5.Maandag wil ik zowiezo weer beginne
By the weg,wilco wil jij donderdag avond a.u.b. de radio ff langsbrengen.Ik ben er morgen niet bij omdat ik dus niet op me poot ken staan.Zou ik zeer erg op prijs stellen als je dat ff voor me wilde doen
marco schreef:By the weg,wilco wil jij donderdag avond a.u.b. de radio ff langsbrengen.Ik ben er morgen niet bij omdat ik dus niet op me poot ken staan.Zou ik zeer erg op prijs stellen als je dat ff voor me wilde doen
Als jullie via de autoweg Hasselt-Duitsland komen. Dan nemen jullie de A2 richting Maastricht dan is het het eerste stoplicht naar links. Aan jouw linker kant zie je dan het stadion van MVV en een Hotel "Apple Park". Dus dan linksaf en tja dan is het tegen over de BP. Effe doorrijden naar rotonde(?) linksaf en dan voor de Mac-shit door, weer linksaf en dan de laatste parkeerplaats aan je linker kant. Vanaf Hasselt 30 min rijden, normaal tempo
Vraagje. Kwas gister de auto aant verlagen, alles ging soepel, torsiestaaf eruit als boter. Maar dan. Moet je de demper ook los halen? lijkt me niet. Ik had de draagarm omhoog gezet (4cm) en dan de torsiestaaf er weer in. Maar nu is ie niet echt lager volgens mij. Snap t ff niet
is al opgelost volgens mij. thanx rob
Ik hoop voor jou dat dat het is...
Riel -> Donderdag neem ik je kleren, je cv pompjes en je deur ding mee oke.
is al opgelost volgens mij. thanx rob
Ik hoop voor jou dat dat het is...
Riel -> Donderdag neem ik je kleren, je cv pompjes en je deur ding mee oke.
Kleren?
Vos, je demper moet zeker effe los. torsiestaaf eruit, arm omhoog, torsiestaaf erin. Demper vast, klaar.
Ivo8hoven schreef:gooi is een keer een paar foto's online van die meetings daar in Maastricht....
Niet veel te zien...heeft een tijdje terug wat van opgestaan hier, maar heb ik eraf gehaald wegens plaatsgebrek op de server.
Kijken wie er donderdag de Cam meeneemt...
Ivo8hoven schreef: ....altijd lache met die Limlanders he...., t is me eigenlijk net iets te ver, ben 2 uur onderweg (zonder file), en dan ook nog es terug...
Jazekers...als we iets hier hebben is het lol op de donderdagavond. En veel GTtjes!
Jammer dat jullie in het noorden wonen he, hoort er ook niet echt bij in Nederland, dat noorden